Haaveena vauva 2020

@minttuni niimpä, aivan järkevää ettei nyt lauko joka paikassa.. Koskahan tässä pitää eristäytyä kotiin 24/7?! Täällä Lapissa kun ei tiedä onko meidän paikkakunnalla tartuntoja... Join viimeksi kun plussasin dpo3 pullollisen viiniä :ROFLMAO:

@Hypsy vau, tuo on se THE testi millä itsekin plussasin joskus, ihanaa <3 Miten teillä meni nyt tallettelut?

Tervetuloa uusille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onko sulla monta sektiota takana?
Ainakin siis kaksi? Onko ollut jotain ongelmia vai miksi riski?
Mullahan on kolme sektiota, kaksi ekaa kaksosraskauksia.
Kolme sektiota on takana. Ja viimesimmässä sektiossa kohtu oli leikkaushaavan alapuolelta hyvin ohut, yhdessä kohdassa oli jopa sellainen kohta, josta kuulsi läpi. :( ilmeisesti jotain arpipuutosta? Siks olikin suuri pohdinta lähteä vielä uuteen raskauteen.. enkä osannu yhtään ees ajatella, että vois olla vielä kaksoset.
 
Onko muut naukkaillu punaviiniä?!

Mulla tekis mieli ostaa mutta entiiä viittiikö nyt alkossa lähteä käymään sen takia. Eka kierto kun huomasin ovislimoja, vasta kp 15 menossa.. Finnejä naamassa tässä vaiheessa kuten oli plussakierrossa, mutta yhessä negakierrossa leuka myös kukkinu eli plääh, tulee taas pitkät pari viikkoa..
Mä oon juonu nyt valkkaria kun en punaviiniä voi juoda (migreeni) :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

28.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Koodikissa..................kp 68/24
Vauvameille..............kp 67/28-35
Minttara........................kp 67/26
taikinatonttu.............kp 64/28
Mirella92..................... kp 63/29
Tupsahus......................kp 58/x
Zennuli...........................kp 51/26-28
lolu.....................................kp 48/28
Hipposka......................kp 44/30
Korallikala....................kp 41/32-36
Helmiii..............................kp 38/29-43
Mmohini.........................kp 33/32-42
Snanniska....................kp 33/28
Persikka123.................kp 29/32
Vaniljapulla.................kp 28/30
Hypsy...............................kp 28/29
Ilona Eloisa...................kp 27/28
pehmis26.......................kp 27/27-29
Mandariinilohko.......kp 26/xx
Millimetrii........................kp 25/27
minttuni...........................kp 24/26
Marrrsipaani...............kp 24/27-28
Masu90............................kp 24/27-30
Lina87...............................kp 23/28
Riama...............................kp 22/27-29
mimmi92........................kp 22/26
Krippis..............................kp 21/22-24
BonBon88.....................kp 20/30-32
Piipaa93..........................kp 20/26-28
Amadecasa.................kp 18/34-55
Lilmi89..............................kp 16/29
Keltasirkku-.................kp 14/28-32
Nieve30..........................kp 12/29
Loree................................kp 12/23-28
Alinna86.........................kp 9/28
Kasikuus........................kp 6/27-28
Jjenn................................kp 6/30-31
Futurmama.................kp 6/29-34
Vesinokkaeläin.........kp 2/28
Brunet82.......................kp 2/26-28
Shibali...............................kp 2/23-28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Korallikala...........................dpo 17
Snanniska............................dpo 15
Hypsy......................................dpo 13
Marrrsipaani......................dpo 10
Vaniljapulla.........................dpo 10
Helmiii......................................dpo 10
Zennuli....................................dpo 9
minttuni..................................dpo 8
Lina87......................................dpo 8
Riama......................................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Hypsy Onnea ❤ Toivottavasti meistä mahdollisimman moni tulee sinun perässä joulukuisiin ❤

Tervetuloa mukaan @Wanti ja @Loree :)

@nenskuli Mulla sama ongelma. 3 sektiota takana ja hyvin ohut kohtu joissakin kohdin. Sen takia kävimme tutkimuksissa ja hakemassa luvan raskautumiseen. Riskejä on ja vaikka kaksosia aina olen toivonut, niin tässä tapauksessa se ei olisi suotavaa, jos joskus raskaana on.
 
@Hypsy Onnea Toivottavasti meistä mahdollisimman moni tulee sinun perässä joulukuisiin

Tervetuloa mukaan @Wanti ja @Loree

@nenskuli Mulla sama ongelma. 3 sektiota takana ja hyvin ohut kohtu joissakin kohdin. Sen takia kävimme tutkimuksissa ja hakemassa luvan raskautumiseen. Riskejä on ja vaikka kaksosia aina olen toivonut, niin tässä tapauksessa se ei olisi suotavaa, jos joskus raskaana on.
Mä todella toivon sitä myös, että moni pääsis joulukuisiin, vaikken oikein itse uskalla vielä sinne siirtymistä ajatellakaan. o_O

Mies on kyllä niiiin muikeana, kun heti hänen herättyään iskin digin nenän eteen. :LOL::love:
 
Huomenta, ihanasti näkyy selkeää viivaa❤❤❤

Minä masennuin eilen aivan täysin alkaneesta kierrosta.... mieheni on meistä se kärsivällisempi ja ihanasti sai mieleni piristymään kun otti ohjat ja alettiin maalaamaan olohuonetta❤ Hän on aivan mieletön mies ja täytyy sanoa että olen tosi onnekas❤ Kyllä mua vieläkin vähän itkettää mutta kai se siitä...Yritys kerta kolme lähtee siis käyntiin tässä kuussa.
Nautitaan viikonlopusta❤
 
Huomenta, ihanasti näkyy selkeää viivaa

Minä masennuin eilen aivan täysin alkaneesta kierrosta.... mieheni on meistä se kärsivällisempi ja ihanasti sai mieleni piristymään kun otti ohjat ja alettiin maalaamaan olohuonetta Hän on aivan mieletön mies ja täytyy sanoa että olen tosi onnekas Kyllä mua vieläkin vähän itkettää mutta kai se siitä...Yritys kerta kolme lähtee siis käyntiin tässä kuussa.
Nautitaan viikonlopusta
Ihanaa, että sulla on paras tuki siellä kotona. Kyllä teilläkin vielä onnistaa! ❤
 

Tänään dpo15. Ajattelin, että digiin olisi tullut jo 2-3, mutta nyt vähän jäi huolettamaan tuo 1-2. One steppikin on samanlainen kun viimeiset pari päivää. Väriä on oikeesti mukana kyllä, mutta ei yhtään tummempi. Nyt pitäs varmaan vaan malttaa muutama päivä ja testata uusiksi.

Oireita on kyllä samat kun edellisissä. Aamuisin poskia kuumottaa, yönälkä ja öisin valvon virkeänä useampia tunteja. Kyllä viime yönäkin kaikenlaista ehdin miettiä. Lisäksi tissit on kipeät ja hiukset rasvottuu tosi nopeesti.

Vahvistu nyt!
 
@Hypsy eihän plussa kuvat ole saastuttamista :'D ihana nähdä toi raskaana 1-2. <3 Voi että, kyllä me muutkin vielä!

Itselläni oletettu dpo10, en saanut tikutettua ovista vaikka yritin, tämä siis pisimmän kierron mukaan heitetty. Ja nyt kun kp38/29-43 niin testit vaan polttelee tosi paljon tuolla kaapissa!! Käykö teillä muilla niin et tässä kohti alkaa ikäänkuin perustella itselle, että kyllä voi jo testata kun näin pitkälle kierto mennyt ja huomennahan olisi enää 4pvää mekkoihin, joten kyllä se testi näyttää plussan jos on tullakseen. :'D siis niin selkärangatonta kun piti dpo14 asti nyt malttaa!! Kääks.
 
@Snanniska Hei, älä mieti noita one steppejä. Mä taisin eilen sanoa, että mulla on ne vahvistuneet, mutta nyt kun vertailin, niin samaltahan ne on näyttäneet tämän aamun ja kaksi edellistä päivää, vaikka muut testit ovat selkeästi tummentuneet koko ajan. Mä mietin myös digistä, että olisko pitänyt olla jo 2-3, kun on nyt 3+6, mutta sitten googlailin ja hyvin yksilöllistähän se hcgn nousu on. Äläpä hättäile, kaikki voi hyvinkin olla oikein hyvin! :love:

@Korallikala Onpa vahva viiva! Onnea! ❤

@Helmiii On aika ihanaa, vihdoinkin! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Korallikala
Oii mitä testikuvia ❤ onnea ❤

@Brunet82 täällä myös niin, että minä romahdan joka kierto, mutta mies jaksaa kannatella. Myös muiden raskausuutisten kuuleminen on rankkaa, kun tsemppaa ollakseen muiden puolesta onnellinen, mutta aina myös oma suru nousee pintaan. Mutta niissäkin tapauksissa mies yrittää lohduttaa, vaikka ei täysin ymmärrä miksi reaktioni voi olla niin voimakas. Hyvä että toinen jaksaa olla vahva. ❤
 
@Hypsy eihän plussa kuvat ole saastuttamista :'D ihana nähdä toi raskaana 1-2. <3 Voi että, kyllä me muutkin vielä!

Itselläni oletettu dpo10, en saanut tikutettua ovista vaikka yritin, tämä siis pisimmän kierron mukaan heitetty. Ja nyt kun kp38/29-43 niin testit vaan polttelee tosi paljon tuolla kaapissa!! Käykö teillä muilla niin et tässä kohti alkaa ikäänkuin perustella itselle, että kyllä voi jo testata kun näin pitkälle kierto mennyt ja huomennahan olisi enää 4pvää mekkoihin, joten kyllä se testi näyttää plussan jos on tullakseen. :'D siis niin selkärangatonta kun piti dpo14 asti nyt malttaa!! Kääks.
Oon tehny usein niin ja se on kyl toisaalta tosi jännittävää mutta myös erittäin hajottavaa:sneaky:
Viime kierrossa selvisin justjajust sinne dpo14 ja olin tyytyväinen ettei tarvii sit tehä kuin se yks kun oli nega koska tossa vaiheessa jos ei mitään näy niin ei tuu näkymäänkään.
Ens kerralla pyrin myös testata vasta dpo14.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiii
Oi onnea @Hypsy ja @Korallikala ja @Snanniska plussista <3 Ja onnea kaikille muillekin plussanneille jos teitä on, pahoittelut kun en enää muista ketä kaikkia piti onnitella <3

Ja ihanaa oli kuulla myös @Helmiina1978 että siellä kaikki hyvin ja noin pitkällä jo <3

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Mäkin liityn joukkoon, eilen illalla alko menkat, eli ei täälläkään auttanut positiivinen ajattelu eikä päättäminen et tää kierto on meidän. Eli mulle voi merkata huomiselle kp 3. Mieli on kyllä maassa... Mutta pitää nyt yrittää tästä taas koota ittensä ja nokka kohti tätä kiertoa. Ärsyttävintä oli se, että oli muka kaikenlaisia raskausoireita mut sit kummiskin kävi näin... Miten sitä oppis vaan oleen yhtään ajattelematta tätä ja oleen tarkkailematta oireita... Tänään oli pakko käydä kattoon et millon ois laskettu jos nyt tästä kierrosta tärppäis, ja perus 28 päivän kierron mukaan ois 1.1.2021 Mutta nyt tää viimeisin kierto oli 25 päivää joten jos oiskin lyhyempi niin sit ehkä ehtis just tälle vuodelle. Ei auta kun nyt koota taas ittensä ja toivoo parasta. Tsemppiä kaikille muillekin teidän tilanteisiin ja plussanneille ihanaa onnellista odotusta <3
 
Muilla olo, ettei varmasti ooo tärpänny?! :cautious:
Kyllä. Nyt tuntuu siltä. Ollaan niin pitkällä kierrossa ja hitsi vie kun en saanut ovista tikkuun. Joko sitä ei tapahtunut tai sitten se oli torstai 19 pvä, mikä tarkoittaa sitä että edellinen talletus oli 4 päivää aiemmin.. Ja itse asiassa sen jälkeen ei sitten ollutkaan. Mulla on ollut koko kuluneen vuoden menkkojen alkupäivä torstai, joten sekin täsmäisi :( mut haluan pitää toivoa yllä kunnes menkat tulee.. On kyllä ollu perusoireet nyt viikkoa ennen.. Aamu hiki, arat rinnat, ärtymys ym. Uutena oireena ollut päänsärky josta en kärsi siis ikinä. Nyt ollut koko viikon pieni päänsärky. Luulen että koronan aiheuttama stressi tekee sen :'D

@Alinna86 oli kyllä hyvin rationaalisesti perusteltu. Mitäs sitä turhaa testaamaan kun tosiaan dpo14 se on sitten todennäköisesti se lopullinen tulos. Jos sinne asti pääsee.

Ja silti mietin et voisko huomenna kuitenki :D hehe.
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Lilmi89 ja Alinna86

Yhteistyössä