Riippuu mitä siellä pitäisi tehdä?Voisiko joku käydä puolestani vessassa?
Riippuu mitä siellä pitäisi tehdä?Voisiko joku käydä puolestani vessassa?
Emmäny niin vanha oo että mulla kasarilla tommoisia kuteita olisi ollutSen jälkeen vaimos meni kansalaisopiston matonkudontakurssille ja teidän uudessa matossa on tuttuja värejä.
(Siitä löytyy se rakas kasari-mokkahapsutakkisikin ja Bogart co-trikoot)
Emmäny niin vanha oo että mulla kasarilla tommoisia kuteita olisi ollut
Mä kans kartan ryhmäjumppia. Ähkin kotona.Meistä kumpikaan ei mene kirveelläkään mihkään ryhmäjumppaan.
*hörppää koffia*
Juu. Mä tarkoitin meillä sua ja mua.Mä kans kartan ryhmäjumppia. Ähkin kotona.
On mulla tosin lampaanahasta tehty talvitakki 2000-luvun alusta. Tosin se on pariin otteeseen käynyt pesulassaMä aioin just kirjoittaa, että mun eksällä oli se (on yhä) hapsunahkatakki mutta että sä olet kyllä paljon nuorempi.
Tunnetpas sä mut hyvin.Juu. Mä tarkoitin meillä sua ja mua.
Mää en jaksa. Mä heitän pihalle jos on paha tapaus.Silti te naiset aina yritätte kouluttaa meitä ja valitatte, kun ei onnistu
Koitin salata tuon kaiken, mutta on näköjään vaikea saada mitään sun ohiHmm. Njaa. Mulle vaan tuli sun aamuviestistäsi tunne, että ulkoistaisit positiivisuuden Lispetin harteille ja itse makaisit melankolisena sohvalla.
Taisin just torpata Lispetin tulevaisuuden kanukki-hockeymutsina.Koitin salata tuon kaiken, mutta on näköjään vaikea saada mitään sun ohi
no en tiiöEi tarvi mutta kai tiiät miksi suositellaan ottaa poies.
Findusin kalapihvejä, perunamuusia ja basilika-tomaatti-mozzarellasalaattia.
Itselle maistuu mut muksuilla on mielenosoitus kylttien ja megafonin kanssa, kalapihveihin liittyen. Mellakkapoliisi varattu jo.
Toivottavasti sitä ei peruta koronan takia ja pääset rentoutumaanViikon päästä mie toivottavasti lillun tähän aikaan kylpylässä.
On kyllä aika ristiriitaiset tunteet,kun toisaalta ahistaa lähteä ja joutuu 4 pv jakamaan huoneen vieraan ihmisen kanssa ja päiväohjelman saa vasta paikanpäällä.
Toisaalta on kiva päästä valmiiseen ruokapöytään 3 krt pv eikä maksa mitään ja saa käyttää kylpylää ja kuntosalia ilman maksua.
Esiintyy ja ihan senkin takia kun ovat viä vanhanakin elossaJa niissä taloissa joissa kissa saa kulkea päivittäin vapaasti ulos (mieluiten haja-asutusalueella) ja sisälle, ei kissoilla esiinny johtojen puremisia eikä isompia käytösoireita.
Juu, toivottavasti ei perutaToivottavasti sitä ei peruta koronan takia ja pääset rentoutumaan
hyi hitto ... lämmitä se pannulla reilussa voissa niin on hyvääMaksalaatikkoa,kylmää ja rusinoilla
Mää oot jotain sukua mun miehelle. Se on taattu!Maksalaatikkoa,kylmää ja rusinoilla