haittaaxe?Pöh, sitten tissit plumphahtaa ulos asusta.
haittaaxe?Pöh, sitten tissit plumphahtaa ulos asusta.
Joo koska se ei ole tuon asun idea.haittaaxe?
Voi perhana! (kuvittele tähän epätoivoinen naamapallo)Taisin just torpata Lispetin tulevaisuuden kanukki-hockeymutsina.
Oot ihan paras - se menee loistavasti, ei meijjän tarvii purra ees kynsiä täällä!Kiitos
Torstaina sitten kirjoitustaidonkoe!
Mä säikähdin jo kun sain sulta punasena kihisevän kiukkup*rsenaamahymiön. Olin että mitämitämitä, onkse jostain maksalaatikko-gate:sta vai mistä.Voi perhana! (kuvittele tähän epätoivoinen naamapallo)
Jotenki nuo muksut arvostaa itsevalmistettua kalaa. Tai kyllä me välillä syö eineksiä, mut tykkäävät itsetehdystä.Mikä niissä on vikana?
Mun mielestä pakasteruokien parhaimmistoa.
Peuran pyynti loppui 15.2.2020...Mut huvittaa just kun muksu soitti kaverilleen täs yks päivä, kaveri vastas "ootas, mä nyljen tässä just peuraa." Täällä maalla metsästetään ja kalastetaan vauvasta vaariin.
Öö siis ei vauvoja ja vaareja metsästetä, mut siis hirviporukoissa pyörii paljon lapsia mukana.
Noo....mä yritän vähän säilyttää anonyymiuden jos/kun täällä välillä pyörii tuttuja mammoja.Peuran pyynti loppui 15.2.2020...
olipa ryökäle naapuri jäähä kiinni salapyynnistä mutta sait juuri ja juuri seivattuaNoo....mä yritän vähän säilyttää anonyymiuden jos/kun täällä välillä pyörii tuttuja mammoja.
Mut miten "täs yks päivä" määriteltäis? Tuo puhelu oli ehkä 1, 5 kk sitten.
Ai Li....Lis.... @Lispetti ja karvavaava?vielä kun saataisiin poseen tuo yksi koirankusettaja joka laukottaa koiraasa toisten mailla ilman lupia ja vielä kiinnipitoaikona
juuri se hunsvonttiAi Li....Lis.... @Lispetti ja karvavaava?
Jos sä oot vaan kade, kun sillä ja koirallakin on varmaan parempi kunto kuin meillä?juuri se hunsvontti
eipä ruveta paljastelemaan toisten salattuja motiivejaJos sä oot vaan kade, kun sillä ja koirallakin on varmaan parempi kunto kun meillä?
(Jalka nousee paremmin kuin sun parhaina mieskunt...eiku armeijavuosina)
Arsenikkiä, niinkö?Annoin kissalle ruuan ja nyt se nukkuu
Arsenikkiä, niinkö?
Meillä kisut sai kananjauhelihaa ja molemmat nyt nukkuu masu täynnä.Annoin kissalle ruuan ja nyt se nukkuu
Piirakkaa vai torttua?En anna kissoille persenikkiä.
Tyttöystävä tulee kohta antamaan mulle ruokaa
Piirakkaa vai torttua?
Us leffa pyörimään