Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Täytyy antaa palstalaisille nyt hyvää palautetta! Teistä on tullut kunnon salaliittoteoreetikoita koronan takia.


"Lapset uhrataan.." (on kuin illujen käsikirjasta)
"Ne haluu kaikille laumasuojan..."

Entäs mä. Mä löydän itseni puolustelemassa punaviher-hallituksen toimia ja rauhoittelemasaa muita. Mut pitää desinfioida aina niiden kehupuheiden jälkeen koko kroppa, koska punavihreys on pahin rutto mitä on.
Mä oon aina ollut melkoinen salaliittoteoreetikko, enkä kovin helpolla purematta niele mitään:ROFLMAO:
Mutta kyllä vähän yllätyin että sulla on jollain tapaa "naiivi" suhtautuminen tuohon. Enkä halua tuolla loukata vaan jotenkin olisin olettanut että olisit enempi koronavastainen mutta ainakin on keskustelua syntynyt:D
 
Mä oon aina ollut melkoinen salaliittoteoreetikko, enkä kovin helpolla purematta niele mitään:ROFLMAO:
Mutta kyllä vähän yllätyin että sulla on jollain tapaa "naiivi" suhtautuminen tuohon. Enkä halua tuolla loukata vaan jotenkin olisin olettanut että olisit enempi koronavastainen mutta ainakin on keskustelua syntynyt:D
No kyllä mäkin mun reaktiota vähän ihmettelen.
Ehkä tuo Asko Järvinen on niin hottis?
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar
Täytyy antaa palstalaisille nyt hyvää palautetta! Teistä on tullut kunnon salaliittoteoreetikoita koronan takia.

"Lapset uhrataan.." (on kuin illujen käsikirjasta)
"Ne haluu kaikille laumasuojan..."

Entäs mä. Mä löydän itseni puolustelemassa punaviher-hallituksen toimia ja rauhoittelemassa muita. Mut pitää desinfioida aina niiden kehupuheiden jälkeen koko kroppa, koska punavihreys saastuttaa.
Mun mielestä toi illu sana pitäs kieltää kokonaan ja sinä saisit käyttää sitä vaan, jos suostut laittamaan illu sanan eteen P:n:)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
  • Haha
Reactions: Echo

Yhteistyössä