Kääk, toi tyyppi on ihan mielettömän hauska!!Crystal Snow. Okei on sillä ihan hauskoja sketsejä siinä tubeohjelmassaan ja on humoristinen kaveri, mut oispa tolle annettu joku homovisa...
Monet kerrat olen nauranut veet silmissä niille sketseille
Kääk, toi tyyppi on ihan mielettömän hauska!!Crystal Snow. Okei on sillä ihan hauskoja sketsejä siinä tubeohjelmassaan ja on humoristinen kaveri, mut oispa tolle annettu joku homovisa...
Siltä vaikuttaa.Tais ruutis pyörtyä onnesta, kun ei vastannunnannänni mitään tähän
Makaa hymy huulilla ja pyörtyneenä sekä nokkahuilu tanassa sun peittos allaSiltä vaikuttaa.
Makaa hymy huulilla ja pyörtyneenä sekä nokkahuilu tanassa sun peittos alla
ilman muuta, sen päälle voisit keittää kaffeetHuomenta
Haluaako ruutis aamupanot?
näin pääsi käymäänTais ruutis pyörtyä onnesta, kun ei vastannunnannänni mitään tähän
*lipasee ruutiksen tattia*
Toi Roni ei vaikuta kovin älykkäältä tapaukselta mitä Suurmestarin kautta olen seurannut joten siinä mielessä voi olla ihan hänelle osuva aivot narikassa pesti. Hän on kyllä myös tylsempi persoona kuin Sampo että joku tiedä ja voita-visa ois ehkä vielä parempi....Höh, Hauskojen Kotivideoiden juontaja Sampo Marjomaa sai potkut ja tubettaja Roni Back jatkaa.
Sampo on ollu muksujen suosikki...ääni ja huumori on ollu aivan ihana. <3
Oli muuten lämmin päivä! Kahden maissa riisuin pitkät oökät ja vaihdoin shortseihin. Sukatkin joutivat puukkikoriin. Kesä! <2
Mitä tai ketä juhlit?Otan tänään miestä väkevämpää ku mulla on juhlat. Pahoittelen käytöstäni jo edeltä käsin.
Mitä tai ketä juhlit?
Pitsapäivä