No savetit on hyvä pitää veskassa mukana jos harrastaa ulkoilmaveivejä niin voip pyyhkästä enimmät iloliemet sitten rättiin.Niinpä..
No savetit on hyvä pitää veskassa mukana jos harrastaa ulkoilmaveivejä niin voip pyyhkästä enimmät iloliemet sitten rättiin.Niinpä..
Side on sellainen millä sidotaan jotakin konreettisesti, esim eukko sänkyyn tai nyrjähtänyt nilkka. Vaippa imee eritteet!Ohut side mikkää vaippa oo, saati sitte joku paperi...*jupisee*
Mä en halua olla ilman alkkareita.No savetit on hyvä pitää veskassa mukana jos harrastaa ulkoilmaveivejä niin voip pyyhkästä enimmät iloliemet sitten rättiin.
No suurin osa varmasti käyttää alkkareita. Mua ne ahdistaa, vaikka mulla on ollu kokeilussa ihanan pehmeitä saumattomia, superohuita.Mä en halua olla ilman alkkareita.
tämän tästä käytän kilttiäOletko kokeillut?
Saan lähes minkä tahansa pelin soimaan.tämän tästä käytän kilttiä ja jos ootte oikein taitavia niin saatte puhaltaa mun säkkipilliin.
oi hiekkaperse olet.Ei mulla ainakaan, vaikka en oo mikään hiekkapimppu
T: toinen joka tykkää viilettää paikat paljaina...tosin joskus laitan...mutta yleensä en...tulipa tästä pitkä nimmari.
Jaa..tämän tästä käytän kilttiä
Sama täällätämän tästä käytän kilttiä naista hyväkseni
Ohut side mikkää vaippa oo, saati sitte joku paperi...*jupisee*
Onneksi meillä miehillä on paljon helpompaa. Täytyy vaan piilottaa erektio lahkeeseen ja välttää housuihin laukeamistaNo suurin osa varmasti käyttää alkkareita. Mua ne ahdistaa, vaikka mulla on ollu kokeilussa ihanan pehmeitä saumattomia, superohuita.
Joskushan ne on pakko pitää joissain tilanteissa päällä kun lyhyt hame tms. Mutta housujen kanssa ei edes stringit mene.
Sua pitää varoa.Sama täällä
Vain kilttien naisten! No ehkä muidenkin...Sua pitää varoa.
No nii-i, mä olen kiltti.Vain kilttien naisten! No ehkä muidenkin...
No mäpä vedän sut sitten päälleni!No nii-i, mä olen kiltti.
No mäpä vedän sut sitten päälleni!
Kyllä naisetkin voi käyttää kilttiä.
Eikös ruutiksella oo maila vai oliks se mela?Saan lähes kenen tahansa pippelin soimaan.
Tarkistetaanko?Eikös ruutiksella oo maila vai oliks se mela?
Nuita nimiä millään muista...
Minen uskalla, mutta tarkista sää kun oot meistä se rohkeempiTarkistetaanko?
OkMinen uskalla, mutta tarkista sää kun oot meistä se rohkeempi
Mitä sieltä löyty?Pitiki katsoa ruutiksen kiltin alle.
Hemmetin moinen halko.Mitä sieltä löyty?