Tulipa muuten hyvää itsetehdystä kaakaolevitteestä keksin päälle
Totta. Niin onkin! Kykkiminen on kuraa.
Ensimmäinen monttu on kaivettuna. *ylpeä itsestään*
Lähesty vain naisia, niin minäkin.Juuri kun on päättänyt että ei enää miestä niin sitten niitä pöllähtää elämään. Täällä viikolla toinen mokoma. Kumpikin ovat tuttuja.
En lähesty.Lähesty vain naisia, niin minäkin.
Oon kuullu, että joillakin on tuhkamunat ja toisilla multapussit?Montut kaivettu. Mies sais tulla multapussien kanssa duunista pian, ennenko alkaa sataa.
Oon kuullu, että joillakin on tuhkamunat ja toisilla multapussit?
Oletko sinä, ros, asiasta tietoinen?
Eeeeee ei oo mitään tekemistäääää ja on niin kuuma ettei jaksa ees mitään tehdääää...
Niin siis kuuma, ei nää aaltoja ole vaan mun kroppa on muutenkin aina ollut tällanen, että kuumenen herkemmin.Miten niin kuuma?
Oikeasti? Voisko sulla olla kilpirauhasen liikatoimintaa tai kanssa vaihdevuodet?
Mulla tosin kuumat aallotkin katosivat ku talsin terveysasemaa kohti eivätkä oo vieläkään palanneet.
Niin siis kuuma, ei nää aaltoja ole vaan mun kroppa on muutenkin aina ollut tällanen, että kuumenen herkemmin.
Tää talo on sellasessa asennossa, että aurinko paahtaa ensiks aamusta iltapäivään asti makuuhuoneeseen ja keittiöön ja vaikka kaihtimet on kiinni, niin silti huoneet lämpenee liikaa.
Keittiön mittari näyttää nytkin, varjossa, +28 sisälllä...aikasemmin tänään oli +32.
Ulkona taas oli auringossa n. +35 parhaimmillaan (etupihalla).
Olkkarissa pystyy aamupäivisin olemaan paremmin, mutta iltapäivästä iltaan siellä on tukahduttavan kuuma, koska ovea ei voi kissan takia pitää auki (kissa saa hakasen avattua, testattu on )....niin ja tuuletusikkunat on nyt teipattu niin, että niitä pystyy pitämään raollaan auki ilman pelkoa, että kissa kiipeis niistä ulos.
Paikallaan ollessa ja tuulettimen eessä ei ole kuuma.
Kellarissa voi ahistaa se tunne, että entä jos koko talo romahtaa niskaanJaiks.
Sun pitäisi löytää kellariasunto. Tai sellainen, joka on kokonaan talon pohjoispuolella.
"Vuokralaisella voi olla oikeus saada alennusta asuntonsa vuokrasta, mikäli helteinen sää kuumentaa kodin. Asuntojen huoneilman lämpötila ei kesälläkään saa ylittää 32 astetta. ... Sopiva alennus olisi järjestön mukaan noin 10–20 prosenttia vuokran määrästä siltä ajalta, kun lämpötila on ylittänyt 32 astetta."Kellarissa voi ahistaa se tunne, että entä jos koko talo romahtaa niskaan
Mutta joo, onhan tässä asunnossa tullut koko ajan syitä miks kannattais muuttaa...tykkään vaan ihan älyttömästi tästä sijainnin takia ja mun vuokranantajat on todella ihania ihmisiä!
Ongelma on siinä, että täällä on hankala tuulettaa kissan takia tai ennemminkin siksi ettei ikkunoita ja partsinovea voi pitää auki kunnolla, kun kissa on samassa tilassa."Vuokralaisella voi olla oikeus saada alennusta asuntonsa vuokrasta, mikäli helteinen sää kuumentaa kodin. Asuntojen huoneilman lämpötila ei kesälläkään saa ylittää 32 astetta. ... Sopiva alennus olisi järjestön mukaan noin 10–20 prosenttia vuokran määrästä siltä ajalta, kun lämpötila on ylittänyt 32 astetta."
Vuokralaisella voi olla oikeus hellealennukseen, jos kodista tulee pätsi – asunnon huoneilma ei saa ylittää 32 astetta
Suomen vuokranantajien mukaan sopiva alennus olisi noin 10–20 prosenttia vuokran määrästä siltä ajalta, kun lämpötila on ylittänyt 32 astetta.yle.fi
Huomenna ilmoitat vuokranantalle, että sinä ja kisu kärsitte kuumuudesta. Pyydä heiltä ilmastointilaitetta (~300€) ja tuuletusikkunaa varten jotain levyä, jossa on letkulle reikä, niin kisu ei pääse tippumaan.Ongelma on siinä, että täällä on hankala tuulettaa kissan takia tai ennemminkin siksi ettei ikkunoita ja partsinovea voi pitää auki kunnolla, kun kissa on samassa tilassa.
Mietin vaan, että onko kissa riittävä syy saada alennusta...
Tää palsta on surkea puhelimella. Heittää pihalle ja kadottaa tekstit, mutta sitten ne ilmestyykin seuraavaan viestiin...Tai sanot vaa, että KM käski...
Iltaa! Koskas sulla on kesäloma?Tai sanot vaa, että KM käski...
Viikon päästä ajattelin pitää. Täytyy saada vene kuntoon ja mennä kalalleIltaa! Koskas sulla on kesäloma?
Ja sylla siirtyi loma heinäkuulle?Iltaa! Koskas sulla on kesäloma?
Vois kyllä soittaa ja kysyä ainakin jotain noihin ikkunoihin...Huomenna ilmoitat vuokranantalle, että sinä ja kisu kärsitte kuumuudesta. Pyydä heiltä ilmastointilaitetta (~300€) ja tuuletusikkunaa varten jotain levyä, jossa on letkulle reikä, niin kisu ei pääse tippumaan.
Ei mitään sellaista. Ilmastointilaite kehiin! Sillä saa huoneen niin viileeksi, että nännit alkaa nöpöttääVois kyllä soittaa ja kysyä ainakin jotain noihin ikkunoihin...