En etes uskalla kysyä mitä
En etes uskalla kysyä mitä
Kyllä kanava vaihtuu, jos Paulaa tulee meikäläisen radiostaWau!!
Mä rrrrrakastan Paulaa! Kerran oon laivareissun jlk. istunu Pataässässä Paulan kanssa samassa pöyvvässä. Siinä naisessa on taikaa, ihana ihminen!
Jaha.Hyvää wappua kaikille. Vetäsin yhden munkin. Nyt on kiintiö vuoksi täytetty
ja lentää koko mankka mäkeen, jos Paulaa tulee seuraavaltakin kanavalta...sama asia Kaija Koolla.Kyllä kanava vaihtuu, jos Paulaa tulee meikäläisen radiosta
Onks ne miten hyviä, eli kannattaako ikinä....siis niinQ i k i n ä ostaa?Vihdoinkin vapaalla!
Viisprossanen mansikkakuohari löytyi lähikaupasta. *kippis*
No älä ny, minusta nuo ikämimmit on ihan jeppisja lentää koko mankka mäkeen, jos Paulaa tulee seuraavaltakin kanavalta...sama asia Kaija Koolla.
Tuu tänne . suomipunkilta. tosin jossain kohtaa känniä vaihtuu kasariheviin.ja lentää koko mankka mäkeen, jos Paulaa tulee seuraavaltakin kanavalta...sama asia Kaija Koolla.
No sää nyt tykkäät kaikista kenellä tissit ja pimppuNo älä ny, minusta nuo ikämimmit on ihan jeppis
Sittenkö kuuluu ympäri pitäjiä twisted sistersiä ja kissiä, Bonkkareista puhumattakaan?Tuu tänne . suomipunkilta. tosin jossain kohtaa känniä vaihtuu kasariheviin.
Onks ne miten hyviä, eli kannattaako ikinä....siis niinQ i k i n ä ostaa?
jepSittenkö kuuluu ympäri pitäjiä twisted sistersiä ja kissiä, Bonkkareista puhumattakaan?
Noi on kyllä sellaset legendaariset bändit, etten muita tiiä!!
Joo ja niillä on niin monta hyvää, mutta tää on sulle!UDOn in the darknes voisikin olla passeli just ny.
Ai mulla meni ne akat sekaisin. Tarkoitin siis Kaijaa! Tosin niiltä kanavilta joita kuuntelen, tulee harvemmin Paulaa tai KKKootaja lentää koko mankka mäkeen, jos Paulaa tulee seuraavaltakin kanavalta...sama asia Kaija Koolla.
Ei sidukat sovi kännäilyyn. Multa löytyisi edelleen aitoo venäläistä vodkaaTaitaa jäädä mun vappubileet tuohon yhteen sidukkaan...ei sitte yhtään nappaa ja mahakin täynnä, kun söin kanaa.
Älä nyt ala pehmoilee, nysse mankka mäkeen ja niinku heti!Ai mulla meni ne akat sekaisin. Tarkoitin siis Kaijaa! Tosin niiltä kanavilta joita kuuntelen, tulee harvemmin Paulaa tai KKKoota
Hei mulla on ensimmäinen meneillään ja sen kyllä tuntee jo kupolissa...mietin just että otanko toisen jossain vaiheessa vai juonko vettä ja meen kattoon sitä lehvaa...siis sitte kun alkaa!Ei sidukat sovi kännäilyyn. Multa löytyisi edelleen aitoo venäläistä vodkaa
Ei mul mittää mankkaa oo. Radio löytyy autosta...Älä nyt ala pehmoilee, nysse mankka mäkeen ja niinku heti!
Be a man, be a wolfman
No heitä se ja vaikka koko auto perässäEi mul mittää mankkaa oo. Radio löytyy autosta...
Tässä Krutille:Rammstein - Deutschland
Tää on Pojalle!