Huonekaluliikkeiden jatkuvat alennusmyynnit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aika mielipuolinen systeemi huonekaluliikkeillä, kun -50%-alennushinta on enemmän tuotteiden oikea hinta kuin mitä ohjehinta on. Välillä myydään tuotteita muodon vuoksi ohjehinnalla pari päivää, ja sitten alkaa taas seuraava alennusmyynti.
 
Huonekaluliikkeet ovat tunnettuja kusettajia tässä asiassa. Joka vuosi saavat sakot tai huomautuksen markkinointirikkeesta, mutta se on jo valmiiksi budjetoitu. Samoin loppuunmyynti, konkurssi, konkurssipesän myynti varastoineen "uudelle" yrittäjällä ja homman jatkuminen uudella nimellä. Markkinointinimen ei välttämättä tarvitse vaihtua välissä.
 
Huonekaluliikkeet ovat tunnettuja kusettajia tässä asiassa. Joka vuosi saavat sakot tai huomautuksen markkinointirikkeesta, mutta se on jo valmiiksi budjetoitu. Samoin loppuunmyynti, konkurssi, konkurssipesän myynti varastoineen "uudelle" yrittäjällä ja homman jatkuminen uudella nimellä. Markkinointinimen ei välttämättä tarvitse vaihtua välissä.
Juuri näin.
En oikeastaan ymmärrä, että voiko "alet" vielä vaikuttaa myyntiin, koska ikinä ei saa oikeastaan ostetuksi "oikean hintaisia" tuotteita.
 

Yhteistyössä