Hmm. Njaa. Mulle vaan tuli sun aamuviestistäsi tunne, että ulkoistaisit positiivisuuden Lispetin harteille ja itse makaisit melankolisena sohvalla.Aika positiivinen olen. Voisin kokata Lispetin perheelle.
Hmm. Njaa. Mulle vaan tuli sun aamuviestistäsi tunne, että ulkoistaisit positiivisuuden Lispetin harteille ja itse makaisit melankolisena sohvalla.Aika positiivinen olen. Voisin kokata Lispetin perheelle.
Ja niissä taloissa joissa kissa saa kulkea päivittäin vapaasti ulos (mieluiten haja-asutusalueella) ja sisälle, ei esiinny johtojen puremisia eikä isompia käytösoireita.
Voihan se positiivisuus tarttua kuten HIV:kinHmm. Njaa. Mulle vaan tuli sun aamuviestistäsi tunne, että ulkoistaisit positiivisuuden Lispetin harteille ja itse makaisit melankolisena sohvalla.
No, eli vapaan elämän.Mun kattivainaa ei tosiaan napsauttele päälle mitään mullan alta. Ei pärjännyt autolle Kuningas Arthur, ei.
Eeei....ihminen pitää ottaa valmiina pakettina.Voihan se positiivisuus tarttuakin
Ei tarvi mutta kai tiiät miksi suositellaan ottaa poies.kissatalossa kannattaa harkita jos ottaa jotain pois seinästä mutta ei kissattomassa talossa tartte alkaa ylireagoimaan
Meillä on sisäkissoja mutta ei nuo pureksi johtoja eikä nyt pahemmin oo käytösoireita. Välillä kyllä juoksentelevat ja hilluvat ja leikkivötJa niissä taloissa joissa kissa saa kulkea päivittäin vapaasti ulos (mieluiten haja-asutusalueella) ja sisälle, ei kissoilla esiinny johtojen puremisia eikä isompia käytösoireita.
Silti te naiset aina yritätte kouluttaa meitä ja valitatte, kun ei onnistuEeei....ihminen pitää ottaa valmiina pakettina.
Peruskoulutuspaketti on aina ajettava läpi. Se on kuin virustorjuntaohjelma.Silti te naiset aina yritätte kouluttaa meitä ja valitatte, kun ei onnistu
Mikähän firma teillä on, kun työntekijät on "asiakkaissa"?Päivää vaan. Täällä mä yksin töissä kykitän, koska toiset on:
a) kipeänä
c) sluibaamassa
b) asiakkaissa
Edit: mites ihmeessä b ja c vaihtoi paikkaa? Kyllä tä palsta on käyttäytyy ihmeellisesti luurilla
Eli mies on kuin esiasennettu windows? Heti joutuu poistaa Nortonin ja asentaa F-Securen?Peruskoulutuspaketti on aina ajettava läpi. Se on kuin virustorjunta.
Silti te naiset aina yritätte kouluttaa meitä ja valitatte, kun ei onnistu
Mua rasittaa suunnattomasti se, että lusikat on aina eri laatikossa kuin aiemmin.Mä en ainakaan yritä enää. Päinvastoin, saan sadistista tyydytystä jokaikinen kerta kun mies seisoo hölmistyneenä astiakaapilla kun ei oo enää yhtään kahvimukia.
Juuri näin! Sit on heti alussa poistettava tilaa vieviä ohjelmia, "Reikäkalsarit lattialla 2.5-päivitys", "Tääkaljapaitapukeemua"-sovellus.Eli mies on kuin esiasennettu windows? Heti joutuu poistaa Nortonin ja asentaa F-Securen?
Mua rasittaa suunnattomasti se, että lusikat on aina eri laatikossa kuin aiemmin.
Täytyy testata. En vaan oikein ole makean perään. Silloin tällöin vetäsin paksua pepeä
Ilmankos mä en oo vuosiin löytänyt mun I'm here only for the beer -paitaaniJuuri näin! Sit on heti alussa poistettava tilaa vieviä ohjelmia, "Reikäkalsarit lattialla 2.5-päivitys", "Tääkaljapaitapukeemua"-sovellus.
Sit on eheytettävä kovalevy ja parannettava muistia "Vaimon jumppailta-kalenteri" ja "Haenlapsetpäiväkodista-kalenteri".
Juuri näin! Sit on heti alussa poistettava tilaa vieviä ohjelmia, "Reikäkalsarit lattialla 2.5-päivitys", "Tääkaljapaitapukeemua"-sovellus.
Sit on eheytettävä kovalevy ja parannettava muistia "Vaimon jumppailta-kalenteri" ja "Haenlapsetpäiväkodista".
Tuli suuhunVai vetäisiko Pepe sinua?
Tuli suuhun
Mulla taas korvatulppa oli irronnut itseksiin yöllä ja kun käväisin vessassa ni eikös se pentele pudonnut jostain selkäpuolelta pyttyyn. Ja ei, se EI huuhtoudu alas vaikka vetäisisi kolmeen kertaan...
Sen jälkeen vaimos meni kansalaisopiston matonkudontakurssille ja teidän uudessa matossa on tuttuja värejä.Ilmankos mä en oo vuosiin löytänyt mun I'm here only for the beer -paitaani
Luuletko sä että mä jumpassa käyn. *mutustaa munkkia*Sulla on kyllä ihan erilaiset päivitystarpeet mitä mulla!
Mutta siitäkään on turha keskustella sen enempää. (osin ehkä siksi että meillä on ihan eri elämäntilanne kokonaisuudessaan)
Meistä kumpikaan ei mene kirveelläkään mihkään ryhmäjumppaan.Luuletko sä että mä jumpassa käyn. *mutustaa munkkia*