Eikös aika moni ole täällä jo saanut testiin dpo9-10@Hypsy Mä lupautusin siihen dpo 15 haasteeseen mut tässä jo mietin että hakisinko tänään niitä halvempia liuskoja....mulla kotona vaan 1 CB digi mitä en viitti käyttää vielä....
Tai siis voiko tässä vaiheessa jo saada testiin jotain näkymään ??
Sekoan
Minä plussasin tästä keskenmenneestä jo dpo 9, hyvin voi dpo 10 jo näkyä haamu@Hypsy Mä lupautusin siihen dpo 15 haasteeseen mut tässä jo mietin että hakisinko tänään niitä halvempia liuskoja....mulla kotona vaan 1 CB digi mitä en viitti käyttää vielä....
Tai siis voiko tässä vaiheessa jo saada testiin jotain näkymään ??
Sekoan
Vuoden alussa otettiin peruslabrat, kun oltiin pääsemässä tutkimuksiin ja hoitosuunnitteluun. Mies ei kuitenkaan vielä ole hoitoihin valmis, joten ei menty vielä. Labroissa kaikki oli kuitenkin oikein mallikkaasti ferritiiniä myöden. Mulla on vahva kutina, että meidän "lapsettomuus" johtuisi siitä, että liikun liian vähän tällä hetkellä. (En koe meitä vielä lapsettomiksi.) Hormonitoiminta ei todennäköisesti toimi ihan optimaalisesti, kun ei tule riittävää kuormitusta keholle. Kun tiet tuosta sulaa, niin lähden taas aloittelemaan hölköttelyä. Tällaisessa maailman tilassa myös joku kotona tehtävä raskaampi jooga ja kahvakuula voisivat olla varsin jees.@Hipposka uusi synnäri kuulostaa kivalta minä en synnäreistä mitään tiedäkään, kun olen ensi kertalainen. Mutta täällä päin ei taida olla tuollaista. Ei ole vielä tutkittu, mistä pitkät kierrot voisi johtua? Minulla tutkimuksissa löytyi kilpparin vajis ja näyttää siltä, että nyt lääkkeen kanssa pysyy normaalina kierto ja oviskin bongattu testeillä. Ultraan ei tosiaan päästy, kun lääkäri sairastui ja tämä koronahässäkkä.
Meillä on joku yhteys@Kasikuus
Ja taas me näköjää kirjotettii samaa aikaan yllä vastaus
Mulla on paniikkihäiriö ja ahdistuneisuushäiriö joka ei oo aktiivisesti nyt ollut pinnalla, muuten kuin pms aikaan, ja viime raskauden aikaan iski myös. Mitä vähä säikähdin, mut olinki siinä niin varma et menee kesken, nii ajoin itseni siihen ehkä sen aavistuksen kanssa. Toivon, että kun joskus taas plussaan, osaisin ottaa asian rennommin. Keväisin oon huomannut, et tuo kirkkaus saa mun aivot jotenkin ylikierroksille, ja sitten iskee ahdistus helpommin, vaikka rakastan aurinkoa, valoa ja lämpöä.@Titi-Love mulla on ollut aina vähän mielialaongelmia ja vasta nyt yritysaikana olen ymmärtänyt, kuinka paljon kierron eri vaiheet vaikuttavat. Aivan järkyttävää se aika ennen menkkoja, eikä minusta ole puhuttu ikinä että niin kovasti voi vaikuttaa!
Mietin että näinkö unta että joku kysy tätä, mutta kyllä se löyty. Kiinnostaa nyt kyllä että miksi kysytSattuuko täällä olemaan joku joka on tai on ollut subwayllä töissä?
KP 12 ja 16, kohdun limakalvo oli molemmilla kerroilla hieno, kolmikerroksinen. Keskiviikkona kp 14 oli noi oireet voimakkaimmillaan. Kaipa loppukuusta voi kuitenkin vitsillä tehdä raskaustestin.@Disco Volante Okei, no hitto. Millä kiertopäivillä sulla oli noi maanantain ja perjantain ultrat?
Mulle tosiaan lääkäri kaavaili seuraavaan kiertoon letroja+gonalia, että munasarjat sais enemmän boostia kasvattaa folleja. Mutta saa nähdä jatkuuko hoidot tän koronan takia.
Aina voi tehdä testejä.KP 12 ja 16, kohdun limakalvo oli molemmilla kerroilla hieno, kolmikerroksinen. Keskiviikkona kp 14 oli noi oireet voimakkaimmillaan. Kaipa loppukuusta voi kuitenkin vitsillä tehdä raskaustestin.
Mun kaverilla Helsingissä oli yksityiselläkin hoidot laitettu jäihin, en kyllä muista millä klinikalla hän käy.