Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

vierailija
No jos siinä on sun mielestä väriä ja se tuli 5 min sisällä, niin eikö se silloin kysymättäkin haamu ole? Kuvasta väriä ei kyllä väriä erota, mutta ylihuomenna on jo selkeämpi viiva, jos on tullakseen.
Öö, Eikö tää ketju oo just sitä varten että täälä saa kysyä!? Viitaten tuohon että eikö kysymättäkin ole.... :mad:




Ja kyllä, oli haamu. Digi antoi nyt raskaana 2-3 <3
 
maris39
Miten teillä on näyttänyt rfsu herkkä raskaustesti? Onko ollut luotettava. Mulla on ollut ihan selviä oireita mutta se vaan näyttää negaa. Menkat pitäisi alkaa maanantaina. Eli nyt ois 5 pvä ennen menkkojen alkua.
 
Miten teillä on näyttänyt rfsu herkkä raskaustesti? Onko ollut luotettava. Mulla on ollut ihan selviä oireita mutta se vaan näyttää negaa. Menkat pitäisi alkaa maanantaina. Eli nyt ois 5 pvä ennen menkkojen alkua.
sain ensimmäisen punertavan haamun muistaakseni kp24/dpo10 kyseiseen testiin. Sitä 1 tai 2 ennemmin sain harmaan viivan. Oletin silloin olevan vain selkeä viivanpaikka, jonka saan tuohon testiin tosi herkästi.

muoks. Rfsu liuska testi antoi viivan selkeämmin kuin tämä herkempi.
 
Nyt on hyvin toiveikkainen olo raskautumisesta. On ollut kaikennäköisiä raskausoireita hirveää väsymystä, pissattaa, nännit on hirveen tummat, rinnat on turvonnut jne.

Tässä on kuva testistä minkä tein tänään päivä pisusta. Nyt on vasta kp26/29


Saa nähdä onnistuuko toi linkin laitto kun se näytti oudolle kun latasin sen.

Toivon paljon teille kaikille plussia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Titiina ja Shibali
Nyt on kp29/29 ei ole menkat alkanut. Valkovuotoa tulee paljon. Eilen oli kp28/29 ja 26/29 sain sen haalean haamun testiin. Sitä edellisiin testeihin ei tullut yhtään mitään. Eilen tuli ehkä hitusen tummempi. Saa nähdä alkaako lähiaikoina menkat vai onko sitä raskaana.

Tässä on kuva eilisestä testistä.

Lisään vielä tämän päivän testi kuvan.

Ei ole vielä hurraamista viivoissa. Mut jos se pikkuhiljaa nousee mun kohdalla se Hcg.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on kp29/29 ei ole menkat alkanut. Valkovuotoa tulee paljon. Eilen oli kp28/29 ja 26/29 sain sen haalean haamun testiin. Sitä edellisiin testeihin ei tullut yhtään mitään. Eilen tuli ehkä hitusen tummempi. Saa nähdä alkaako lähiaikoina menkat vai onko sitä raskaana.

Tässä on kuva eilisestä testistä.
Mä nään kyllä haalean viivan... mun menkat pitäis alkaa tänään tai huomenna, en oo uskaltanut testata....odotellaan vielä
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
vierailija
Mä hölmö tein tunnin pidätyksellä raskaustestin. Tulihan siihen toinen haalea viiva mut se olis voinut olla tummempi se toinen viiva jos olisin tehnyt aamupissasta tai 4 tunnin pidätyksellä.

Tässä kuitenkin kuva siitä testistä.

Lisään toisen kuvan tuosta testistä.
Kannattaa kokeilla jotain apteekin testiä, niin saat varmemman tuloksen. Kuten edellä mainittiin, niin nuo rfsun testit eivät ole maailman luotettavimpia. Toivottavasti sinun testit näyttäisivät kuitenkin todellista haamua. :)
 
Mulla on nyt kp31/29. Torstaina piti alkaa menkat. Eks ole toivoa raskautumisesta sinne menkkojen alkamiseen saakka? Ja sit kun menkat alkaa niin toivo on mennyttä. Eli mulla vois olla vielä mahkuja. Mulla on kohdun kohdalta nipistellyt kahdesta eri kohtaa vähän vasemmalta ja vähän oikealta mut aika keskeltä kohtua. Nyt tuntuu siitä vähän vasemmalta. Ei ole ikinä ollut tuollaista nipistelyä. Ja sit vähän närästystä mua ei ikinä juuri närästä. Ja kaikennäköistä muutakin oiretta. Mut nainen voi alkaa oireileen jo siitä että toivoo niin paljon raskautta. Mut voiko nainen kuvitella myös noi kohdun kohdalta tulevat nipistelyt? Ajattelin odotella maanantaihin alkaako menkat ja jos ei ala niin teen maanantaina aamupisusta jonkun muun raskaustestin. Te jotka olette raskautunut onko teillä ollut nipistelyä kohdun seutuvilla?

Lisään vielä, että toivon plussaa teille kaikille. Puhaltelen plussa tuulia.
 
vierailija
Minni jotain siinä näkyy, mutta on hirveän tummahko osittain kuvat jota olet laittanut. Saisiko edestäpäin kuvaa eikä sivusta otettua :)


Mulla ennen plussaa oli kovahko vihlontaa oikealla puolella josta heräsi epäily raskaudesta. Josko olisi sulla oireet myös raskautta :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Mitä olette mieltä tästä? Taustoja sen verran että sain keskenmenon rv5-6 toukokuussa. Vuoto loppui noin 6pv kohdalla. Laboratorion raskaustesti näytti negatiivista 4 viikkoa keskenmenon jälkeen, eli KP 30 . Tuolloin myös tämä sama testi puhdas negatiivinen. Nyt eletään KP 38 ja tänä aamuna tehty tälläinen testi. Näettekö tässä viivaa? Keskenmenon jälkeen ei ole kuukautisia tullut. Kierto minulla aina ollut pitkä, yli 30pv. Teen toki uuden testin parin päivän päästä..

 
  • Tykkää
Reactions: Matilda!

Yhteistyössä