Oikeudelle rauha ja häiriköt kuriin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lueppa esimerkkini uusiksi. Tiedän, jo valmiiksi että jätät lukematta viestit johon kommentoit, joten en odota paljoa..

Kuvittelet jotenkin sairaassa mielessäsi, että huutelin asiasta somessa. Somen käyttö oli aika vähäistä vielä siihen aikaan ja muutenkin teen aina tuollaisista jutuista rikosilmoituksen.

Kuvittelet jotenkin sairaassa mielessäsi, että huutelin asiasta somessa. Somen käyttö oli aika vähäistä vielä siihen aikaan ja muutenkin teen aina tuollaisista jutuista rikosilmoituksen.
Ai nyt mieleni on sairas? Koska vastasit väärin aiempaan kommenttiini? Älä ota asioita niin vakavasti, ei tämä ole mikään "minä voitin ilkeilyn 2+palstalla -kisa". Ainakaan minulle. Sinulle se tuntuu olevan henkireikä.

Ai nyt mieleni on sairas? Koska vastasit väärin aiempaan kommenttiini? Älä ota asioita niin vakavasti, ei tämä ole mikään "minä voitin ilkeilyn 2+palstalla -kisa". Ainakaan minulle. Sinulle se tuntuu olevan henkireikä.

En mielestäni ole vastannut väärin. Tai ainakaan en tiennyt, että tässä on kyseessä oikein-väärin -kysely.

Ihmetyttää, että jostain kirjoittelusta ja mielipiteistä joutuu poliisikuulusteluun. Auto meinasi vuosia sitten ajaa minun ja rattaiden päälle, tein rikosilmoituksen ja poliisi kuulusteli puhelimessa jopa 10 minuuttia. Ei nyt ihan mene minun oikeustajuni mukaan.
Teit rikosilmoituksen autosta? Poliisi kuulusteli autoa 10 minuuttia puhelimessa? Vai sinua, melkein uhria?

Eikö sulla ole edes pienenpienen tipan vertaa itseironiaa tai muunlaista kykyä nauraa itselle? Kaikki pitää ottaa kuolemanvakavasti tosissaan? Mut miksi et sitten keskustele itse asiasta, vaan pidät yllä jotain multiaihetta jostain ei se poliisi osaa, kun MUN kokemus vuodelta kasiviis..

Jos et tajua, niin et tajua.

Yhteistyössä