Toiveissa vauva 2021

Mul oli viikol 5 mikä meni kesken se vuoto 4päivää, tosi nopeesti myös r testi nega. Viikol 6 sit taas kesti vuoto lähes 2 viikkoa. Ja molemmat tyhjenty itekseen.
Toivottavasti helpottaa pian❤
Okei kiitos♥ Tää mennyt ilmeisesti just RV 3-4 jotain kesken koska ultrassa ei näkynyt mitään kohdussa eli on liian pieni solumöykky näkyväksi. Tai siis mä ainakin elän toivossa että on siellä kohdussa ollut eikä ulkoinen mutta vähän se testien haaleneminen onneksi myös viittaa ihan normaaliin keskenmenoon. Oon kyl niin iloinen että tällä kertaa kroppa tajusi itse että kehitys loppunut ja alko hcg laskee ja nyt alko vuoto! Se tuulimuna oli perseestä kun kroppa edelleen usko siellä jotain olevan ja hcg oli ihan pilvissä ja oireet sit myös sen mukaiset ☹
 
Okei kiitos Tää mennyt ilmeisesti just RV 3-4 jotain kesken koska ultrassa ei näkynyt mitään kohdussa eli on liian pieni solumöykky näkyväksi. Tai siis mä ainakin elän toivossa että on siellä kohdussa ollut eikä ulkoinen mutta vähän se testien haaleneminen onneksi myös viittaa ihan normaaliin keskenmenoon. Oon kyl niin iloinen että tällä kertaa kroppa tajusi itse että kehitys loppunut ja alko hcg laskee ja nyt alko vuoto! Se tuulimuna oli perseestä kun kroppa edelleen usko siellä jotain olevan ja hcg oli ihan pilvissä ja oireet sit myös sen mukaiset
Toivotaan et menee itekseen (y)
Jos ois kohdunulkoinen niin kipujakin luulis olevan tosi paljon:unsure:
Ikävää että oot kokenut myös tuulimunan:(
Mul oli tää edellinen semmoin ettei enteilly mitään km merkkejä, yrjösin vielä viikolla 12 asti mut ultras selvis et kehitys oli loppunu vk7. Oireet jatkui koska istukka ja kohtu jatkoi kasvuaan ihan normaalisti.
Itsekin oon sitä mieltä et mitä aiemmin menee kesken sen parempi vaikka surullista se aina on:cry:
Tsemppiä kovasti ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
Heippa!
Pidin vähän palstataukoa, kun iski niin pahasti se kun mies viime ovulaation aikaan kieltäytyi seksistä. Oli jo todella epätoivoinen fiilis koko vauvaprojektista, mutta nyt kun saatiin asiat puitua on taas herännyt uusi toivo.

Mut saakin heti lisätä piinalistalle huomiselle dpo 0, kun yllättäen ovistesti oli positiivinen jo nyt, kp12! Oli tämän kierron ensimmäinen testi!
Aiemmissa kierroissa ovis ollut vasta kp14-17!
Aivan mahtavaa päästä suoraan piinailemaan ❤

Hirveästi tsemppiä @Zennuli ❤
Ja vitsit mulla on sormet ristissä teidän puolesta @Shibali ❤
 
Kivaa lukea teidän juttuja! Täällä jatkuvasti myötäelän tilanteissa.

@Zennuli pahoittelut, että joudut palaamaan.

Vähän omaa piinailua. Tässä kierrossa on ollut aika oireetonta verrattuna noihin aiempiin negakiertoihin. Ehkä se on sit hyvä juttu. Välillä on tullut hetkittäisiä menkkakipumaisia poltteluita ja yksi kovempi poltto pari yötä sitten yöllä. Vähän huonoa oloa, mut ei mitään selkeää vielä. Finnejä on myös ilmaantunut normaalia hiukan enemmän. Vaikeaa tässä on tietää, että onko nää "oikeita" oireita. Ovitrellea piikitin tänään viimeisen annoksen. Lääkärin mukaan pe-la pitäis menkkojen tulla ja su saa sitten testin tehdä, jos ei oo tullu. Täytyy yrittää tsempata vielä tää loppu...välillä meinaa usko hiipua kun ei oo mitään tuntemuksia.

Tsemppiä kaikille! Ihanaa, kun aurinko paistaa!!
Olinkin odottanut teidän kuulumisia ja mietin et milloinkahan on testipäivä! Toivotaan et nyt olis tärpännyt!♥

Mä tääl jännään ja kovasti et milloin menkat alkaa. Toivon kovasti kovasti kovasti et vasta viikonloppuna. Muuten on mahdollista et ovis menee just juhannukselle ja jää eka mahdollinen yrityskierto välistä. Tosin oon ollut edelleen melko oireeton vaikka yleensä ennen menkkoja on kunnon lista oireita, mut kohdun kaula oli tullut jo iltapäivällä selkeästi alemmas, joka tapahtuu aina just ennen menkkoja nii pelkään niin kovasti et huomenna ne sit alkaa. :(
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: kolava ja minttuni
Pahoittelen omanapailuu.

Kp28, ja jotenkin vaan semmonen olo (ei 100% koska aikasemmissaki kierroissa ollu vähän sama olo ) et ois tärpänny. Nyt en tiedä mikä on pahempi; testata huomenna ja se ois negatiivinrn, vai testata vasta ku menkat on myöhässä, JOS on myöhässä.

Kumpi on teidän mielestä pahempi: nega testi vai menkat?
Ehdottomasti nega on pahempi, oon tuntenut itteni niin hölmöksi kun oon testannut negan ja menkat alkaa ajallaan. Ja se testaus ei kuitenkaan lopputulosta muuta, joten täällä testataan vasta (mutta heti) jos menkat ei ala ajallaan :)
 
Pahoittelen omanapailuu.

Kumpi on teidän mielestä pahempi: nega testi vai menkat?
Mulle on kyl selkeästi menkat pahemmat. En jotenki osaa odottaa että testi koskaan mitään näyttäis mutta sitten menkat kyllä kertoo senkin edestä. Toisaalta nega valmistelee sit menkkojen odotukseen, pitäen pientä toivoa yllä kuitenkin. Jaa'a :unsure:
 
Onko kenelläkään ikinä ollu raskausoireena sen, et alamahassa tuntuu välillä oma syke Mulla eilen ja tänään muutaman kerran tuli semmonem muutaman sekunnin tykytys HUOM. En siis tarkota että tuntuis vauvan syke, vaan siis oma syke joka "jomottaa" hetken alavatsassa. Ei siis tunne kädellä, vaan mahan sisällä
Mulla tuntui raskausaikana ajoittain syke alavatsalla. Tosin se alkoi vasta kun kohtu alkoi kasvamaan enemmän eli rv 12 jälkeen. Tai silloin mä sen huomasin.
 
Mitä täällä tapahtuu? 15min supistellu ihan hullunaa ja just ennen sitä käytii taas autoilees ni eilinen tärinäkipu jatkui
Mies oli jo viemässä lääkäriin, nyt pitkällään ja toivottavasti tää alkaa koht helpottaa
Oiskohan jotain kiinnittymis juttui??
nyt kuullostaa jännittävälle miten raskit oottaa testausta?

@Shibali mäki nään siellä viivaa toivotaan et vaan vahvistuu ❤

ON: vitsit ei vieläkään minkään sorttisia tuntemuksia ja dpo 9 oli tänään. Normaalisti on ollut jo vaikka minkälaista fiilinkiä ja tissit vähintään super kipeet mut nyt nekin vasta alkaa hivenen kipeytyä. En tiedä vois ehkä testailla perjantaina vähän herkällä vaikka jotenkin tää oireettomuus saa fiiliksen et ei taida olla ees mahiksia tässä kierrossa nyt kyllä!
 
nyt kuullostaa jännittävälle miten raskit oottaa testausta?

@Shibali mäki nään siellä viivaa toivotaan et vaan vahvistuu

ON: vitsit ei vieläkään minkään sorttisia tuntemuksia ja dpo 9 oli tänään. Normaalisti on ollut jo vaikka minkälaista fiilinkiä ja tissit vähintään super kipeet mut nyt nekin vasta alkaa hivenen kipeytyä. En tiedä vois ehkä testailla perjantaina vähän herkällä vaikka jotenkin tää oireettomuus saa fiiliksen et ei taida olla ees mahiksia tässä kierrossa nyt kyllä!
Kiitos, ois kyllä niiiin ihanaa ja uskomatonta jos vahvistuu :love: Mulla oli kans tässä kierrossa tunne ettei varmasti oo tärpännyt kun on ollut niin vähäoireinen koko kierto negakiertoihin verrattuna. Tissit ei vieläkään kipeet. Oikeestaan ainoo selkee aiempi oire oli kuumeinen olo. Nyt on sit kyllä tullut oireita, mut tosiaan suurin osa vasta kun menkat myöhässä. Katotaan nyt sit vahvistuuko viiva mulla vai oliko vain joku häiriö testeissä, mutta oon muiltakin kuullu et nimenomaan se oireeton/vähäoireinen kierto voi olla se jollon onkin tärpännyt. :giggle: Eli älä vielä menetä toivoa, toivotaan et plussa tulis:love:(y)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle on kyl selkeästi menkat pahemmat. En jotenki osaa odottaa että testi koskaan mitään näyttäis mutta sitten menkat kyllä kertoo senkin edestä. Toisaalta nega valmistelee sit menkkojen odotukseen, pitäen pientä toivoa yllä kuitenkin. Jaa'a
Mulla just tää! Jotenki se vuodon alku on vaan niin "raaka" tapa saada tietää ettei oo tärpänny :( Nega testin jälkeen sä osaat odottaa sitä, mut niinkuin sanoit, pientä toivoa aina on siitä huolimatta :sneaky:

Täällä oma syke/elohiiri jatkuu alamahassa tänäänkin, vademmalla puolella. Voi oispa se oire et ois tärpänny :love::X3: Tällä kierrolla kyllä putoon korkeelta jos menkat alkaaki :D

Edit: Enkä raaskinu testata tänään, aattelin odottaa lauantaihin saakka ennenku lähen testaa :D
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

04.06.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Matilda!.......................kp 78/?
Rimaleli.......................kp 56/30
Wanti......................kp 44/34-48
Shibali..............................kp 37/24-30
Millimetrii...................kp 36/27-29
Mimmi92..................kp 30/26-30
Eliana...............................kp 30/31-38
Enerisa3.....................kp 29/28-32
Eeva650.........................kp 28/28-42
Mysteerio...................kp 27/30
Haaveilija93....................kp 24/?
Sinisilmät.........................kp 23/28-29
Hannaah................................kp 22/?
LaTila................................kp 22/27-?
Töppönen_.........................kp 21/26
Alinna86.........................kp 21/28
Äitimamino................kp 21/27-28
Kasikuus........................kp 20/27-28
Lillanna.............................kp 19/28-42
Tiukuliina89....................kp 18/30
Mariija_.......................kp 17/32-43
Vindy...................kp 17/29-33
lulube..............................kp 16/29
Futurmama.....................kp 16/29-34
Brunet82....................kp 16/26-28
Minttuni...........................kp 15/25
Puolu.......................kp 15/30-32
Hipposka......................kp 13/29-32
Ananas90.....................kp 13/25-26
bellaella22050909.............kp 13/23
Napsunen.....................kp 13/35-45
Titi-Love....................kp 13/28-30
Persikka123.....................kp 13/32-35
helmikorvakoru......kp 10/27-28
Kirjoh89.....................kp 9/28
Minouche...................... kp 8/23
3milia.....................kp 8/25-28
Jjenn...............................kp 8/29-33
Mirella92....................kp 7/28
Keisarinna85..............kp 7/24-27
Piipaa93....................kp 6/27-28
Iinesankka82............kp 5/?
Melissa86.....................kp 5/30-36
Zennuli..........................kp 3/25-28
Lovecoco.....................kp 3/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mysteerio........................dpo 13
mimmi92........................dpo 12
Sinisilmät..........................dpo 10
Töppönen_......................dpo 9
Alinna86.............................dpo 9
Eeva650.............................dpo 5
LaTila...................................dpo 5
Ananas90.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eeva650
Hei oliko täällä joku joka oli testannut lämpöjä? Miltä teillä näyttää lämpökäyrä loppukierrosta, kun ette oo ollut raskaana. Mietin et voiko siitä jotenkin ennustaa menkkojen alkua. On tämä odottavan aika pitkä kun ei viemäkään kp31 oo merkkejäkään menkoista . Yleensä ne alkaa viimeistään tähän päivään mennessä. Se myöhään ollut ovulaatio sitä selkeästi venyttää. Ouran mukaan mun "lämmöt" on noussut päivä päivältä ovulaatiosta asti ja pohdin laskeeko ne yleensä ennen menkkoja vai sitku ne alkaa/on jo alkanut? Haluaisin vain et pystyisi vähän ennakoimaan milloin ne alkaa niinku yleensä
Minulla saattaa pysyä lämmöt korkealla vielä vuodon ensimmäisetkin päivät. Joissain kierroissa laskee aavistuksen ennen vuodon alkua. Tulevat menkat pystyn päättelemään yleensä siitä, että hikoilen päivisin ja öisin. Myös rinnat kipeytyy yleensä voimakkaasti ennen vuodon alkua. Jospa ei sulla hirveästi enää venyisi ja seuraava ovis olis arkena ❤
 
Ja noihin vuotoihin mulla saattaa laskea lämmöt vasta vuodon lopussa alle 36.6 mikä on mun sellainen normi lämpö oviksen jälkeen. Toki siis nyt ku hetken olin raskaana ja mittailin niin nousi kyl pikkuhiljaa lämpö 37 mutta siinä kohtaa jo oli plussa myös testissä. Siihen asti käyrät kuin missä muussa kierrossa tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
nyt kuullostaa jännittävälle miten raskit oottaa testausta?

@Shibali mäki nään siellä viivaa toivotaan et vaan vahvistuu

ON: vitsit ei vieläkään minkään sorttisia tuntemuksia ja dpo 9 oli tänään. Normaalisti on ollut jo vaikka minkälaista fiilinkiä ja tissit vähintään super kipeet mut nyt nekin vasta alkaa hivenen kipeytyä. En tiedä vois ehkä testailla perjantaina vähän herkällä vaikka jotenkin tää oireettomuus saa fiiliksen et ei taida olla ees mahiksia tässä kierrossa nyt kyllä!
Näin yli vuos yrittäneenä otan ennemmin ne menkat ja tosiaan on tässä meinannu pää hajota noiden testien kanssa, niitä on tehty varmaan satoja:(
Toiveita antavia oireita on ollu muutamissa kierrossa ennenkin ja silti nega tullut niin ootellaan.
@Shibali Mielenkiintoista, kun mullakin täs kierros on ollu kuumeinen olo, tänään aamulämpö 37.9 ja posket helottaa:eek:
Mä en malta oottaa sun testiä!! :love:
Mun lämpökäyrä näyttää nyt tältä, erilainen kuin muihin kiertoihin verrattuna..taas:LOL:
[url=https://aijaa.com/ihkYET][/URL]
 
Pahoittelen omanapailuu.

Kp28, ja jotenkin vaan semmonen olo (ei 100% koska aikasemmissaki kierroissa ollu vähän sama olo ) et ois tärpänny. Nyt en tiedä mikä on pahempi; testata huomenna ja se ois negatiivinrn, vai testata vasta ku menkat on myöhässä, JOS on myöhässä.

Kumpi on teidän mielestä pahempi: nega testi vai menkat?
Olin kans vastaamassa että nega on pahempi. Sit rupesin miettimään, että kyllähän sen negan saa monesti taikomalla ja kuunvalossa vähintään haamuksi taiottua. Tai että virheellinen testi. Tai että liian aikaista, ei vielä näy. Tai että kuulut siihen promilleen jolla testi ei toimi ja sit vaan yhtäkkiä synnytät.

Eli ehkä sittenkin menkat pahempi. Vai oisko kuitenkin valemenkat... ;):ROFLMAO::p
 
@Alinna86 en mäkään malta oottaa mun testiä :LOL: :love: :eek: :X3:
Oioi, kyllä nyt oikeesti vaikuttaa sulla lupaavilta nuo kaikki, lämpökäyriä myöten. :X3: Mä niin toivon että siellä pysyvä plussa tulis nyt:love:

Ja kiitos @Ananas90 ja @helmikorvakoru ja @kolava ja muut joita en nyt muista tsemppaamisesta ja peukuista:love: Niitä tarvitaan:X3:
Täällä hirvee nälkä ja välillä menkkakipuja, menkat ei oo alkanu ja mulla on jotenkin tosi vahva olo ettei alakaan. Mutta voi olla vain sitä kun niin kovasti toivoo et onnistuis... Toivottavasti huomenna ois sit viiva vahvistunut niin vois uskoo tähän...:X3::eek::sick:
 
Voi että täällä on jännät paikat!
@Alinna86 ja @Shibali pidän peukkuja ja olen hengessä mukana!:)

Menkat vs nega testi. En itse osaa sanoa kumpaa suosisin mielummin. Toisaalta se testin tekeminen ja jännitys ja kaikki on tosi kivaa. Mut sitten taas jos näyttääkin negatiivista...mutta ehkä kumpaakin tarvitaan näissä yrityksen pyörteissä x)

Täällä vuoto loppunut km jäljiltä. Huomasin kyllä heti eron tavallisiin menkkoihin. Omat menkat tosi niukat ja lyhyet normisti ja nyt kesti neljä päivää suhteellisen runsasta vuotoa. Nyt tilasin ovistikkuja ja muutaman raskaustestin ja eteenpäin mennään kohti uusia tuulia. Täytyy kans sanoa että mies oli kyllä ihana koko 'kokemuksen' ajan. Tuntuu, että hänen kanssa selviää kaikesta ja vierellä on oikeesti rakastava tuki ja turva <3
 
Jos on tosi varma olo raskaudesta, niin kyllä se negatesti on tosi musertava. Jos taas on semmonen olo ettei oo tärppi käynyt, niin se nega on vaan semmonen ”Tehdäänpä tämä nyt tästä pois, niin pääsee uuteen kiertoon” eikä siihen edes odota mitään. Paitsi silloin tuulimunakierrossa olin tehnyt 3päivänä peräkkäin negan ja testasin vaan just tuolla ajatuksella, että testaan nyt tämän viimeisenkin testin pois ja se olikin plussa :D
 
Minulla saattaa pysyä lämmöt korkealla vielä vuodon ensimmäisetkin päivät. Joissain kierroissa laskee aavistuksen ennen vuodon alkua. Tulevat menkat pystyn päättelemään yleensä siitä, että hikoilen päivisin ja öisin. Myös rinnat kipeytyy yleensä voimakkaasti ennen vuodon alkua. Jospa ei sulla hirveästi enää venyisi ja seuraava ovis olis arkena
Vielä ei tänään alkanut (mulla alkaa aina yöllä), mut huomaan selkeästi nyt jotain jo "tapahtuvan" rinnat on vähän arat. Ei niin kipeät kun yleensä, mut arat kuitenkin, ja lämmöt tuli viime yönä puoli astetta alaspäin. En siis tiedä paljonko se on. Oon nyt vaan mennyt tuolla ouran lämpökäyrällä joka ei näytä asteita vaan siinä on semmoi 0 kohta johon se vertaa niitä lämpötiloja ja se oli eilen viel +0,3 ja tänään -0,2.

Kun ei tänään alkanut niin pikkuhiljaa palailee toivo siihen et ovis sittenkin menisi Juhannuksen yli. Jos huomenna alkaa menkat kp18 on Juhannuksen jälkeinen maanantai (ovis mulla yleensä kp17-18) eli hetken kyl toivon et nää menkat odottaa vielä tuloaan. Edes sinne huomiselle :D

alkaa siis kyllä olla jo turvotuksesta aika tukala olo. Se tuli normi kierron aikoihin ja nyt kun nää menkat on myöhässä nii se vaan lisääntyy päivä päivältä todennäköisesti siihen toiseen kiertopäiväön asti.


Joko teillä @minttuni oli selvinnyt suunnitelmia sieltä hoidoista? Muistan et kävit ehkä aukiolotutkimuksessa ja se oli ok, mut oliko jatkosuunnitelmia jo?
 
Vielä ei tänään alkanut (mulla alkaa aina yöllä), mut huomaan selkeästi nyt jotain jo "tapahtuvan" rinnat on vähän arat. Ei niin kipeät kun yleensä, mut arat kuitenkin, ja lämmöt tuli viime yönä puoli astetta alaspäin. En siis tiedä paljonko se on. Oon nyt vaan mennyt tuolla ouran lämpökäyrällä joka ei näytä asteita vaan siinä on semmoi 0 kohta johon se vertaa niitä lämpötiloja ja se oli eilen viel +0,3 ja tänään -0,2.

Kun ei tänään alkanut niin pikkuhiljaa palailee toivo siihen et ovis sittenkin menisi Juhannuksen yli. Jos huomenna alkaa menkat kp18 on Juhannuksen jälkeinen maanantai (ovis mulla yleensä kp17-18) eli hetken kyl toivon et nää menkat odottaa vielä tuloaan. Edes sinne huomiselle

alkaa siis kyllä olla jo turvotuksesta aika tukala olo. Se tuli normi kierron aikoihin ja nyt kun nää menkat on myöhässä nii se vaan lisääntyy päivä päivältä todennäköisesti siihen toiseen kiertopäiväön asti.


Joko teillä @minttuni oli selvinnyt suunnitelmia sieltä hoidoista? Muistan et kävit ehkä aukiolotutkimuksessa ja se oli ok, mut oliko jatkosuunnitelmia jo?
Okei, eli toivotaan että vähän vielä jatkuu tämä kierto, niin on sitten ovis kohdillaan :) Jatkosuunnitelmista. Yksityisellä päästään hoitoon "heti" kesän jälkeen, esim. jos elokuun tai syyskuun kierto osui kohdilleen. Lähete saadaan myös julkiselle heti, mutta jostain syystä intuitio sanoo, että aloitettais kevyemmät hoidot yksityisen kautta. Katsotaanpa miten menee, mutta tieto siitä että päästään nopeasti aloittamaan, helpottaa. Nyt kesä-heinäkuu päätettiin kuitenkin yhteistuumin rauhoittaa, kun tämä yritysaika tutkimuksineen on ollut ajoittain kuormittavaa. Ja nyt tosiaan ilman mitään tikutteluja, verikokeita ja tutkimuksia pari kiertoa, voimia keräten ❤
 
Menkat on mun mielestä pahempi, tai olis,kun negatesti voi kuintenkin vielä muuttua, mutta samalla saa alkaa valmistautua menkkoihin. Mut jos taas menkat yllättää, nii siitä tulee ihan se sellanen suru - harmistus,kun toiveet menee. Tästä syystä mä ainakin testaan ennen menkkojen alkua, että pystyy varautua. Muuten olis sitä toiveista ajattelua, ja sit yhtäkkiä vuoto alkaa, nii putoaa korkeelta Vs negatesti, aina jää pieni ripaus toivoa et viiva vielä tulis myöhemmillä dpolla, mut silti osaa jo varautua menkkoihin.


*korjasin hirveen määrän kirjoitusvirheitä :D mun puhelin lisäilee välillä jotain sanoja tekstien väliin, vaikka otin jo ennakoivan pois
 

Yhteistyössä