Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joo, yks ainoa ilta etten mennyt lasten nukkuma aikaan aa aa ja nytkö muka on kaikk sekasin, kun seinäkellolla
Viimeyö meni samalla lailla ja nyt näyttäis tulevan kanssa uneton yö.
Noin siinä käy kun rytmi menee sekaisin. Tuttua... :unsure:

Mutta ei pidä jäädä pyörimään sänkyyn. Kirjan lukeminen pari-muutaman tunnin ajan voisi saada unen tulemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mäkin oon pirtee ku peipponen (fringilla coelebs), mut yritän nyt unta. Katotaan, onnistuuko. (y)

Toivotaan Ellu että nukkumatti kärrää sullekin hiekat, ettei erehdy antamaan niitä Mantalle kissanlaatikkohiekaksi!
(Mut unijukkaan älä luota, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että siinä on epäluotettava hiippari!)

Öitä!
 
Mäkin oon pirtee ku peipponen (fringilla coelebs), mut yritän nyt unta. Katotaan, onnistuuko.

Toivotaan Ellu että nukkumatti kärrää sullekin hiekat, ettei erehdy antamaan niitä Mantalle kissanlaatikkohiekaksi!
(Mut unijukkaan älä luota, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että siinä on epäluotettava hiippari!)

Öitä!
Manta ei mee nukkumaan tälleen illalla ennenkun näkee mun menevän...tossa se kiehnää ja hyppää vähänväliä syliin naamaa puskemaan... :love:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja KalaMies
Mitäs teidän sunnuntaisuunnitelmiin kuuluu? Tänään pitäis siivota huusholli viikon kestävään kuntoon ja hakea pääosat viikon ruokatarvikkeista jotta voi pikku täydennyksillä mennä taas.
Mä vaan nykyään vihaan ruokalistan suunnittelua kun kaikesta joku narisee.
Narise takaisin. :cautious:
Mun pitää ainakin koulutehtävä tehdä. Kemiaa...
 
Narise takaisin.
Mun pitää ainakin koulutehtävä tehdä. Kemiaa...
Njäh... emmää jaksa. Jos ja kun narinaa tulee jollei itse sitten tarjoa parempaa vaihtoehtoa niin mä teen mitä oon suunnitellut, tai jauhelihakastiketta. Se vaan ärsyttää kun aina sama juttu ja harvemmin tulee tilalle parempaa ideaa joten kitinä jatkuu myös sitten ruuasta. Ja meidän perheen pahin kitisijä/narisija on isäntä itte jolle kyllä oon sanonut että saa ihan vapaasti ruokkia itte ittensä. Siitä syystä meillä on pakkanen täynnä ranuja, nugetteja ja kebsua.
 

Yhteistyössä