Rintojen suurennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vertaistukea vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vertaistukea vailla

Vieras
Hei, onko täällä muita joille rintojen suurentaminen on ajankohtaista? Itselläni konsultaatio käytynä ja leikkausaika tulisi varata. Olisi kiva saada vertaistukea ja juttuseuraa muista, joille sama asia on ajankohtainen. Jopa pienen yksityisen ryhmän perustaminen olisi kiva.

Tuoreita kokemuksia ja keskustelua aiheesta tuntuu löytyvän vähän heikosti.

Eli jos on pienet rinnat, niin silloin nainen on nainen. Mutta jos sattuu olemaan suuremmilla rinnoilla varusteltu, niin silloin nainen onkin vain tissit. Selvä.

Mä en tarkoita noin. Miksi muokata rintoja jos ei ole fyysistä haittaa? Esim. krooniset kivut.
Jos ei ole sinut pienien rintojen kanssa? Tai jos ovat esim.haittaan asti eri kokoiset. Ja miksi aina oletetaan esim.rintojen suurennusleikkauksista että tarkoituksena on laittaa vähintään ämpärin kokoiset?
Hienoa olisi, jos jokainen nainen voisi ja saisi kantaa rintansa ylpeydellä. Mutta jo tämä keskustelu on sen osoittanut, että se on mahdotonta.

Eli jos on pienet rinnat, niin silloin nainen on nainen. Mutta jos sattuu olemaan suuremmilla rinnoilla varusteltu, niin silloin nainen onkin vain tissit. Selvä.

En mä niin sanonut.

Kokeile. Laita kunnon topatut push-upit ja vielä vähän täytettä ja avokauluksinen paita ja mene vaikka lenkille.
Osa niistä jotka aiemmin moikkasivat silmiin katsoen tuijottaa vain sun tissien yläosaa ja ja muuttuu mykiksi. Lisäksi vislaukset ja seksipitoiset ehdottelut lisääntyvät.

Ku ne silarit ovat väkisinkin pystyn teennäiset ja siis silmiinpistävän erottuvat.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jos ei ole sinut pienien rintojen kanssa? Tai jos ovat esim.haittaan asti eri kokoiset. Ja miksi aina oletetaan esim.rintojen suurennusleikkauksista että tarkoituksena on laittaa vähintään ämpärin kokoiset?
Hienoa olisi, jos jokainen nainen voisi ja saisi kantaa rintansa ylpeydellä. Mutta jo tämä keskustelu on sen osoittanut, että se on mahdotonta.
Mä en sanonut suurennuksen koosta mitään. Silikonit ovat luonnottoman näköiset ja tuntuiset. Kysyin minkä kokoiset sulla nyt on.
Sori jos loukkasin, ei ollut tarkoitus.

• Tykkää
Moukkia ja typeriä ihmisiä löytyy aina. Ällistyttävää on se, että yhä naisia luokitellaan rintavarustuksen takia. Ja kyllä naisetkin katsovat nenä nyrpeinä ja arvostellen naisia, joilla on isommat rinnat kuin itsellään, vaikka ne olisivatkin luomut.

Moukkia ja typeriä ihmisiä löytyy aina. Ällistyttävää on se, että yhä naisia luokitellaan rintavarustuksen takia. Ja kyllä naisetkin katsovat nenä nyrpeinä ja arvostellen naisia, joilla on isommat rinnat kuin itsellään, vaikka ne olisivatkin luomut.
Mulla on niin isot ja kroonisia kipuja että olen kade pienimmille rinnoille. Sopivia paitoja ja takkeja on vaikea löytää. Ja se helvetin rintojen tuijotus. Jotkut on puristellut mun rintoja.

• Surullinen
Mulla on niin isot ja kroonisia kipuja että olen kade pienimmille rinnoille. Sopivia paitoja ja takkeja on vaikea löytää. Ja se helvetin rintojen tuijotus. Jotkut on puristellut mun rintoja.
Voin hyvin uskoa tuon. Sulla olisi varmaan hyvät perustelut päästä vaikka kunnalliselle pienennysleikkaukseen. Mutta se, että saat negatiivista huomiota rinnoistasi ja että olet ympäristön mielestä vapaasti kopeloitavaa esinettä, se on todella väärin!

Paljon lätinää mutta ei yhtää vastausta.
Itse otin omat silarit 9 v sitten Jylhän klinikalla. 3.5 dl molempiin. a/b->d. Olin silloin 20v. Paras asia minkä ikinä olen tehnyt ja olemme miehen kans miettineet jos vielä pistäisin 1.5 dl lisää lähivuosina :) Itse 170 cm niin on nämä nykyisetki vieläkin vähän pienehköt. En kyllä enää ees muista miltä tuntui olla tissitön nainen. Epäsuhtaiselta ainakin, kun lantiota kuitenkin löytyy.
Itsekin yritin sillo epätoivoisesti etsiä vertaistukea mutta sitä ei löytynyt. Olihan se jännittävää ja pelottavaa.

Yhteistyössä