Mie haluan. *räpsyttää silmiä vienosti*Halusiko kukaan niitä kuvia pitsoista?
Mie haluan. *räpsyttää silmiä vienosti*Halusiko kukaan niitä kuvia pitsoista?
Joo, joo kyllä pitskakuvat mukavia olis.
Vastaan jos laitat sen kuvan nyt.Oletko koskaan nähnyt homoeroottisia unia? Homoeroottisuus kattaa siis lespoilutkin ku se on homostelua siinä missä homostelukin juu nou
Laitan ennen kuutta niitä pitsakuvia. Mitä täytteitä sinun pitsaasi tulisi?
Minä olen ja myös Tarzanin tytär ja asuvani viidakossa!Oletko koskaan haaveillut olevasi merimies?
Nuorempana kyllä. Kerran sain pestin laivaan, mutta myöhästyin lähdöstä.Oletko koskaan haaveillut olevasi merimies?
Minä voisin tulla. Tykkään patongista ja voisarvista ja munat mulla on itsellä.Nyt on hyvät aamupalan ainekset. Munia, patonki ja croissantia. Kun tulisi joku yöksi.
Vastaan jos laitat sen kuvan nyt.
Niin ja sää tiedät kyllä mun pitsatäytteet, olen ne kertonut täällä jo aikas usein
Minä olen ja myös Tarzanin tytär ja asuvani viidakossa!
Mä olen haaveillut näyttelijän urasta. Malliksi olen liian lyhyt.
Nyt on hyvät aamupalan ainekset. Munia, patonki ja croissantia. Kun tulisi joku yöksi.
Pekonia ei ole.Pekonia, papuja ja appelsiinimehua lisäksi vielä, kiitos
Pekonia ei ole.
Teitkö itte?*mussuttaa korvapuustia*
Kaupassa paistettu mutta on hyvää.Teitkö itte?
Juu käytä sitä henkilöä kaikkien kohdilla tai sitten vaan häntäEn laita vielä ku taikina on vasta kohoamassa
En valitettavasti muista täytteitäsi, mutta sinä olet se tyttö joka ei pidä ananaksesta eli sitä ei ainakaan saa laittaa.
Anteeksi tuo tytöttely ja jos se häiritsee, niin kutsun sinua naiseksi. Anteeksi myös tuo sinuttelu, jos se teitä haittaa. Joku voi myös kokea niin, että tuo naisettelu on myös loukkaavaa. Niin kutsun teitä jatkossa henkilöksi.
Minkä värinen olohuoneen matto sinulla on?
Täytyykin varmaan leipasta parit, niin saa naisväen tyytyväiseksiKaupassa paistettu mutta on hyvää.
Teetkö aina samana päivänä pizzan ja taikinan?En laita vielä ku taikina on vasta kohoamassa
Teetkö aina samana päivänä pizzan ja taikinan?
Ootko testannut kylmäkohotusta, sillä saa tosi hyvän pohjan
Meillä syötiin kans pizzaa, tosin kotilätyn tekemänä
Kuvia en voi laittaa koska a)en osaa ja b)pizzat on syöty jo
Yleensä teen samana päivänä ja olen testannut kylmäkohotusta.
Kauhia paisto-operaatio, kymmenen pizzaa