Mulla ei, kissa ahistelee heti kun teen jotain omaa...ja kohta nukkumaanHuhuu? Mul on tylsää.
Sempä takia täällä onkin niin mukavata kun ei oo aikuisia kakslahkeisia hämmentämässä.*virn*Mun pitäis päästä Lispetin kanssa samaan talouteen, hänellä menee aina hyvin ja on positiivinen
olisko siellä tilaa jossakin nurkassa, vaikka karvavaavin vieressä?
Oletko itse positiivinen? Vai otatko toisista voimat irti? Annatko itse mitään?Mun pitäis päästä Lispetin kanssa samaan talouteen, hänellä menee aina hyvin ja on positiivinen
olisko siellä tilaa jossakin nurkassa, vaikka karvavaavin vieressä?
Liikkumisesta tulee hyvä olo. On raikas ilma.Ihmeen energinen olo! Kävelin kaupopaankin rinkka selässäni vaiks vettä tuli kaatamalla.
on taitva katti kun osaa laittaa töpselin seinäänPäivää murut
Työ ja kauppapäivä tänäön.
mokona katti sai yöllä laitettua vedenkeittimen päälle,onneksi en ollu ehtinyt nukahtamaan.
Meilläkin on aina keittimen töpseli seinässä.on taitva katti kun osaa laittaa töpselin seinään
Ei osaa,kun töpseli on kiinni yleensä. Mutta osaa näköjäön laittaa keittimen päälleon taitva katti kun osaa laittaa töpselin seinään
Mä luin justiinsa että kahvinkeittimenkin johto kantsii ottaa pois rasiasta. Ja laturit ym.Pitää jatkossa ottaa yöksi pois töpseli
Höh,sut jätettiin sitten yksin. tekemään duunia.Päivää vaan. Täällä mä yksin töissä kykitän, koska toiset on:
a) kipeänä
c) sluibaamassa
b) asiakkaissa
Edit: mites ihmeessä b ja c vaihtoi paikkaa? Kyllä tä palsta on käyttäytyy ihmeellisesti luurilla
Mä luin justiinsa että kahvinkeittimenkin johto kantsii ottaa pois rasiasta. Ja laturit ym.
Laturit aina otetaan pois mutta juu kahvinkeittinen johto kans jää aina rasiaanMä luin justiinsa että kahvinkeittimenkin johto kantsii ottaa pois rasiasta. Ja laturit ym.
Aika positiivinen olen. Voisin kokata Lispetin perheelle.Oletko itse positiivinen? Vai otatko toisista voimat irti? Annatko itse mitään?
Sori tenttaus.
Johtunee varmaan merinovillaisista housuista?Saavat jakaa vaikka mitä ohjeita. Mä en ainakaan ota! Ku melkis joka kerta saan tällin ku laitan tai otan töpselin seinästä.
Olen myös lukenut, että eläin on sytyttänyt tulipalon, kun saa sählättyä lieden päälle.kissatalossa kannattaa harkita jos ottaa jotain pois seinästä mutta ei kissattomassa talossa tartte alkaa ylireagoimaan
Ja niissä taloissa joissa kissa saa kulkea päivittäin vapaasti ulos (mieluiten haja-asutusalueella) ja sisälle, ei kissoilla esiinny johtojen puremisia eikä isompia käytösoireita.kissatalossa kannattaa harkita jos ottaa jotain pois seinästä mutta ei kissattomassa talossa tartte alkaa ylireagoimaan