Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja sinä! Otat edes vähän jotain pientä! *komentaa*
No se vesipullo on sellanen kiva ja pieni^^

Aamulla herään kumminki aikasin, jos saan unenpäästä kiinni, täytyy sitten kattoo jos jonkun ruisleipäsen teen mukaan:)

Ni ja onnea matkaan! Muista venytellä niskaa jos meinaa tulla tylsistymishetki.
Juu, tota tein viimekskin ja aina välillä vaan tuijotin seinää ja mietin mitä takana oleva teki, kuulu nimittäin hiljasta kuorsausta:D

No se vesipullo on sellanen kiva ja pieni^^

Aamulla herään kumminki aikasin, jos saan unenpäästä kiinni, täytyy sitten kattoo jos jonkun ruisleipäsen teen mukaan

Juu, tota tein viimekskin ja aina välillä vaan tuijotin seinää ja mietin mitä takana oleva teki, kuulu nimittäin hiljasta kuorsausta
Kannattaa syödä purkkaa samalla, niin pystyy ajattelemaan paremmin.

Lisäksi aivot tarvitsee energiaa, niin nauti jotain sokeripitoista tai vaikka niitä draculoita

r0s
Mä muistan kirjoituksista vain sen, että olin annostellut itselleni kaksi röökiä per aine. Kymmenen aikaan iski ensimmäisen kerran nikotiininhimo ja sit pitkitin yli yhteentoista ja siihen että tulee pisihätä samaan syssyyn ja sit käsi pystyyn ja jonottamaan vuoroa.

Kaikenmaailman addiktioita sitä kakarana riesanaan suostuikin pitämään!

Eeeiku, muistan senkin, kun mulla kurisi maha turhan kuuluvasti jonain päivänä. :S

Ja siinä saa sitten kiemurrellen keskittyä, kun nielee purkan jauhamisella ilmaa vatsaansa sen 6h :)
Loistava strategia. Siinähän voi olla helposti siis kaikista paras! Kuka viitsii istua 6h pas*ankäryssä!

Eli hernekeittoa, piimää ja tummaa leipää nyt ja jälkkäriks muutama paketti purkkaa ja huomiselle varataan vielä muutama paketti!!!

*hieroo viekkaannäköisenä käsiään yhteen*

Ja siis tätä vinkkiä voi Ellu kaupata jollekin! Meitin Ellu on niin hyvä ettei vippaskonsteja tartte!❤

joo, pari kertaa viikossa riittää hyvin jos on ollu vähänkään pitempään saman akan kanssa
Tulee mieleen mun miehen vaari.
Viikon aikana teki ahkerasti maatilan hommia. Sit lauantaisaunassa hirveet löylyt - mut pesu oli sitä että kaatoi ehkä pesuvadillisen vettä niskaansa.

Sillä mentiin seuraava viikko...ei ihme että heille ei lapsia syntyny montaa, varmaan oli mummo tukehtua vällyjen välissä.

Viimeksi muokattu:
Loistava strategia. Siinähän voi olla helposti siis kaikista paras! Kuka viitsii istua 6h pas*ankäryssä!

Eli hernekeittoa, piimää ja tummaa leipää nyt ja jälkkäriks muutama paketti purkkaa ja huomiselle varataan vielä muutama paketti!!!

Ja siis tätä vinkkiä voi Ellu kaupata jollekin! Meitin Ellu on niin hyvä ettei vippaskonsteja tartte!
Mun vanhempi veli teki tuota ennen karateharkkoja kaverinsa kanssa, piereskelivät joka kerta kun piti tehdä joku liike...ilo loppui siihen kun valmentaja karjas, että ''Nyt sitte loppu se pas*anvääntö, seuraava piereskelijä lentää niskapers otteella täältä ulos'':)

Ja siis tätä vinkkiä voi Ellu kaupata jollekin! Meitin Ellu on niin hyvä ettei vippaskonsteja tartte!
Ja tuota voi tehostaa ääniefekteillä. :)

r0s
Tulee mieleen mun miehen vaari.
Viikon aikana teki ahkerasti maatilan hommia. Sit lauantaisaunassa hirveet löylyt - mut pesu oli sitä että kaatoi ehkä saavillisen vettä niskaansa.

Sillä mentiin seuraava viikko...ei ihme että heille ei lapsia syntyny montaa, varmaan oli mummo tukehtua vällyjen välissä.

Voi luoja. Voi luoja!

*pyörtyy pelkästä ajatuksesta yliherkkine nenineen*

Eestissä myydään Fazerin mustaa leipää. Se on ihan saakelin hyvää, mutta sitä ei tosiaankaan kannata syödä yhtä palaa enempää...

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo

Yhteistyössä