No ihan 100% oikea ratkaisu!Niinpä, mulle annettiin suositus tänään jäädä kotiin ja mietin sitä tovin ja toi kuumeinen kaveri tavallaan ratkas sen päätöksen sitten mun puolesta.
No ihan 100% oikea ratkaisu!Niinpä, mulle annettiin suositus tänään jäädä kotiin ja mietin sitä tovin ja toi kuumeinen kaveri tavallaan ratkas sen päätöksen sitten mun puolesta.
Pitääki tehdä suursiivous sitä ennen.Pallerot opiskelee huomisesta lähtien tietokoneidensa edessä kotona/mun työpaikalla.
Osa opettajista pitää (skypetyyppisesti) tunnit ihan reaaliajassa lukujärjestyksen mukaan. Täytyy sanoa pojalle, jos opiskelee kotona ja jos istuu munasillaan, ni ei hirveesti viittis sitten nousta penkomaan repustaan kamoja kesken ”tunnin”.
On joo, saapi nähä miten tässä vielä käy Suomelle...No ihan 100% oikea ratkaisu!
Aiku ihana oot, meet siivoon lispetille ennenku lasten tunnit alkaa?Pitääki tehdä suursiivous sitä ennen.
Pitsaan kuuluu tonnikala, ei jauhelihaAjattelin tehdä pitsaa huomenna, mutta Prismassa ei ollut jauhelihaa eikä hiivaa! Jauhoa siellä oli sentään 4 säkkiä jäljellä ja sekin oli sitä Kotimaista...
Syvälle upotaan.On joo, saapi nähä miten tässä vielä käy Suomelle...
Toivottavasti ei kestä niin pitkälle tää homma, että ollaan syvässä suossa ja pitkään
KM on allerginen kalalle!Pitsaan kuuluu tonnikala, ei jauheliha
Ai niin taisit ollakinKM on allerginen kalalle!
Nyt sitte niiden pizzarajoitusten kans...Pitsaan kuuluu tonnikala, ei jauheliha
Jauheliha ei ole hyvää pitsassa!!!!!*nousee barrikaadeille*Nyt sitte niiden pizzarajoitusten kans...
Mä laitan pizzaan vaikka soramursketta jos haluun.
Veikkaan, että Lissun kämppä on putipuhdas täysin valkoinen pl. lasipöytä.Aiku ihana oot, meet siivoon lispetille ennenku lasten tunnit alkaa?
Vaikka vaikee uskoa, että siellä mitään suursiivousta tarvitaan
Sä oisit taas turvottanut mut väärästä päästä pitsallasi...Ai niin taisit ollakin
No sitte siihen kuuluu kinkku, ei jauheliha!
Ei ku meillä alkaa kans huomenna sama homma. Skypet ja ties mitkä.Aiku ihana oot, meet siivoon lispetille ennenku lasten tunnit alkaa?
Vaikka vaikee uskoa, että siellä mitään suursiivousta tarvitaan
Mä jäin miettimään tuota lausetta. Väärästä päästä? Pepusta?Sä oisit taas turvottanut mut väärästä päästä pitsallasi...
Mutt haitanneeko tuo miehellä mittää?Sä oisit taas turvottanut mut väärästä päästä pitsallasi...
EtupyllystäMä jäin miettimään tuota lausetta. Väärästä päästä? Pepusta?
Huih!Etupyllystä
Meinasin kyllä väärällä päällä yläpäätä tässä tapauksessaMä jäin miettimään tuota lausetta. Väärästä päästä? Pepusta?
Kauheen aikasin eka tapaaminen.Hyvää yötä,väsyttää himskatisti ja klo 8 jo eka tapaaminen,joten aikain herätys
Pitäisi ottaa äänestysoikeus pois niiltä jotka käyttävät kyseistä sanaaEtupyllystä
Sun pää turpois? Nielu?Meinasin kyllä väärällä päällä yläpäätä tässä tapauksessa
Kurkku, huulet, naama,eli anaflyaktinen shokkiSun pää turpois? Nielu?
Hähhhh?
Aa, okei. Kurja juttu.Kurkku, huulet, naama,eli anaflyaktinen shokki