Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Njäh... emmää jaksa. Jos ja kun narinaa tulee jollei itse sitten tarjoa parempaa vaihtoehtoa niin mä teen mitä oon suunnitellut, tai jauhelihakastiketta. Se vaan ärsyttää kun aina sama juttu ja harvemmin tulee tilalle parempaa ideaa joten kitinä jatkuu myös sitten ruuasta. Ja meidän perheen pahin kitisijä/narisija on isäntä itte jolle kyllä oon sanonut että saa ihan vapaasti ruokkia itte ittensä. Siitä syystä meillä on pakkanen täynnä ranuja, nugetteja ja kebsua.
Mä tarkoitin sun miestä.
:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mun unista vois tehdä leffoja. On ne sellaisia toimintaunia.
(En puhu tuhmista unista.)
Mä näin unta et mun auto oli viety jonkun liikkeen parkkikselta, paikalla oli sakkolappu poliisilta että se oli muka väärälle paikalle pysäköity. Sit siinä oli lyijärillä kirjoitettuna hotellihuone missä ne poliisit on ja että mun pitäisi varata viereinen huone jossa voidaan "mitätöidä" sakko ja saisin auton takaisin. Vähän aikaa mietin mitä v*ttua, sit marssin poliisilaitokselle näytin lappua jollekkin sihteeripoliisille joka ohjas eteenpäin jollekkin niiden poliisien esimiehelle, joka sanoi että tämä ei ole ensimmäinen kerta ja kertoi että se toinen on jonkun pääjehun poika ja nuo tapaukset lakaistaan täällä maton alle, hän vinkkas epävirallisesti ottamaan lehteen yhteyttä jotta sitä kautta tulisi painostus ja nuo saisi potkut.
Sitten olin avaamassa lehtitoimiston ovea kun heräsin:oops:
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
r0s
Huomenia!

Täällä aloitetaan tänään grillikausi ku lupaavat kaunista iltaa. -Grillikausihan aloitettiiin jo työkämpällä mutta lapsoset jäivät siitä paitsi.

Sit pitäisi h<kea kaupasta täydennystä niin että pärjäävät arkiviikon ja itse valmistautua työviikkoon.

Munia kiehumassa. Lounaaksi tuoreita sämpylöitä ja munista teen mätitahna-majooneesi-keltuaistäytteisiä puolikkaita.
 
Mitähän sitä vois tehä jogurtin herasta, leipoa jotain,smoothien sekaan ?
Tein jogurttia ja valutin että tulee vöhän paksumpaa,niin heraa tuli kupillinen,ehkä 2 dl
 
Mitähän sitä vois tehä jogurtin herasta, leipoa jotain,smoothien sekaan ?
Tein jogurttia ja valutin että tulee vöhän paksumpaa,niin heraa tuli kupillinen,ehkä 2 dl
Mitenkähän mulle tuli tästä tällainen mieleen?

Kuulin, ennen vanhaan aikaan, että tämän kylän yleiset naiset olisivat sanoneet, että kun lokari tulee niin se on kuin särkis kananmunan ”sinne”, mutta kaivosmieheltä tulee vai teelusikallinen suolavettä.

Mene ja tiedä.
 
  • Haha
Reactions: Kais
Päivää

Mun unet on välillä kanssa ihan ihmeellisiä, tänään heräsin sellasen unen jälkeen missä olin muka löytänyt poliisien kanssa jonkun naisen jostain lukitusta tilasta kidnapattuna.
Makas vaan lattialla ja itki, kuulin vielä heräämisen jälkeenkin sekunnin - kaksi sen nyykytyksen.:oops:
 
Päivää

Mun unet on välillä kanssa ihan ihmeellisiä, tänään heräsin sellasen unen jälkeen missä olin muka löytänyt poliisien kanssa jonkun naisen jostain lukitusta tilasta kidnapattuna.
Makas vaan lattialla ja itki, kuulin vielä heräämisen jälkeenkin sekunnin - kaksi sen nyykytyksen.
Mun unessa mua ja muita tyyppejä ajattiin takaa jossakin metsässä. Meillä oli hevoset. Yhes kohtaa uitiin toiselle rannalle. :D Sitä ennen olin lähennellyt ihastusta mutta ei siltä herunut.:cautious:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä