En sä tänään saisikaan. Naisten yksinokeus tänään.Emmä ny viitti ettei vaimo suutu
En sä tänään saisikaan. Naisten yksinokeus tänään.Emmä ny viitti ettei vaimo suutu
Aijaa. Multa mennyt ohi. Haluaako naiset nykyään miehen, joka on niin vässykkä ettei itse älyä kosia?En sä tänään saisikaan. Naisten yksinokeus tänään.
Onko se joku karkauspäiväjuttu?En sä tänään saisikaan. Naisten yksinokeus tänään.
Koko kämppä käryää tunteja sen jälkeen ja mä yritän olla saamatta astmakohtausta silloinPusyi hiukset päässä.
Noiden hiusvärien hoitoaineet tuoksuu huumaavalle!
Eiku se on karkauspäivän erikoisuuksia.Aijaa. Multa mennyt ohi. Haluaako naiset nykyään miehen, joka on niin vässykkä ettei itse älyä kosia?
Astma on kyllä melkosen pepusta!Koko kämppä käryää tunteja sen jälkeen ja mä yritän olla saamatta astmakohtausta silloin
Kyllä ja kisuallergia aiheuttaa astmaoireita. Pari tuntia voi olla samassa tilassa, mutta sitten saa vetää allergialääkettä ja piippuaAstma on kyllä melkosen pepusta!
Astma on kyllä melkosen pepusta!
Apua en kyllä tiedä mitä tekisin, jos tulisin eläimille allergiseks...kissasta en kyllä luopuis sittenkään.Kyllä ja kisuallergia aiheuttaa astmaoireita. Pari tuntia voi olla samassa tilassa, mutta sitten saa vetää allergialääkettä ja piippua
Itse syy ja seuraus ovat molemmat pepusta.Tuota noin.
Mun mielestä ehkä voisi ennemminkin ilmaista, että hiusvärit ja hajusteet ja kemikaalit ylipäätään ovat pepusta.
Vaikka, toki, kohtauksen voi saada vaikka hevosenjouhista. Mut niitä osaa karttaa.
Siedätyshoidon pitäisi auttaa. Lähetä mulle purkillinen Mantan hilsettä, niin voin vetästä henkosia siitä purkista. Tää olisi kustannustehokas vaihtoehto siedätyshoidolleApua en kyllä tiedä mitä tekisin, jos tulisin eläimille allergiseks...kissasta en kyllä luopuis sittenkään.
Kauniita unia!Ei hitsi, pakko painuu pehkuun.
Aamulla puolseiskan herätys. Täällä on liuta pallotyttöjä ruokittavana ja sitten aamupeliin.
Kauniita unia ja hattaran kuvia ku urvahatte!
Hyvät yöt ja koita nyt rentoutuakin huomennaEi hitsi, pakko painuu pehkuun.
Aamulla puolseiskan herätys. Täällä on liuta pallotyttöjä ruokittavana ja sitten aamupeliin.
Kauniita unia ja hattaran kuvia ku urvahatte!
Nääh, mun kisu on rinsessa ja rinsessoilla ei mitään hilseitä ooSiedätyshoidon pitäisi auttaa. Lähetä mulle purkillinen Mantan hilsettä, niin voin vetästä henkosia siitä purkista. Tää olisi kustannustehokas vaihtoehto siedätyshoidolle
Tehkää ihmeessä, sovittiin tänään tehdä seuraavaks luontopolulle retki ja mennä rillailemaan jotain kivaa paikalliselle laavulle isolla kaveriporukallaTylsähköä.
Pitäisköhän kehitellä joku pikkureissu. Vaikka laavulle makuuoussien kanssa. Mies kun onnitui kun onnistuikin saamaan itsensä vapaaksi niistä kertauksista. -Toistaiseksi.
On hyvä sarja, itte ainakin tykkäsin.Nyt meinasin katsastaa vielä ennen unia sen locke&key sarjan ekan jakson...
No sit mä en oo rinsessoille allerginenNääh, mun kisu on rinsessa ja rinsessoilla ei mitään hilseitä oo
Se ei kuitenkaan jää yhteen jaksoon...Ihana päivä.. Kyläpaikassa sai rapsutella ja silitellä ihanaa kissaa, söpöliini puski mun otsaa välillä.. Mikäs sen mukavampaa kun otsa otsaa vasten kisu kaverin kanssa
Nyt meinasin katsastaa vielä ennen unia sen locke&key sarjan ekan jakson...
Mites sää sitte mua meinaat halata kun nähään?Mä oon kissalle niin allerginen, että ku miehellä on verhot, jotka olivat viimeksi kissataloudessa(an) yli yhdeksän vuotta sitten ja jotka on pesty ainakin kymmenen kertaa ni vieläkin alkaa nokka valua kun rioustan niitä.