Enosaa sanos onko nyt dpo -1 vai dpo 0,en oikein oo kärryillä,mut tänään ovus iha varmast tapahtuu,menkkajomoja pukkaa..
No sit luultavasti dpo0, jos tänään tapahtuu Ilmoittele, jos tapahtuukin huomenna, niin saadaan oikea lukema listaan!Enosaa sanos onko nyt dpo -1 vai dpo 0,en oikein oo kärryillä,mut tänään ovus iha varmast tapahtuu,menkkajomoja pukkaa..
Parii päivää tai päivää ennen mut nyt viime pari kiertoo tyylii saman päivän vasta ku alkaa vuoto..Varovaiset onnittelut, @Riama ! Meillä sama dbo ja mullakin olisi herkkiäkin testejä, mutta taidan vielä odotella omaa testaamista.
Hei lämpöjen mittailijat, miten ajoissa ennen menkkoja teillä lämmöt yleensä laskee?
Käyrät on jänniä!
Hyvältä näyttää kyllä sun käyrä, jospa se plussa tulee vähän myöhemminHyvin kesti taas pää odottamista ja pakkohan se oli tehdä tyylipuhdas nega, mikä kaapista löytyi. Se oli joku kaupan päälle tullut one stepin liuska.
Yritän liittää tuota mun lämpökäyrää, jos jotain kiinnostaa.
https://aijaa.com/UWaFOO
Joo kyllä näin on. Mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu noin viikon sisällä hedelmöityksestä. Ja silloin lämmöt tippuu hetkeksi jonka jälkeen lähtee uudelleen nousuun. Ja jää koholle mikäli raskaus on tapahtunut.Mulla ei ole mitään kokemuksia näistä lämpötiloista ja kysyn siksi, että voisko se lämmön tipahtaminen siis tarkoittaa kiinnittymistä vai ymmärränkö väärin? Mulla tässä kierrossa välillä vähän kipeäkin olo ja lämpö n. 37, mut sit välillä ollut myös esim. 36,5. Suurimmaksi osaksi kuitenkin lähellä 37.
Itsellä on kaksosraskauden mahdollisuus, koska ultratessa näkyi kaksi isoa follia, mut mahdollisuus on aika pieni. Onneksi kaksi follia lisää muuten raskautumisen mahdollisuutta. Tuo Ovitrelle, mikä on käytössä vissiin lisää tuplaraskauden määrää kans. Lääkäri kyseli, että onko ihan varmasti ok, jos kaksoset tulis
Tuo on joku oma kalenteri/kuukautiskierto kalenteri. Ollut itsellä käytössä vuodesta 2013 on vähän paljon muistissa tietoja omasta kierrostaMikä sovellus sinulla käytössä lämpöjen merkkaamiseen? Oisko huippu päässy tapahtumaan testailujen ulkopuolella, niin nopea että nyt ei jäänyt kiinni? Toivottavasti on tapahtunut tai tulisi pian, mikä kp menossa ja milloin yleensä tullut?
Jospa poikkeava kierto pääsisi yllättämään Mulla on jonkun verran heittoa, ei paljoa, mutta sen verran kuitenkin että en täysin kartalla ole omasta kierrosta. Ja kun sattunut myös ovuloimattomia kiertoja, niin sekin sitten mietityttää, että milloin tulee seuraava sellainen kierto.Mä siis tunnen yleensä aina mun kierron ja kehon merkit kellontarkasti. Nyt vaan joku hämää täs olossa
Mietityttää. Asiasta on lääkärin kanssa keskusteltu. Huomattava ylipaino tai alipaino voi vaikuttaa raskauden alkamiseen hormonitoiminnan kautta, esim. ei tule ovulaatiota. Ylipaino voi tuoda raskauden aikana erilaisia haasteita äidille tai vauvalle, vaikka ei siis olisi mitenkään merkittävästi ylipainoa niin painonhallintaan tulisi kiinnittää erityistä huomiota. Ainakin tällaisia tietoja olen saanut lääkäriltä. Minulla on ylipainoa bmi mukaan 15 kg. Olen yrittänyt pudottaa painoa yli vuoden jo, nyt vain on todella huono menestys, kun en saa pidettyä kiinni hyvistä rutiineista.Kuinkahan suuri ylipaino vaikuttaa näihin raskautumisjuttuihin tietääkö kukaan?? Mulla tullu 10kg esikoisen syntymän jälkeen eli 170/80 nyt Mietityttääkö muilla nää paino asiat?? Laihuttanu tässä on yrittäny jo pitempään mutta kun korona