Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Latasin kännykälle Yazio-kalorilaskurin. Katotaan jaksanko sitä täytellä. Tarkoitus olis pudottaa 6-8 kiloa kesän aikana (elokuun loppuun asti) ja homma alkaa huomenna...:rolleyes:
Se hyvä puoli tuossa laskurissa on, että se antaa yleisimmät Suomessa myytävät tuotemerkit.
 
Viimeksi muokattu:
Latasin kännykälle Yazio-kalorilaskurin. Katotaan jaksanko sitä täytellä. Tarkoitus olis pudottaa 6-8 kiloa kesän aikana (elokuun loppuun asti) ja homma alkaa huomenna...
Se hyvä puoli tuossa laskurissa on, että se antaa yleisimmät Suomessa myytävät tuotemerkit.
Se on ihan näppärä sovellus. Tosin en ole vielä aloittanut sen kanssa hääräämistä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
r0s
Juu. Mut se antoi järkyttävän pienen päivittäisen maksimikalorimäärän mulle pituuden ja ehkä iänkin perusteella.
Jos mä syön 4 korvapuustia (340 kcal) nii sit saaki istua nälissään seuraavaan aamuun.

Kannattaisi melkein tiputtaa kilo tai kaksikin tuosta laihtumishaaveesta niin päivälle jää siedettävämpi määrä kaloreita nautittavaksi. Ekstraa voit sit tiputella käymällä lenkillä. -Ja syksylläkin voi hoikistua!
 
vierailija
Hmm, miten te ootte niin riippuvaisia tuosta aamukaffesta?
Itse en ole koskaan oppinut juomaan kahvia. Oon kyllä maistanut elämäni aikana muutaman kerran kun oon yrittänyt oppia juomaan sitä. Mutta en vain pysty juomaan sen yhden hörpyn maistamisen jälkeen yhtään enempää, maistuu pahalta.
 
Hmm, miten te ootte niin riippuvaisia tuosta aamukaffesta?
Itse en ole koskaan oppinut juomaan kahvia. Oon kyllä maistanut elämäni aikana muutaman kerran kun oon yrittänyt oppia juomaan sitä. Mutta en vain pysty juomaan sen yhden hörpyn maistamisen jälkeen yhtään enempää, maistuu pahalta.
Laita siihen maitoa,. pehmentää makua ja antaa sellasen tunteen kuin joisit kaakaokahvia...
juon kahvia, koska se virkistää.
 

Yhteistyössä