Haaveena vauva 2020

Pakko tulla kertomaan!
Tässä kierrossa olin varma et toivo on menetetty. Ovulaatiopäivänä miehellä lopahti eikä seksi onnistunut. Niin kävi myös toisena päivänä kun sanoin että tänään ”pitäisi” harrastaa seksiä. Itkin ovulaation jälkeisenä päivänä et me ei ikinä onnistuta, olin varma että kierto meni hukkaan.
Harrastettiin siis seksiä -dpo4. Mutta ihme on tapahtunut. Mitään menkkaoireita ei ole. Rinnat ei oo kipeet niinkuin yleensä ennen menkkoja. Tein aamulla rfsu testin ja haalea plussa. Äsken tein clearbluen digin, josta raskaana 1-2. <3 Maanantaina pitäisi siis menkat alkaa. Pari päivää sitten tuli naama täyteen finneja vaikka yleensä en kärsi aknesta. Dpo 5 oli selkä tosi kipee. Valkovuoto lisääntyi vasta eilen. Muita oireita ei ole. :)
Tsemppiä kaikille <3
 
Eneris3
Eneris3 / 27v / 1. / ya 10/19

Nyt tuntuu että pakko päästä jonnekin "avautumaan" tai jakaamaan ajatuksia. Jossei nyt tärppä niin saakin jo siirtyä haaveena vauva 2021 ryhmään.. Tosiaan jätin pillerit lokakuussa viime vuonna, kierto suht säännöllinen 28-30 pvn mittasia. Tänään kp29 ja äsken kävin malttamattomana tekemässä pari testiä ja molemmat puhtaita negoja :( Vielä toivon, ettei ne menkat alkaisi..

Mies ei haluais "yrittämällä yrittää", eli tarkkaan suunnitella milloin harrastetaan seksiä, koska haluaa kuitenkin että seksi on spontaanista ja kivaa, eikä vain "vauvantekoa" (enkä tietenkään itekään halua et menis semmoseks:D). Ovistestejäkään en ole käyttänyt, koska luulen tietäväni minä päivinä suurinpiirtein ovuloin

Tiedän, että on normaalia että voi mennä monta kk/vuotta, mutta kun ei malttaisi odottaa ❤ Miettiikö muutkin jotka esikoista on yrittäny useamman kuukauden, että onkohan minussa tai kumppanissa jotain vikaa, vai onko se vain minä?
 
Pakko tulla kertomaan!
Tässä kierrossa olin varma et toivo on menetetty. Ovulaatiopäivänä miehellä lopahti eikä seksi onnistunut. Niin kävi myös toisena päivänä kun sanoin että tänään ”pitäisi” harrastaa seksiä. Itkin ovulaation jälkeisenä päivänä et me ei ikinä onnistuta, olin varma että kierto meni hukkaan.
Harrastettiin siis seksiä -dpo4. Mutta ihme on tapahtunut. Mitään menkkaoireita ei ole. Rinnat ei oo kipeet niinkuin yleensä ennen menkkoja. Tein aamulla rfsu testin ja haalea plussa. Äsken tein clearbluen digin, josta raskaana 1-2. <3 Maanantaina pitäisi siis menkat alkaa. Pari päivää sitten tuli naama täyteen finneja vaikka yleensä en kärsi aknesta. Dpo 5 oli selkä tosi kipee. Valkovuoto lisääntyi vasta eilen. Muita oireita ei ole. :)
Tsemppiä kaikille <3
Mahtavaa!!!! Onnea!! :) :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ninniu
@Eneris3 me ollaan yritetty jo pidempään ja toki aina välillä asia käy mielessä, mutta toisaalta yritän muistaa myös sen, että meidät opetetaan siihen harhaluuloon, että raskautuminen käy salamaniskusta. Eihän se ole ollenkaan totta! Maailmakin on muuttunut vuosien saatossa todella paljon ja lapset hankitaan nyt paljon suunnitelmallisemmin kuin aikaisemmin, jolloin "yrittäminen" saattoi olla myös pitkää, mutta sitä ei kuitenkaan mielletty yrittämiseksi, vaan lapset sai tulla (kunhan oli aviossa). Samaan hengenvetoon on kyllä todettava, että nykyihmisten elintavoissa on pääsääntöisesti niin paljon pielessä, että silläkin on varmasti osansa asiaan. Mutta siis summasummarum välillä epäilys kalvaa, mutta niiden tunteiden kannattaa antaa mennä tai vaihtoehtoisesti hakeutua testeihin/labroihin/hoitoihin. :)
 
@eneris3
Meillä vähän sama tilanne. Aloitettiin yritys 7/2019.. Ja ensimmäistä siis yritämme. Kyllä miettii etenkin näin piinapäiviä, että mikä on vikana kun ei onnistu. Ja samaan aikaan yritän rauhoittua että vuosi on vielä ok yrittää. Ja kun on tämä kpronakin.

Mulla tänää kierron vika päivä kp43/29-43 ja yleensä menkat alkaa torstaina klo 17.

Minuutti :'D tein äsken taas testin ja nega.

Monesko testi tää oli jo :D
 
Me myös mietittiin esikoista yrittäessä miksi ei tärppää ja käytiin tutkimuksissakin, joista ei mitään selittävää vikaa löytynyt.
Eka siis tärppäsi yk 28, toka yk 18, kolmas jo yk 3 ja nyt kkm yk 4.

Lähinnä siis lohdutuksena, että plussa voi tulla koska tahansa ja joskus saattaa kestää, vaikka ei mitään vikaa olisikaan!

Mäkin taidan siirtyä tuonne 2021 ryhmään kokonaan. Tänään kp 27 tyhjennyksestä ja eilen ainakin raskaustesti nega. Ovistesti myös. Vähän oli muutama päivä sitten ovis oloja, mutta testit tuli vasta tänään postissa. Teoreettinen mahdollisuus siis vielä ihan loppuvuoden vauvaan, mutta tuskinpa.
 
Eneris3
@Eneris3 me ollaan yritetty jo pidempään ja toki aina välillä asia käy mielessä, mutta toisaalta yritän muistaa myös sen, että meidät opetetaan siihen harhaluuloon, että raskautuminen käy salamaniskusta. Eihän se ole ollenkaan totta! Maailmakin on muuttunut vuosien saatossa todella paljon ja lapset hankitaan nyt paljon suunnitelmallisemmin kuin aikaisemmin, jolloin "yrittäminen" saattoi olla myös pitkää, mutta sitä ei kuitenkaan mielletty yrittämiseksi, vaan lapset sai tulla (kunhan oli aviossa). Samaan hengenvetoon on kyllä todettava, että nykyihmisten elintavoissa on pääsääntöisesti niin paljon pielessä, että silläkin on varmasti osansa asiaan. Mutta siis summasummarum välillä epäilys kalvaa, mutta niiden tunteiden kannattaa antaa mennä tai vaihtoehtoisesti hakeutua testeihin/labroihin/hoitoihin.
Ihan oikeassahan sä olet, pakko vaan koittaa olla miettimättä. Joka kk koittanu olla eksymättä näille foorumeille, mut silti aina löydän itseni täältä Toivotaan kuitenki että ois nyt tärpänny eikä tarttis enää liittyä tonne 2021 ryhmään
 
Eneris3
@eneris3
Meillä vähän sama tilanne. Aloitettiin yritys 7/2019.. Ja ensimmäistä siis yritämme. Kyllä miettii etenkin näin piinapäiviä, että mikä on vikana kun ei onnistu. Ja samaan aikaan yritän rauhoittua että vuosi on vielä ok yrittää. Ja kun on tämä kpronakin.

Mulla tänää kierron vika päivä kp43/29-43 ja yleensä menkat alkaa torstaina klo 17.

Minuutti :'D tein äsken taas testin ja nega.

Monesko testi tää oli jo
No sepä juuri, eihän tässä mitään paniikkia vielä ole, mutta kun on ollut koko elämän kestävä vauvakuume, niin ei malta odottaa ja toivoo et tärppäis :D

Oletko sä tikuttanut ovulaatiota ja menny fiiliksen mukaan?

Pidetäön sormet ristissä ettei ne menkat ala!!
 
No sepä juuri, eihän tässä mitään paniikkia vielä ole, mutta kun on ollut koko elämän kestävä vauvakuume, niin ei malta odottaa ja toivoo et tärppäis :D

Oletko sä tikuttanut ovulaatiota ja menny fiiliksen mukaan?

Pidetäön sormet ristissä ettei ne menkat ala!!
Tikutin nyt ensimmäistä kertaa. Mutta en saanut ovista kiinni vaikka Tikutin kaksi viikkoa 1-2krt päivässä apteekin tikuilla....

Ei ole vielä alkanu! Enää 5h tätä päivää jäljellä :D
 
vierailija
Tikutin nyt ensimmäistä kertaa. Mutta en saanut ovista kiinni vaikka Tikutin kaksi viikkoa 1-2krt päivässä apteekin tikuilla....

Ei ole vielä alkanu! Enää 5h tätä päivää jäljellä
Oon miettinyt vähän että pitäiskö yrittää tikuttaa ovista, ihan vaan senkin takia et sais vahvistuksen, onko tuntemukset ovulaatiosta oikein En vaan tiedä mitä mieltä mies siitä olis, kun hän ei vielä haluais "ottaa ressiä"..
 
Mä olin tänään tippalinssissä kun mies kertoi menevänsä vielä ylitöihin eli varmistus ei sit onnistuisikaan.
Kun luulenpa et vasta tänää tapahtuu irtoominen ku kivut ollut semmosta...että tuskinpa ma. Siittiöistä olis enään mihinkään...:(
Mutta sit ku kerroin miehelle tästä niin se harmitteli kun en ollu maininnu tästä varmistelusta nii käytiinkin sit äkkiä "laittelees pyykkejä" kellarissa (kyllä meillä on pari teiniä niin joutuu olemaan luova):X3:
Niin siinäpä oliskin jälkipolvelle kerrottavaa..sait muuten alkusi pikaisista saunan lauteilla:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
@Lilmi89 Se on kyllä melkein aina valmiina, täytyy olla siitä kiitollinen:D
Yleensä oviksen jälkee meilläkin hiipuu mun puolelta siis, mut nyt viimeks oli kyllä limoja ja himoja vaikka muille jakaa, tiedä sitten mistä sekin kumpusi..ja nyt musta tuntuu että vois päivittäin, oisko maca? Tai kevät pistää hormonit hyrräämään?:unsure::ROFLMAO:
Mut hyvähän teil on et ees ennen ovista jotain tapahtuu jos jotain positiivista :whistle:
 
  • Haha
Reactions: Lilmi89
Onnea @Ninniu !! Niin ne plussat vaan voi yllättää ❤

Eneris3, mitäs jos teet ovistestejä raportoimatta miehelle? Joko salaa tai jos hän ei siitä pelkästä tiedosta ota ressiä että testailet, niin sen verran voisi kertoa :D Kyllä ne tikut just helpottaa varmistamaan oviksen ajankohdan.

@Alinna86 Ihanaa omistautumista asiaan teillä, arvostan :ROFLMAO: Jos ei tuukaan jouluvaavi vaan saunavaavi:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Ninniu ja Alinna86
@Alinna86 Loistavaa! :LOL: Toivotaan plussaa teille!

@Helmiii Pahoittelut negoista. :(

Meillä muuten mies on ollut nyt reilu kuukauden polttamatta. Ja tärppäsi. En tiedä johtuiko siitä vai oliko silkkaa sattumaa. :)

Sain digiin tänään 2-3, joten mut saa ottaa pois listoilta ja siirtää plussanneisiin, jos @Purrri täällä vielä pyörii. :)

Kiitos kaikille tuesta ja tulen kyllä lukemaan näitä etjuja vielä, haluan tietää miten kaikille käy. ❤ Plussatuulia!
 
No niin tänään 14 tunnin työpäivä takana ja sieltähän ne menkat sitten tuli illan aikana! Eli mut voi poistaa kierto listalta, mä taidan tästä pikkuhiljaa siirtyä tuonne 2021 puolelle. Vähän ehti elätellä toiveita, ku menkat oli myöhässä, mutta jotenkin yllättävän hyvin otin asian. Mies tuli hakemaan mua töistä ja oli silleen "onko ollu rankkaa?", johon mä vastasin "no eipä oikeestaan, ihan kiva työpäivä" ja sit se sano että ihan typerää ku ei tärppää ja sit jotenkin aattelin, että se puhu yhdestä työpaikasta mitä se on hakenu :D sit tajusin että niin juu mun menkat alko. Tä on varmaan tää korona ku oon näin kepein mielin liikenteessä tän vauvan suhteen!

@Ninniu - onnea hurjasti!! Ihana ylläri plussa! :)

@eneris3 - siis mulla on kyllä yleensä lähes 24/7 semmonen fiilis että hommassa kummassa on jotain vikaa ja tottakai oon varma että se on oikeesti sitten sellanen "vika" ettei toinen pystyis ollenkaan saamaan lapsia. Veikkaan että nä pelot on aika normaaleja lasta kovin toivoville ja hetken jo yrittäneille. Me ollaan siis alotettu yritys viime elokussa, että oikeesti meillä on menny nyt 7 kuukautta (olin aatellu että kahdeksan) ja eihän se nyt oikeesti ihan kauheen paljoa oo, mutta tässä tilanteessa se tuntuu ihan todella pitkältä ajalta ja yritys tuntuu loputtomalta.

@mimmi92 - kuinka lohdullista, että voi olla noin nopeita tärppejä ja sitten myös pitkään kestänyttä yritystä! :)

Toivotan kaikille onnea jos vaikka vielä saisitte 2020 vauvan! :)
 
Niin joo ja @eneris3 mulla kysyttiin gynellä pari viikkoa sitten että oonko joitain kertoja tikuttanut ja sanoin että oon ja ovulaatio tikkujen mukaan tapahtuu. Niin sit se sanos että joo vaikka on oviksen oireita niin on hyvä tikuttaa ees muutama kierto, niin että ovulaatio todennäköisesti tapahtuu (vaikka eihän siis ovisplussa sitä mitenkään takaa) . Mutta ainakin saisit tietää että onko se sillon ku oot aina aatellu :)
 
Onpas niin mahoton vauvakuume tällä hetkellä! :love: Viime yönäkin näin vauva unta. Tosin unessa synnytin vaikken tienny olevani raskaana ja kauhee ahdistus kun ei oltu hommattu vauvaa varten mitään ja sitten seuraavassa hetkessä ollaan matkustamassa bussilla ja yhtäkkiä huomaan, että oon unohtanu vauvan äidilleni ja lähden sitten paniikissa juosten hakemaan häntä ja tunnen oloni tosi huonoksi äidiksi:cry::LOL:
Kummallisia unia..:unsure: Ja vielä pitäisi 2 viikkoa odotella, että voi testata. Tosin en ole edes varma tapahtuiko ovulaatiota tässä kierrossa vai ei kun tikutus tulokset olivat niin epämääräisiä:cautious::unsure:
 
@KirJoh89 mitä pmsoireita sulla nyt oli jotka herätti toiveita? Mulla oli kunnon jomoja tuossa vatsassa ja selässä, ja vielä 9pv menkkoihin
@Lilmi89 erittäin runsas vv oviksen aikoihin (en kyllä tikuttanut), voimakkaat nippailut päivinä 5-7, pieni pikkurillin pään kokoinen alue vaaleanpunaista pikkareissa dpo 8. Samoihin aikoihin oli vatsa ja rinnat tosi turvoksissa. Myöhemmin käytätti usein vessassa. Halut sen kun vaan lisäänty oviksen jälkeisistä haluista dpo 9-13 ja oli myös tosi liukasta. Rintojen arkuus dpo 12-13 samoin yllättäen tullut ummetus. Dpo 13 iltapäivällä tuli masis negatestin jälkeen ja mieli oli tosi maassa. Ja näin jo vaaleanpunaiset merkit suojassa. Mut isoimpana mielialan muutokset ja lämmönnousun.
 

Yhteistyössä