Seksiä kaasunaamareissa. Hmmm, kuulostaa suomalaiselta rap-videolta.Mulla on muuten kaasunaamari, mutta en oo sitö siinä touhussa käyttänyt. Ainoastaan puucee:n tyhjentämisessä se on ollut näppärä apuväline
Seksiä kaasunaamareissa. Hmmm, kuulostaa suomalaiselta rap-videolta.Mulla on muuten kaasunaamari, mutta en oo sitö siinä touhussa käyttänyt. Ainoastaan puucee:n tyhjentämisessä se on ollut näppärä apuväline
Mut siihen tarvitaan sauna.
Mää saatoin joskus tänne muutettuani hieman säikyttää häntä, kun hän käveli portaissa niin yskähdin tai aivastin kovaan ääneen kun oli juuri oveni kohdalla, samalla kun yritin vakoilla häntä ovisilmän kautta.Hui. Mikä vessapaperimainoksen turrikkaotus sulla on naapurina.
Pyydäpäs sitä vähän porailemaan uusia taulunpaikkoja. Aattele, nostaa sutki vahvoilla käsivarsillaan seinälle, eiku lamppuun, eiku...mihin vaan.Mää saatoin joskus tänne muutettuani hieman säikyttää häntä, kun käveli portaissa niin yskähdin tai aivastin kovaan ääneen oveni takana samalla kun yritin vakoilla häntä ovisilmän kautta.
Täytyy myöntää, että kipitin aika haipakkaa vauhtia sohvalle hirnumaan sen jälkeen.
Olkapäilleen muttei selän puolelle...Pyydäpäs sitä vähän porailemaan uusia taulunpaikkoja. Aattele, nostaa sutki vahvoilla käsivarsillaan seinälle, eiku lamppuun, eiku...mihin vaan.
Johan teidän 25 m2 loftissa seinät rytisis, sit yks seinä kaatuis suoraan pihalle ja naapurit paikalla räntäsateessa.Nääh. Mielikuvituksen puutetta.
nerokas sijaintiOlkapäilleen muttei selän puolelle...
Nouuuu,. sitä paitsi taulut on kohillaan ja lamputtiiPyydäpäs sitä vähän porailemaan uusia taulunpaikkoja. Aattele, nostaa sutki vahvoilla käsivarsillaan seinälle, eiku lamppuun, eiku...mihin vaan.
Johan teidän 25 m2 loftissa seinät rytisis, sit yks seinä kaatuis suoraan pihalle ja naapurit paikalla.
Ne on jo paikalla, hakivat eilen kotoaan tarkemmat kiikaritkin ja oottelevat mökkinsä sohvalla popparikulhojen kera millon se seinä kaatuu...Johan teidän 25 m2 loftissa seinät rytisis, sit yks seinä kaatuis suoraan pihalle ja naapurit paikalla räntäsateessa.
Meillä ei oo yhtään taulua...Nouuuu,. sitä paitsi taulut on kohillaan ja lamputtii
Miksi ei?Meillä ei oo yhtään taulua...
No pyydät katsomaan keittiön vuotavaa hanaa.Nouuuu,. sitä paitsi taulut on kohillaan ja lamputtii
Koronakuume?Kuuma voi olla silleenkin ettei tee mieli hievahtaakaan.
Ei vaan oo. Joka kerta mutsi yrittää tyrkyttää omaa kuvaansaMiksi ei?
Ei se vuodaNo pyydät katsomaan keittiön vuotavaa hanaa.
Koronakuume?
Hei nyt mä puhuin ihan bullshittiä. Onhan tuolla yläkerran seinällä yksi taulu... Voin ottaa kuvan huomenna, niin näette, että siksi se taulu on seinälläMeillä ei oo yhtään taulua...
Jaaha. Vaihdapas sä femme fatale (suomeks: fataali/letaali palstamamma) vaikka chileihin öööö mullat. Mua ei teidän 2 keskelle saa.Kuume ko kuume. Kyl se sutkin joskus tavoittaa.
Nyt laitat anopin kuvan teidän sängyn yläpuolelle.Hei nyt mä puhuin ihan bullshittiä. Onhan tuolla yläkerran seinällä yksi taulu... Voin ottaa kuvan huomenna, niin näette, että siksi se taulu on seinällä
Jaaha. Vaihdapas sä femme fatale (suomeks: fataali/letaali palstamamma) vaikka chileihin öööö mullat. Mua ei teidän 2 keskelle saa.
En mä nyt ala sellaisia kuvia teettämään...Nyt laitat anopin kuvan teidän sängyn yläpuolelle.
Tiedän, jos on jotain muuta mielessä, kun puhuu tai kirjoittaa niin helposti tulee virhe.Piti oikein tarkistaa, että kirjoitinhan vamasti sanan HAUIS.