Olen tatuoitu jätkä!
"Olen tatuoitu jätkä!" 26.11.2010 #3 Ymmärsitkö varmasti kysymyksen? =) Alkuperäinen kirjoittaja cothis: Näytä alkuperäinen viesti Ei hitto, pirkka-olutta? :O Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
Ymmärsitkö varmasti kysymyksen? =) Alkuperäinen kirjoittaja cothis: Näytä alkuperäinen viesti Ei hitto, pirkka-olutta? :O Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
cothis 26.11.2010 #5 [QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22542967]Ymmärsitkö varmasti kysymyksen? =) Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] Ei hitto, pirkka-olutta? :O
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";22542967]Ymmärsitkö varmasti kysymyksen? =) Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE] Ei hitto, pirkka-olutta? :O
Neytiri 26.11.2010 #7 No joo, ompa kamalaa.. Luultavasti senkin oluen tekee joku tunnettu suomalainen panimo. Eli ajattelisin, että ompas fiksu ihminen kun ei maksa merkistä tietysti jos olisi kamalan makuista ja silti ostaisit sitä, niin ehkä sitten vähän ihmettelisin.
No joo, ompa kamalaa.. Luultavasti senkin oluen tekee joku tunnettu suomalainen panimo. Eli ajattelisin, että ompas fiksu ihminen kun ei maksa merkistä tietysti jos olisi kamalan makuista ja silti ostaisit sitä, niin ehkä sitten vähän ihmettelisin.
"Olen tatuoitu jätkä!" 26.11.2010 #8 Päätön se tuntuu lipittävän sitä harva se päivä, koittanut hänestä jonkulaista mielikuvaa saada. PS. En ole homo =) Olen tatuoitu jätkä!
Päätön se tuntuu lipittävän sitä harva se päivä, koittanut hänestä jonkulaista mielikuvaa saada. PS. En ole homo =) Olen tatuoitu jätkä!
r0s 20.04.2020 #15 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Vain homoseksuaalit juo pirkka olutta. Click to expand... Mä olen kyllä bi-nainen. *hörppää* Viimeksi muokattu: 20.04.2020
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Vain homoseksuaalit juo pirkka olutta. Click to expand... Mä olen kyllä bi-nainen. *hörppää*
Jonsku88 20.04.2020 #16 Miehen lihava melkein 60v Eno joka nauraa ostavansa sinistä Pirkka Maitoo taas laatikollisen
vierailija 21.04.2020 #18 Alkuperäinen kirjoittaja r0s: Näytä alkuperäinen viesti Mä olen kyllä bi-nainen. *hörppää* Click to expand... Alkoholisti! Juoppo!
Alkuperäinen kirjoittaja r0s: Näytä alkuperäinen viesti Mä olen kyllä bi-nainen. *hörppää* Click to expand... Alkoholisti! Juoppo!