ei välttis niin hyvin ko vetelässä, ainaski lajikirjo on eriNo kasvaako sienet eres noin ylhäällä?
korvasientä on alkukesästä
ei välttis niin hyvin ko vetelässä, ainaski lajikirjo on eriNo kasvaako sienet eres noin ylhäällä?
Sun...Emmä voi käyttää voita
Täällä on pakkasta ja kaunis aamu.Päivää kaikille ja hyvät viikonloput. Täällä on kunnon sumu ja todella liukasta. Varokaa ettette lennä katolleen
Laita persiljaa ja kermaa. Maistuu.Siis kyllähän mä yleensä paistankin kanttarelleja hitaasti sipulin kanssa kullanruskeiksi ja osaan kyllä maustaa, mutta ei vaan maistu mulle. Toiset kyllä vetää kaksin käsin.
*kontannu 10 neliökilometriä sammalmätästä eikä suppiksia löydy sammalen alta* :,(Se kestää. Löydät yhden ja siitä se alkaa.
Kattoitkos rinteitä sillä silmällä?*kontannu 10 neliökilometriä sammalmätästä eikä suppiksia löydy sammalen alta* :,(
törkeetäKenen luvalla @Toimitus on poistanut kuvan allekirjoituksesta? Kysyn vaan.
Metamorfoosi!Sun...
sakkaroosi
ortoosi
syanoosiko
...estää sen?
No on. Ei ole mitään päätösvaltaa omaan profiiliin.törkeetä
missä lajissa lapsille määrätään tukan malli?Huomenta!
Tänään ohjelmassa ankaraa nutturan tekotreeniä meidän rinsessa pörröpäälle
Neidillä alkaa elämänsä eka kisakausi huomisesta ja nutturat sun muut kampaukset on kyettävä väännellä kotona. Ja minä olen ihan tumpelo toisten hiusten laitossa
Toivottavasti sitä kehittyy vuosien saatossa tai saa vaihtaa jalkapalloon/jääkiekkoon
tuo olis aivan kuuminta hottia, 100 vuotta sitten kaikki naiset pukeutui tuolleen
Mitä jos alkais pukeutumaan tuollaseen asuun?
Olisko vahingossa poistaneet? Ellulla näytti kuva olevanNo on. Ei ole mitään päätösvaltaa omaan profiiliin.
Muilla foorumeilla on avatar eikä ylläpito koske siihen.
Kilpa-Aerobic, voimistelu/joukkuevoimistelu, baletti ja varmaan taitoluistelussakin. Kilpa-Aerobicciä meidän tyttö harrastaa.missä lajissa lapsille määrätään tukan malli?
Kesällä voi olla ilman alushousuja.tuo olis aivan kuuminta hottia, 100 vuotta sitten kaikki naiset pukeutui tuolleen
Yritin laittaa uudestaan. Ei onnistu.Olisko vahingossa poistaneet? Ellulla näytti kuva olevan
Mutta miten ovat onnistuneet sen vahingossa poistamaan, sitä en käsitä...
Saatko laitettua sen uudelleen?
Varmasti kesällä ihanatuo olis aivan kuuminta hottia, 100 vuotta sitten kaikki naiset pukeutui tuolleen
Höh.... Aika omituista.... Kun Elenallakin ainakin äsken näkyi vielä tikru, miksi vain sulta sen poistaisiYritin laittaa uudestaan. Ei onnistu.
myös talvellaKesällä voi olla ilman alushousuja.
Ulkona? Kuka perse huurteessa haluaa olla?myös talvella