Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ja niissä taloissa joissa kissa saa kulkea päivittäin vapaasti ulos (mieluiten haja-asutusalueella) ja sisälle, ei kissoilla esiinny johtojen puremisia eikä isompia käytösoireita.
Meillä on sisäkissoja mutta ei nuo pureksi johtoja eikä nyt pahemmin oo käytösoireita. Välillä kyllä juoksentelevat ja hilluvat ja leikkivöt

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Eli mies on kuin esiasennettu windows? Heti joutuu poistaa Nortonin ja asentaa F-Securen?
Juuri näin! Sit on heti alussa poistettava tilaa vieviä ohjelmia, "Reikäkalsarit lattialla 2.5-päivitys", "Tääkaljapaitapukeemua"-sovellus.

Sit on eheytettävä kovalevy ja parannettava muistia "Vaimon jumppailta-kalenteri" ja "Haenlapsetpäiväkodista-kalenteri".

• Haha
Reactions: Kais
Juuri näin! Sit on heti alussa poistettava tilaa vieviä ohjelmia, "Reikäkalsarit lattialla 2.5-päivitys", "Tääkaljapaitapukeemua"-sovellus.

Sit on eheytettävä kovalevy ja parannettava muistia "Vaimon jumppailta-kalenteri" ja "Haenlapsetpäiväkodista-kalenteri".
Ilmankos mä en oo vuosiin löytänyt mun I'm here only for the beer -paitaani

• Haha
Reactions: Echo
r0s

Sit on eheytettävä kovalevy ja parannettava muistia "Vaimon jumppailta-kalenteri" ja "Haenlapsetpäiväkodista".

Sulla on kyllä ihan erilaiset päivitystarpeet mitä mulla!

Mutta siitäkään on turha keskustella sen enempää. (osin ehkä siksi että meillä on ihan eri elämäntilanne kokonaisuudessaan)

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä