Toiveissa vauva 2021

Mä nyt havainnollistaa mitö tarkoitan: tässä on siis yllä positiivinen sofi ja alla sinun testi. Sinun testissä se väri on liian lähellä kontrollia ja se valkoinen viivanpaikka näkyy siinä kohtaa mihin sen positiivisen viivan pitäisi tulla kuten tuossa toisessa testissä näkyy. Kuitenkin se paikka on kontrollista katsottuna aina samassa kohtaa.
en tiedä ymmärtääkö kukaan, mutta tämän perusteella se olisi väärässä paikassa.

Ööö.. Tajusin kyllä, ja sanoin että mun kamera vääntää, vai ootko koskaan kuullut puhelimen älykamerasta? Ja että luonnon valossa se on ihan oikea haamuviiva näin 8vuoden sofin testien kokemuksella..
Kuten sanoin niin ihan verrattuna mun positiiviseen sofin testiin, viiva menee täysin linjassa.. Pitää vissii kaivaa testit esiin.
 
@Persikka123 lauantaina tarkoitus testata, silloin olis dpo 15. Joku muukin meinasi silloin Yhtäkkiä nyt vaan tuli mieleen, että pitääkö sittenkin aiemmin. Kilpirauhasen vajaatoiminta ja pitikö heti plussattua tuplata lääkeannos..? Pitää googlata asiaa!
Neuvolasta neuvotaan kyllä tyroksiinin kanssa kun sinne soitat ekaa ajanvarausta. :) Ei ole automaattisesti annoksen tuplaus, mulla oli ennen raskautta annos 100 mikrog ja sitä nostettiin yhdellä tabletilla eli 125 mikrog. Nyt rv 11+6 kontrolloitiin arvot ja kaikki oli raskaudenaikaisissa viitteissä, niin samalla jatketaan. Olikohan niin, että alkuun kontrolloidaan arvot noin kuukauden välein, ja sitten jossain kohdin harvemmin... No, en muista, luotan että neuvolassa kyllä muistutetaan. :D
 
Mä nyt havainnollistaa mitö tarkoitan: tässä on siis yllä positiivinen sofi ja alla sinun testi. Sinun testissä se väri on liian lähellä kontrollia ja se valkoinen viivanpaikka näkyy siinä kohtaa mihin sen positiivisen viivan pitäisi tulla kuten tuossa toisessa testissä näkyy. Kuitenkin se paikka on kontrollista katsottuna aina samassa kohtaa.
en tiedä ymmärtääkö kukaan, mutta tämän perusteella se olisi väärässä paikassa.

no mutta eihän nuo Ole muutenkaan mitoiltaan samanlaiset testit keskenään. Mutta tosiaan toi haamu on kyllä tosi haamujen haamu, mutta eihän näistä kuvista aina selvää ota.Ite ainakin oon huomannut, että selkeitäkin haamuja on tosi vaikee saada kuviin näkymään. @Titi-Love ei varmaan auta muu kuin odotella ja ehkä käydä hakemassa digitesti sitten kun vaan kauppaan ehdit. Tosi raastavaa tollanen kyllä, että pitkään näyttää samaa! Voihan se olla, että vaan nousee HCG hitaasti. Tosi aikaisinhan sä oot kuitenkin lähtenyt testailen, et eihän sen ”kuuluisikaan” tosi vahvaa näyttää :) tosta testimerkistä ei oo kyl itellä mitään kokemusta. Jos olis kemiallinen niin luulis et olis jo haalistunut?
 
  • Rakkaus
Reactions: Titi-Love
Ööö.. Tajusin kyllä, ja sanoin että mun kamera vääntää, vai ootko koskaan kuullut puhelimen älykamerasta? Ja että luonnon valossa se on ihan oikea haamuviiva näin 8vuoden sofin testien kokemuksella..
Kuten sanoin niin ihan verrattuna mun positiiviseen sofin testiin, viiva menee täysin linjassa.. Pitää vissii kaivaa testit esiin.
Se ei vain tällä hetkellä omaan silmään näytä positiiviselta, kun näen sen viivanpaikan siinä vieressä vaikka älykamera miten vääristäisi kuvaa. Tuolla dpo 10 kuvassa se viivanpaikka näkyy vielä selkeämmin siinä vieressä.
 
Kiitos <3 Toivottavasti tähän tulis kohta selkeyttä ens viikolla pitäs tulla postissa elämäni eka digitaalinen, nii kattoo pääseekö se käyttöön.


Lämpöjä oon seuraillut niin ovat edelleen koholla. Tuossa pari päivää sitten oli pieni notkahdus 36.6 nyt tänää aamusta oli taas 36.9.
Mun normaali ja alkukierron lämpö on 35.8-36.3. Ja en oo kipeänä /flunssassa.
Jos ei vlopun aikana tuu menkkoja, nii otan johkin päin yhteyttä. Mulla viime km. Epäiltiin kohdunulkoistakin, mutta sillon se ei sitä onneksi ollut. Siitä asti on jotenki se pelko siihenkin jäänyt.
Sylkiovistesti näyttää että estrogeeni on koholla edelleen, täysin täyttä tiheää saniaista. Eli eikö estrogeeni pitäs romahtaa, ennen ku vuotokaan voi alkaa
Kiinnostaa tuo sylkiovistesti. Jostain englanninkieliseltä sivulta olen joskus lukenut, mutta en tiedä ymmärränkö kaikkea ja en tiedä mistä sellaisia saisi. MInulla sama, että lämmöt on koholla. Katsoin kuitenkin flo:n merkintöjä, niin joskus aiemminkin ollut näin, että lämmöt korkealla vaikka vuoto alkaakin. Piinallisia päiviä..
 
Neuvolasta neuvotaan kyllä tyroksiinin kanssa kun sinne soitat ekaa ajanvarausta. Ei ole automaattisesti annoksen tuplaus, mulla oli ennen raskautta annos 100 mikrog ja sitä nostettiin yhdellä tabletilla eli 125 mikrog. Nyt rv 11+6 kontrolloitiin arvot ja kaikki oli raskaudenaikaisissa viitteissä, niin samalla jatketaan. Olikohan niin, että alkuun kontrolloidaan arvot noin kuukauden välein, ja sitten jossain kohdin harvemmin... No, en muista, luotan että neuvolassa kyllä muistutetaan.
Okei, hyvä tietää, eli ei sinänsä ole paniikkia testaamisenkaan kanssa. Iskin yhtäkkiä aamulla hätä, että onko hölmöä odottaa testin kanssa, jos tässä vaiheessa jo jotain voisi näkyä. Kiitos tiedosta ja mukava kuulla, että siellä raskaus etenee ja kaikki ok arvojen suhteen :love:
 
Täähän on ihan eri kuva?
Niin? Siinä on mun marrakuun plussa vs tämän aamun testi? Jonka otin äsken. Samassa linjassa viivat. Älykamera toiminnolla ja ilman, et näkyy kuinka paljon se säätää kontrastia, ja mikä aiheuttaa myös niitä vaaleits kohtia. Mikä ongelma sulla nyt on mun haamuviiva stressailua vastaan? Mulla menkat myöhässä ja testit haamuilee.
 
Viimeksi muokattu:
no mutta eihän nuo Ole muutenkaan mitoiltaan samanlaiset testit keskenään. Mutta tosiaan toi haamu on kyllä tosi haamujen haamu, mutta eihän näistä kuvista aina selvää ota.Ite ainakin oon huomannut, että selkeitäkin haamuja on tosi vaikee saada kuviin näkymään. @Titi-Love ei varmaan auta muu kuin odotella ja ehkä käydä hakemassa digitesti sitten kun vaan kauppaan ehdit. Tosi raastavaa tollanen kyllä, että pitkään näyttää samaa! Voihan se olla, että vaan nousee HCG hitaasti. Tosi aikaisinhan sä oot kuitenkin lähtenyt testailen, et eihän sen ”kuuluisikaan” tosi vahvaa näyttää tosta testimerkistä ei oo kyl itellä mitään kokemusta. Jos olis kemiallinen niin luulis et olis jo haalistunut?

Uskalsin testata aikaisin, kun aina ollu dpo 11 viimeistään selkeä haamu :) en koskaan malta odottaa :D mutta tällästä en muista, että näin hentoa ois dpo 15 antanut. Viime kuussa sain vahvistimisen iltapissasta selkeesti haamuksi dpo 13, mut se haaleni seuraavaan päivään mennessä ja vuoto alkoi sit parin päivän päästä. Et ehkä täs on kans sama.

Ens viikolla tulee digitesti postissa. Tai pitäs tulla, et viimestään sillon sen aika, jos ei vuoto ala ennnen sitä.
 
Kiinnostaa tuo sylkiovistesti. Jostain englanninkieliseltä sivulta olen joskus lukenut, mutta en tiedä ymmärränkö kaikkea ja en tiedä mistä sellaisia saisi. MInulla sama, että lämmöt on koholla. Katsoin kuitenkin flo:n merkintöjä, niin joskus aiemminkin ollut näin, että lämmöt korkealla vaikka vuoto alkaakin. Piinallisia päiviä..
Se on kyllä kätevä. Mä tilasin kotitesti.fi 25€ maksoi. Kun oppii laittaa oikean määrän sylkeä kielenalta siihen ja odottaa tarpeeksi kauan kuivumista, niiin saa selkeet tulokset.
Itse testaan oviksen aikaan 3 kertaa päivässä.
Ja näin loppukierrosta pari kertaa päivässä :)
 
Kyllä tuo viiva ihan oikeassa paikassa näyttää olevan @Titi-Love Mut on kyl kurjaa, kun tuollain haamuilee pitkään Toivottavasti tulee parin pvä sisään selkeyttä, että mihin suuntaan se on menossa Paljon tsemppiä
Kiitos stempeistä <3
Jos en tietäis että koska ovulaatio on ollut, nii Täähän ois hyvä haamuviiva esim. Dpo 12. Mut toki ohan nää aika pieniä aikoja, kun kyse päivistä.
Mut kun tuntuu et kun 2 keskenmenoa viime vuonna ja viime kuussa kemiallinen, nii onko tää nyt mitä. Toivottavasti ei sitä kohdunulkoista, se vaan tuli aamusta mieleen ku oikealta vihlas, vaikka ovis oli selvästi vasemmalta.




Onpas jännä toi kameran ominaisuus. Selkeä haamu näkyy tossa ekassa, kun taas toi toka on vähän siinä ja siinä. Jospa vahvistuu.
Joo, tää on kyllä kätevä ihmisiä ja eläimiä kuvatessa(tunnistaa lapsen, muotokuvan, koiran, kissan, kukat ym) , mut näitä testejä kuvatessa vääntää sen aina kuin kuvais tekstiä, jolloin se pistää kontrastit kaakkoon. AI kuvaus tuo taitaa olla, pieni homma ottaa poiskin päältä ja saa erikseen myös kuvista pois päältä, mut kun kuvaa rajaa ja tallentaa, nii sitä ei enää saa, ja en koskaan sitä muista ottaa pois. Ja jos otan sen kamerasta pois, nii zoomi ei toimi. Joten pidän sen aina päällä.
 
Se on kyllä kätevä. Mä tilasin kotitesti.fi 25€ maksoi. Kun oppii laittaa oikean määrän sylkeä kielenalta siihen ja odottaa tarpeeksi kauan kuivumista, niiin saa selkeet tulokset.
Itse testaan oviksen aikaan 3 kertaa päivässä.
Ja näin loppukierrosta pari kertaa päivässä
Kiitos tiedosta, kuulostaa mielenkiintoiselta. Ehkä testilabraan seuraava hankinta x)
 
  • Tykkää
Reactions: illusia_
@lulube ne raskauskeijun omat on one stepin. Eivät oo niin herkkiä, ja silloin kun on ovis tulee selkee viivat
Ensin meinasin menettää hermot niiden kaa mut sit ne näyttikin just h hetkellä oikein kun digillä varmistin niin toimivat mulla
Minä kans muutaman kierron tuskaili one stepien kanssa, mutta nyt olen oppinut tunnistamaan silmämääräisesti, mikä mun kohdalla merkkaa jo plussaa. Digillä varmistan. Jatkossakin tilaan one stepejä ja cb:n digejä :) Ehkä sitten, kun hoidot alkaa. Jos nyt käynnistyy uusi kierto, niin sitten tulee taukoa tikuttelustakin.
 
En kyllä vetäis hernettä nii syvälle nokkaan tuommosesta jos toinen vaan mainihtee asiasta että viiva ois väärässä paikassa.
Eipä täs kukaan oo vetänyt varmaa hernettä nokkaan, itse yritän vaan purkaa pelkoani kohdunulkosen mahdollisuudesta (usein yhteydessö hitaasti nousevaan hcg hormoniin) muille raskautta yrittäville, sitä en ymmärrä kuinka se voi jotain häiritä.
Vain nainen on naiselle susi, jopa keskenmenoissa,kemiallisissa ym. Ei kivoissa. Kerran sain kuulla toisella keskustelupalstalla, et on niin kateellinen kun mä oon ees saanu keskenmenoja, kun hän on saanu vaan yhden kemiallisen. Se oli niin karu kommentti että lopetin sielä kirjoittelun. Itse siis sielä purin pelkoja km ja surin vielä keskenmenoa, ku siitä oli vasta vähän aikaa sillon. Jäi jotekin karu olo. Ymmärtäisin jos olis sanonu sen kun plussasin, mut ei ku keskenmenon aikaan/jälkeen.
 
@Kasikuus olikohan kierolistalle hypännyt mun kohdalle 3 tilalle 1? :) Nyt siis kp 30

On: mun laskelmien mukaan tämä kierto oli vähän lyhyempi ja huomenna olis dpo 15 eli testiä kehiin aamusta vapaapäivän kunniaksi. Naama kyllä kukkii sen näköisesti, että menkkoja vähän kyllä odottelen

Sain uuden älykellon ja just noita teidän lämpökäyriä katsellessa mietin, että miks tässä ei ole sellaista ominaisuutta että mittaisi ruumiinlämmön, se olisikin hyvä :D syke kyllä on korkealla kokoajan ja oonkin nyt sitten yrittänyt vähän ryhdistäytyä ja liikkua vähän enemmän jos sais kunnon nousemaan
 

Yhteistyössä