Tänään loikoilen saunassa oikein ajan kanssa!
Ruuaks tsiken curi.
Hyvvee viikonlopun alakuva kaekille!
Ruuaks tsiken curi.
Hyvvee viikonlopun alakuva kaekille!
ja mää en ymmärrä miks ne uppopaistaa melkein kaiken mitä ne syö, joku nainen uppopaistoi joskus kokonaisia sämpylöitäkin ja leikkas ne sen jälkeen kahtia ja laittoi hirveen määrän majoneesia ja jotain kinkkuleikettä väliin ja yhden salaatinlehden....ja kivenkovaan väitti tri Nowlle tietävänsä mitä tekee ja vänkäs vaan vastaan ja sanoi, että laihtuu...vaikka koko ajan lihoi.Tuolta vitoselta tulee taas tuo hengenvaarallisesti läski. Itse taas ihmettelen tuota amerikkalaista ruokaa. Se näyttää ihan hirveätä mössöltä ja sitten sitä ruokaa dipataan kaikenlaisiin sooseihin.
Edit: psykologille näiden ihmisten pitäisi päästä ihan ensimmäiseksi...
Ei tietenkään ajeta mutta kotoa sinne metsän reunaan.Ei siellä mettässä kuulu autolla ajella...
ja sen uppopaistamisen ja majoneesin lätkimisen jälkeen ne kaataa kannusta päälle sulaa sian ihraaja mää en ymmärrä miks ne uppopaistaa melkein kaiken mitä ne syö, joku nainen uppopaistoi joskus kokonaisia sämpylöitäkin ja leikkas ne sen jälkeen kahtia ja laittoi hirveen määrän majoneesia ja jotain kinkkuleikettä väliin ja yhden salaatinlehden....ja kivenkovaan väitti tri Nowlle tietävänsä mitä tekee ja vänkäs vaan vastaan ja sanoi, että laihtuu...vaikka koko ajan lihoi.
Btw:
Vaikka tässä asutaan lähellä keskustaa ni marja/sienimettä on ihan tossa vieressä!
Oli etellisessäkin osotteessa!
Suur-Helsingin alueella on kyllä hyvin jätetty metsää missä samoilla. Osa paikoista on ku maalla asuis.
En voi unohtaa ku odotin ekaa palleroa. ultraan oltiin menossa Naikkarille ja aikaa jäi kävellä siinä seurasaaren metässä ni hetelmäpussillinen mustatorvisieniä saatiin saaliiks!
Ei se kummosta puskaa näköjään vaadi, että voi sienestää/marjastaa.
Kävis kyllä halvaks syöttää noita jenkkejä.Friteerattu on kyl hyvää. Mut ei kai sitä koko keittiötä kannata friteerata.
Ja Laajasalossa oli ihana asua. Siellä haki tien toiselta puolelta aamulla suppikset omelettiin. Ja voi ristus että niitä riitti!Siis onhan siellä! Herttoniemessä on lehtimetsää ja viikissä sekaversiota ja rantamailla vaikka kuinka kuivaa kangasta ja keskuspuistostakin löytyy sieniä ja sit siinä, mikä se on, mis on se ido urheilupuistokin, ööö...
Vähän joka puolelta löytyy puskaa missä on sieniä! Oon kolunnu ja mulla on muutama salainen RUNSAS rellipaikka!Kannelmäki!
Vähän joka puolelta löytyy puskaa missä on sieniä! Oon kolunnu ja mulla on muutama salainen RUNSAS rellipaikka!
Tuntuu, että immeiset painaa enempi tonne Sipoon ja Luukin mettiin kun mulle on jätetty niin ruhtinaallisesti ihan tohon lähimettään.Mä löydän kaikkea jännää aina silloin, ku ollaan työmaalla missä ei vielä ole bajamajaa. Esimerkiksi Tolsan uuden asuinalueen läheltä löytyi käsittämätön metsämansikkapaikka.
Tuntuu, että immeiset painaa enempi tonne Sipoon ja Luukin mettiin kun mulle on jätetty niin ruhtinaallisesti ihan tohon lähimettään.
Ainiin!!! Mulla on herkkutattijemmakin! Pellonreunassa oleva ojanpenkka on aina ihan pullollaan niitä! Voi ku pääsis jo sieneen!
En ymmärrä sienien päälle oikein. Mielestäni ne maistuu mauttomilta limaklönteiltäNehän ovat jo siellä ja lohjalla ja jossain turun sunilla korvasieniä löytäneet. Jos nää kelit jatkuvat, ni kantarellejä on vappuna ja tatteja äitienpäivänä.
Ne pitää paistaa ohuina siivuina voissa. Hiljalleen, niin että lopputulos on rapea kuin sipsi ja sit säkin tykkäät.En ymmärrä sienien päälle oikein. Mielestäni ne maistuu mauttomilta limaklönteiltä
Emmä voi käyttää voitaNe pitää paistaa ohuina siivuina voissa. Hiljalleen, niin että lopputulos on rapea kuin sipsi ja sit säkin tykkäät.
Öljy käy hyvin. Pontti on se, että otat yhden herkkutatin, siivutat sen ohuiksi (milli, pari) siivuiksi ja hiljalleen kärvennät pannulla rapsuksi. sit ripaus suolaa ja pippuria ja nauti.Emmä voi käyttää voita
EU maksaa 6000€ /henkilö turvapaikkahakijoiden käsittelykuluihin... Vihreät ei taida tajuta matematiikasta mitään. Samalla rahalla auttaisi yli sataa henkilöä kotimaassaan. Lisäksi tämän jälkeen ne on Suomen maksettavana hamaan loppuun asti.Ohisalo ykkösellä! On se hullu akka!
Siis kyllähän mä yleensä paistankin kanttarelleja hitaasti sipulin kanssa kullanruskeiksi ja osaan kyllä maustaa, mutta ei vaan maistu mulle. Toiset kyllä vetää kaksin käsin.Öljy käy hyvin. Pontti on se, että otat yhden herkkutatin, siivutat sen ohuiksi (milli, pari) siivuiksi ja hiljalleen kärvennät pannulla rapsuksi. sit ripaus suolaa ja pippuria ja nauti.
Ei oo löllöä. Vaan ihan helvetin hyvää.
EU maksaa 6000€ /henkilö turvapaikkahakijoiden käsittelykuluihin... Vihreät ei taida tajuta matematiikasta mitään. Samalla rahalla auttaisi yli sataa henkilöä kotimaassaan.
Siis kyllähän mä yleensä paistankin kanttarelleja hitaasti sipulin kanssa kullanruskeiksi ja osaan kyllä maustaa, mutta ei vaan maistu mulle. Toiset kyllä vetää kaksin käsin.
Mä näen jo, ett höyryä tulee sun molemmista korvista ulos... No mää testaan, kun löydän herkkutatin!Mitään kantarelleja. Ku herkkutatteja!