Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ärsyttävä tää -hymiö. Se alkuperänen kuvio on vaan huuli pyöreenä, mut äskeinen viesti Liptonista näytti siltä että olin ihan kauhuissani sen nuorekkaasta ulkonäöstä.

Emmäänyt niin ikäkriisinen ole.
Monet näistä hymiöistä on sellasia mitä ei oikein pysty käyttään enää kuin harvakseltaan. Edellisissä oli paljon osuvampia ja monikäyttösempiä. Nää on niin yliampuvia nyt:confused:

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
r0s
Pojan äiti selviää ostoksilla huomattavasti helpommalla kuin tytön isä.

Sun pitää keksiä sijaiskärsijä.

Mun äiti viihtyy ostoskeskuksissa. Mä siis kuskaan sen pari kertaa vuodessa tyttöjen kanssa moiseen, menen itse kylään tai ajan kotiin odottamaan ja illalla noudettaessa auto on täynnä shoppailusta kylliksisaaneita mummuja ja tyttöjä. Toinen, joka pitää moisesta puuhasta, on veljen vaimo. Kokonaisuus on vielä helpompi, koska se handlaa matkat omin avuin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
:( Anoppi paukkasi kylään enkä mä löytänyt mistään yksiäkään kuivia rintsikoita. Parit kappaleet löytyi vaan kuivumasta kun juuri päivällä pesin ne. piti sitten hätäpäissään laittaa toppi t-paidan alle ja kääntää se kaksinkerroin että se piti sitten siskot jotenkin paikoillaan ja näkymättömissä vierailun ajan... :rolleyes; :rolleyes:

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja m.e.k.

Yhteistyössä