Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mullakin oli runoviho!

Muistan yhden.

Pimeässä
yksin.
Uskallan kuiskata mun kissalle,
mulla on ikävä sua.

Siitä tuli silloin hirmu haikea fiilis vaikka en kyllä tajua, ketä mulla ois voinut kymppisesäisenä olla ikävä.
Meillä oli kavereiden kesken sellasia runovihkoja, niitä sitten kierräteltiin ja jokainen sai laittaa niihin kaverilleen eri runoja....oli kyllä tosi ihania, mutta jonkun muuton aikana hävis kaikki vahingossa:(
 
  • Surullinen
  • Tykkää
Reactions: Kais, r0s ja m.e.k.
Keitetään pottuja,ei ihan pehmeiksi ja jäähytetään, kuoritaan pilkotaan kuutioiksi tai miten isoista paloista tykkää.
Sekaan öljyä,mä käytin rypsiöljyä,maustamatonta jogurttia,mä käytin bulgarian jogurttia ja turkkilaista. Sekaan suolaa,ruohosipulia, persiljaa ja sinappijauhetta ja pippurirouhetta. Sekoitetaan varovasti kaikki sekaisin ja annetaan viilentyä/ maustua jääkaapissa jonkun aikaa.
Oliivejä ei tähän tullu,mut voihan niitä laitaa jos tykkää.

Oliivit tuli leipään
Nyt on semmoset ainekset, ettei noista voi huonoa tulla! Mut mä en oo käyttäny koskaan sinappijauhetta, tyhäm kymysys mut kai sen voi korvata sinapilla? Paljonko sitä turauttaisit?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä haluan ainakin kuoharia, edes sellaista kaupan viisprossasta, itetehtyä pottusalaattia ja munkkiainekset ja grillattavaa. Muuten ei tuu mitään!
Olen kanssa miettinyt, että jotain tekis mieli mutta ei mitään makeaa syötävää...ei keksiä, kakkua, pullaa...mutta jotain suolasta ja sitten jotain poreilevaa....
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja r0s
Jotenki skitsofreeninen olo tapella Ellusen kanssa koronaketjuissa (EI tuoda sitä keskustelua tähän ketjuun) ja samalla tykätä siitä tässä ketjussa. :unsure:

Mut semmosta se (mun) elämä on. :D

Oon päättäny että tuolla isolla puolella vänkään tarvittaessa vastaan, oli KUKA tahansa vastassa.

Mut nyt se ei oo helppoa. :( Koska Ellu on kiva.
 
r0s
Jotenki skitsofreeninen olo tapella Ellusen kanssa koronaketjuissa (EI tuoda sitä keskustelua tähän ketjuun) ja samalla tykätä siitä tässä ketjussa.

Mut semmosta se (mun) elämä on.

Oon päättäny että tuolla isolla puolella vänkään tarvittaessa vastaan, oli KUKA tahansa vastassa.

Mut nyt se ei oo helppoa. Koska Ellu on kiva.

Niimut mielipiteet riitelee. Ei ihmiset!

Ja elämä ois tosi, TOSI tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta!
 
Jotenki skitsofreeninen olo tapella Ellusen kanssa koronaketjuissa (EI tuoda sitä keskustelua tähän ketjuun) ja samalla tykätä siitä tässä ketjussa.

Mut semmosta se (mun) elämä on.

Oon päättäny että tuolla isolla puolella vänkään tarvittaessa vastaan, oli KUKA tahansa vastassa.

Mut nyt se ei oo helppoa. Koska Ellu on kiva.
Arvaa mikä on mun kaikkein paras ratkaisu tappelussa?:sneaky:
 
  • Haha
Reactions: Kais ja m.e.k.
Niimut mielipiteet riitelee. Ei ihmiset!

Ja elämä ois tosi, TOSI tylsää jos kaikki olisivat samaa mieltä kaikesta!
Juuri tämä ja tää unohtuu monesti monelta!
Multakin on kysytty elämän aikana useemman kerran miksi en vihaa jotain ihmistä sen ja sen asian takia, ja olen aina yrittänyt sanoa tuon pointin.
 

Yhteistyössä