Ei hitto. Mä unohdin napata myös, koska jäin itsekin katsomaan...Ja kato rättis ku Ellu pyllistelee tuolla, niin mä nappasen vähän perunalootaa
Ei iskenyt muhunNyt on vuorossa sarja nimeltään Muuntohiili, varmasti hyvä
Entäs Rainbow- The temple of the King?menettelee mutta ei niin hyvä ku iiklesin narraavat simmut
Ei iskenyt muhun
Mää yritin kattoa tuon, jo toisen kerran...tällä kertaa jaksoin sentään kolmanteen jaksoon asti katella...Nyt on vuorossa sarja nimeltään Muuntohiili, varmasti hyvä
Helsingin Vanessasta oli tullut uusia jaksojaMää yritin kattoa tuon, jo toisen kerran...tällä kertaa jaksoin sentään kolmanteen jaksoon asti katella...
Sekin on alkanut jumittamaan samassa aiheessa koko ajan...Helsingin Vanessasta oli tullut uusia jaksoja
Mulla pyörii se tuossa taustallaSekin on alkanut jumittamaan samassa aiheessa koko ajan...
*halirutistus*V*ttu mikä muutto. Pojat hakevat nyt loput kamat.
*halaus*Voi ei! Mä en saa halia mekiä! Jo kaksi viestiä moden haavissa!
Vielä loppurutistukset ja sitten alkaa se kivempi vaihe: Sisustaminen...*halii rosinkin puolesta*V*ttu mikä muutto. Pojat hakevat nyt loput kamat.
sitä on liikkeelläVoi ei! Mä en saa panna mekiä! Jo kaksi viestiä moden haavissa!
Juu, leviää tehokkaammin kuin korona koskaan.sitä on liikkeellä
Mää yritin kattoa tuon, jo toisen kerran...tällä kertaa jaksoin sentään kolmanteen jaksoon asti katella...
Kamat on kämpässä. Selkä vinksahti niin pahasti että en tee petiä sänkyyn. Nukun sohvalla. Ja ruoan teko jäi.
Tämä on se ” kevät on vallaton”Ei kumpikaan noista.
Menee jotenkin näin: ''Di di dii, di di di dii, di di dii, di dii...*mukaan tulee basso ja jatkuu samalla tavalla*....
En laita. Tiedä kuka hullu on oven takana.Pistäs, Mekko, yhteystietosi tänne meille kaikille. Niinhän!!!