Eii ,lidlissä oli vodkalla maustettua silliä. En kyllä meinaa tuota lientä juua,vaikka vodkaa menee hukkaanSnapsisilliä? Laitetaanko snapsilasiin silli lillumaan ja sit "Skål"?
Eii ,lidlissä oli vodkalla maustettua silliä. En kyllä meinaa tuota lientä juua,vaikka vodkaa menee hukkaanSnapsisilliä? Laitetaanko snapsilasiin silli lillumaan ja sit "Skål"?
Voihan veeti,perskuta ku ei voi luottaa taffelin sipsipussien tuoteselosteisiin
Ostin sekä suolalla maustettuja poimusipsejä että myös perunakierteitä.
Eilen ja tänään on ollu miehellä suolisto-oireita.
Sipsit oli ok mutta kun taffelin tuotesivuilta luin tuoteselosteita niin perunakierteissä onkin riisijauhoa eikä sitä oo ilmoitettu pussissa ollenkaan.
Niin on,tosi ikävää.Toi on ikävää!
Ilmoita, etteivät muutkin saa oireita.
Niin on,tosi ikävää.
Mie lähetin palautetta taffelille,saa nähdä mitä vastaavat.
Just, kaikenlaisia tyyppejä sitä onkin asiakaspalvelussa.Mä muistan elävästi kun reklamoin estrellalle vihreistä sipseistä ja joku hyväkäs asiakaspalvelusta kehtasi väittää että vihreiden pottujen myrkky katoaa kuumentaessa. Onneksi tuli paketissa sipdejä ja dippejä hyvityksenä, muuten en ois ostanut niiltä enää mitään ikinä ku päästävät moisia tolloja asiakaspalveluun.
Oi herkkuvaKaapissa oli pari vanhenemassa olevaa luomu-täysmaitoa. Onneksi myös piimää löytyi.
Elikäs kotijuustoa! Ja herasta voi tehdä huomenna munkkeja ku lapset tulevat. <3 <3 <3 <3
Raikku soi meillä kun ajellaan maille.Raikun sanoin: se on salaisuus
Öö..miksei se kissa voi raapia suoraan sitä puunrunkoa?Pitäisköhän raahata metästä raapimapuu kun meillä ei kauaa nuo eläinshopin kissan raapimapuut kestä!
Toinen vaihtoehto olis tieten ostaa jotakin paksua köyttä ja paskarrella puunrunkoon kiinni.
Miten teillä on nuo raapimisjutut järjestelty?
Onneks ei mitkään huonekalut/muut ole koskaan kelvanneet.
Voi toki. Mä vaan ajattelin että olisko sellanen karhee köysi herkullisempi raappia.Öö..miksei se kissa voi raapia suoraan sitä puunrunkoa?
Meillä on kaupan raapimis/ kiipeilypuut sekä olkkarissq ja makkarissa. Narut meinaa hajota toisesta,toinen on kestänyt pitempään.Pitäisköhän raahata metästä raapimapuu kun meillä ei kauaa nuo eläinshopin kissan raapimapuut kestä!
Toinen vaihtoehto olis tieten ostaa jotakin paksua köyttä ja paskarrella puunrunkoon kiinni.
Miten teillä on nuo raapimisjutut järjestelty?
Onneks ei mitkään huonekalut/muut ole koskaan kelvanneet.
No jos se ulkona on, niin en usko että kissaa voi ohjelmoida raapimaan. Ei se malta siellä.Voi toki. Mä vaan ajattelin että olisko sellanen karhee köysi herkullisempi raappia.
”Halusitko sä raappia sitä vai et!!!!! Vai otetaanko pois!!No jos se ulkona on, niin en usko että kissaa voi ohjelmoida raapimaan. Ei se malta siellä.
*kuvittelee Lispetin pitämässä kissaansa paikallaan pihalla ja komentamassa"no, ala raapia!"*
"Mä vähennän sun raksuista puolet ja pesen sun turkin illalla hoitavalla shampoolla, ja loppuillan katot Youtubesta Dog Barking -videoita!"”Halusitko sä raappia sitä vai et!!!!! Vai otetaanko pois!!
Samat vanhat pierut (itseni mukaanlukien) täällä höpöttelee, niinku edellisissä vastaavissa ketjuissa.Onpa hauska nähdä että lähes vuosi sitten aloittamani ketju on vieläkin hengissä. Itse poistuin lähes heti kun näytti siltä että menee tappeluksi. Onko täällä nykyään millainen meno?
Dognuts ja munkit ovat samaa tavaraa, eikö olekin?Onko vappuna oltava munkkeja vai voiko olla vain donitseja? Onko se vappusyntiä jos ei munkkia ole.