Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tuota noin.

Mun mielestä ehkä voisi ennemminkin ilmaista, että hiusvärit ja hajusteet ja kemikaalit ylipäätään ovat pepusta.

Vaikka, toki, kohtauksen voi saada vaikka hevosenjouhista. Mut niitä osaa karttaa.
Itse syy ja seuraus ovat molemmat pepusta.

Siedätyshoito voi auttaa allergiaan ja astman tulehdustila voidaan saada kuriin kunnon lääkityksellä tai silloin kun keuhkoputkien koko kasvaa. Tästä syystä jotkut kuvittelevat, että ovat parantuneet nuoruuden astmasta. Todellisuudessa röörit ovat vain suuremmat, mutta pienoinen tulehdustila siellä on vaikka oireita ei ole. Tällöin juuri jotkin hajusteet voi laukaista kohtauksen

Ei hitsi, pakko painuu pehkuun.
Aamulla puolseiskan herätys. Täällä on liuta pallotyttöjä ruokittavana ja sitten aamupeliin.

Kauniita unia ja hattaran kuvia ku urvahatte!❤

vierailija
:) Ihana päivä.. Kyläpaikassa sai rapsutella ja silitellä ihanaa kissaa, söpöliini puski mun otsaa välillä.. Mikäs sen mukavampaa kun otsa otsaa vasten kisu kaverin kanssa ♥

Nyt meinasin katsastaa vielä ennen unia sen locke&key sarjan ekan jakson...

:)

Tylsähköä.

Pitäisköhän kehitellä joku pikkureissu. Vaikka laavulle makuuoussien kanssa. Mies kun onnitui kun onnistuikin saamaan itsensä vapaaksi niistä kertauksista. -Toistaiseksi.
Tehkää ihmeessä, sovittiin tänään tehdä seuraavaks luontopolulle retki ja mennä rillailemaan jotain kivaa paikalliselle laavulle isolla kaveriporukalla :love: :love:

r0s
Mä oon kissalle niin allerginen, että ku miehellä on verhot, jotka olivat viimeksi kissataloudessa(an) yli yhdeksän vuotta sitten ja jotka on pesty ainakin kymmenen kertaa ni vieläkin alkaa nokka valua kun rioustan niitä.

• Surullinen
Reactions: Elena777
Mä oon kissalle niin allerginen, että ku miehellä on verhot, jotka olivat viimeksi kissataloudessa(an) yli yhdeksän vuotta sitten ja jotka on pesty ainakin kymmenen kertaa ni vieläkin alkaa nokka valua kun rioustan niitä.
Mites sää sitte mua meinaat halata kun nähään?:(

Mulla on yks miespuolinen ystävä, jonka silmät vuotaa täällä käydessä aina kuin niagaranputoukset kissan takia:(

• Surullinen
Reactions: KalaMies

Yhteistyössä