Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä näin unta että Volvomuru lähti vierimään ja sit joku pölli sen sieltä tienvierestä ennenko ite ehdin paikalle.

Pitäis joo viedä se käsijarruremppaan mut ku ei ehdi!
tarttis tosiaan viiä, jos kässäri ei piä niin koko auton paino on automaagivaihelaatikossa olevan lukitustapin takana jota ei ole suunniteltu toimimaan seisontajarruna jatkuvalla syötöllä
 
r0s
tarttis tosiaan viiä, jos kässäri ei piä niin koko auton paino on automaagivaihelaatikossa olevan lukitustapin takana jota ei ole suunniteltu toimimaan seisontajarruna jatkuvalla syötöllä
Ei se jarru oo toiminut aikoihin mutta ilkeä katsastussetä aiheutti pakkotilanteen. Ollaan jo totuttu parkkeeramaan toi aina tasamaalle mut unissa elo on villimpää.
 
  • Haha
Reactions: ruuttis
Nyt on meidänkin paikkakunnalla korona. Ja ensimmäisen potilaan kautta altistuneita on PALJON. Mm. Meidän lapsen luokalta ja koulusta vaikka itse sairastunut on eri koulusta. No meidän lapsi saa tuota "flunssaansa" sairastaa varuksi koko viikon jollei nuo päättäjät tajua laittaa kouluja kiinni. Tuleepa siinä sitten samantien karanteenikin hoidettua mikäli joku hänen ystävänsä paljastuukin tartunnan saaneeksi.
Toki tartunta varmasti tulee ennemmin tai myöhemmin mutta ei kiitos ihan vielä
:(
 
Päivää.
Rakeita ja aurinkoista säätä ollu.
Kaupunki päätti,että kaikki työtoiminta laitetaan tauolle 17.3- 13.4 eli jos hengissä oon ja kunnossa niin palaan töihin vasta 14.4
Eikä ainakaan vielä klo 14 peruttu kuntoutusselvitystä kunnon paikassa
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja r0s
Päivää.
Rakeita ja aurinkoista säätä ollu.
Kaupunki päätti,että kaikki työtoiminta laitetaan tauolle 17.3- 13.4 eli jos hengissä oon ja kunnossa niin palaan töihin vasta 14.4
Eikä ainakaan vielä klo 14 peruttu kuntoutusselvitystä kunnon paikassa
Täältä voi seurata suorana mitä hallitus päättää:

 
Eli mikäli ymmärsin oikein, niin myös kuntoitustoiminta jää tauolle...
Ja kaikki yli kymmenen henkilön kokoontumiset kielletään niin siinä viimeistään taisi Kaisin reissu tyssähtää.
Ainakin oli tuolle kunnon paikan etusiville oli ilmestynyt tiedote että kunnon paikka jatkaa vielä toistaiseksi toimintaa normaalisti ja kuntoutusta. Toki rajoittavat osalistujamäärää ja tehostettua siivous ja käsihygenia. Osallistuja kurseille on yleensä enintään kymmenen
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja r0s
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta välit toisiin on siellä kohtuulliset. Ja sähän voit pyytää, terveydellisistä syistä, että pääset ihan taka/etunurkkaan.
Tuolla on mahdollisuus järjestää vaan yhess luokassa kirjotukset, kun ovat sähköset....liikuntasali olis ollut paras paikka:(

Eikö niitä voi tehdä myöhemmin? Sulla on astma!!
Voi tehdä, muutama sanoo hakevansa syksylle jatkoa, koska heillä perheissä astmaatikkoja ja vanhuksia.
 

Yhteistyössä