Mää olen tottunut lokkien aamukirkumisiin ja jopa tykkään siitä nykyään...iltasin taas tykkään kuunnella pikkulintujen liverrystä puissaEi ne kauan sirkuttanut. Pitää olla hiljaista että voin nukkua.
Mää olen tottunut lokkien aamukirkumisiin ja jopa tykkään siitä nykyään...iltasin taas tykkään kuunnella pikkulintujen liverrystä puissaEi ne kauan sirkuttanut. Pitää olla hiljaista että voin nukkua.
Lokit ei kirku täällä aamulla. Kyllä minäkin tykkään kuunnella pikkulintuja mutta en yöllä.Mää olen tottunut lokkien aamukirkumisiin ja jopa tykkään siitä nykyään...iltasin taas tykkään kuunnella pikkulintujen liverrystä puissa
kuusamolaiset on muutenkin vähän omituisia, minä sen tiiän kun on siellä aika paljon sukulaisiaMikä ihmeen mainos tuossa vilahti. Ensin nättiä luontokuvaa Kuusamosta ja sit teksti "Pierumäellä tuoksuu luonto."
Kuukletin ja Kuusamossa on tosiaan Pierumäki...
Täällä kyllä kirkuvat, vesistöö tossa vieressä ja kerrostaloja, joiden katoilla majailevatLokit ei kirku täällä aamulla. Kyllä minäkin tykkään kuunnella pikkulintuja mutta en yöllä.
Täällä ei ole vettä lähellä.Täällä kyllä kirkuvat, vesistöö tossa vieressä ja kerrostaloja, joiden katoilla majailevat
Täälläpä on hihhahhaa!Täällä ei ole vettä lähellä.
Bussilla tai autolla pääsee veden äärelle.Täälläpä on hihhahhaa!
Täällä menee vesistö molemmilta puolilta tätä taloa, muita taloja ja kauppoja on välissä....mutta kävellen pääsee oikke hyvinBussilla tai autolla pääsee veden äärelle.
Mutta mites miehelle käykään kylmässä vedessä?Vesi ja kylmyys ovat miehen (silmän) ystäviä...
hyvin, eix se oo niin että kylmä kangistaaMutta mites miehelle käykään kylmässä vedessä?
Mutta miehillä se kangistus taitaa kylmässä kääntää suunnan sisäänpäin...toisilla pidemmälle kuin toisilla.hyvin, eix se oo niin että kylmä kangistaa
asioilla on aina puolensa ja puolensaMutta miehillä se kangistus taitaa kylmässä kääntää suunnan sisäänpäin...toisilla pidemmälle kuin toisilla.
Mulla on iso nuppi
Ja mun nännit äärettömän hellät. Ihmejuttu. Ei oo tuntunut tältä noin neljääntoista vuoteen. :S
Voi johtua natriumglutamaatista.
Oi, ihana! Palstalla on korvikePaula!