keskellä päivää parasta mutta ei varsinkaan yölläParempi kympin uutisten jälkeen tai aamulla kun ei ole menoa.
sillloin nukutaan
keskellä päivää parasta mutta ei varsinkaan yölläParempi kympin uutisten jälkeen tai aamulla kun ei ole menoa.
Just näin!keskellä päivää parasta mutta ei varsinkaan yöllä
sillloin nukutaan
Täh? Mut tänäänhän on eka päivä, ei tänään oo mitään vaarahälykokeiluja.Ääääää!
Jestas, kun noi vaaratiedote/palohälytyskokeilut säiäyttävät!
Täh? Mut tänäänhän on eka päivä, ei tänään oo mitään vaarahälykokeiluja.
Vai onko nää eri päivinä eri kaupungeissa? Meillä on aina 15. päivä.
Aamulla ei ehtinyt,nyt on etäpäivä ohi ja ehtii vähän aikaa olemaan ennen kahvia ja sitten ois lähettävä kirjastoon ja kauppaan.Missä kaikki muut ovat?
Mä taidan pitää vapaapäivän. Näin vanhalla iällä sekstaaminen on verrattavissa maratoniin ja vaati riittävästi leopa.
Höpsis, yöllä ja aamulla ja mikä ettei keskellä päivääkin on parasta....ai niin ja illallakin.keskellä päivää parasta mutta ei varsinkaan yöllä
sillloin nukutaan
Kuulostaa hyvältäPiiraspäivä!
Pohja tällä reseptillä (oli alunperin kai Pirkka-lehdessä)
3 dl kaurahiutaleita
3 dl vehnäjauhoja
1 tl suolaa
2 tl leivinjauhetta
2 kananmunaa
1 desi öljyä
2 dl vettä
Taikinan päälle laitan ensiksi juustosiivuja (mul ei oo raastinta täällä) ja pinnalle esihauduteltua kaalia, porkkanaa sekä hapankaalia jonka seassa ruohosipulituorejuuston, palvikinkun ja paprikanjämät. Ehkä jokunen siivutettu minitomaatti vielä lopuksi. Ja tuoreita yrttejä kasvimaalta.
Rehujutska hautuu pannulla tässä just nyt
NamHuh,vähän yli 16.00 olin kotona. Väsyttää,olin ihan poikki jo puolessa väliä kotia.
Kohta pottuja,voita,silliä ja salaattia
MoikkeliskukkuuPäivää
Kylläpä lidlin matjessilli oli hyvää
Päivää pimppuliPäivää
Voi kauhia. Ihmisen pitäis varttua arvokkaasti.Höpsis, yöllä ja aamulla ja mikä ettei keskellä päivääkin on parasta....ai niin ja illallakin.