Haaveena vauva 2020

@Wintersun vähän pelkäsinkin, ettei mikään auta ja pelasta tota maca-jauheen karmeeta makua :'D. Kai se on alettava metsästää kapseleina. Ei vaan ruohonjuuresta saa enää ollenkaan kapseleina.

@Korallikala raportoi sitten auttoiko greippimehu piilottamaan makua! Kai se pitäisi itsekin sitä kokeilla. Kaikki poppakonstit käyttöön vaan!

Tsemppiä @Alinna86! Hyvä kun pääsette tutkimuksiin!

Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Hei mitkä mahikset ois saada digiin oikea positiivinen tulos kun nyt dpo10? Ei viitsis digiä tuhlata turhaan. Aamun pahaolo jatkuu aaltoillen ja selkää ja vatsaa kirvelee välillä. Ihan on olo ku menkat alkais
Kyllä mä vielä säästelisin. Mul digi näytti kemiallisen viikkoina 1-2 kun testasin parii päivää ennenku menkat alko.
Sit ne alkoikin viikon myöhässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26
Moi taas, pienen tauon jälkeen. Paljon näyttää tapahtuneen, niin plussien, negojen kuin palstan ulkoasun suhteen... Onnea plussanneille ja muille tsempit! Palstaan varmaan tottuu ajan kans, mut on tää jotenkin turhan hailakka.

Onkos muilla ollut sellasta, että ovulaatio tulis yhtäkkiä pari kolme päivää aikaisemmin kuin pitkäänpitkään aikaan? Mulla normaalisti ollut aikaisintaan kp20, välillä toki sit kans kp 40jotain, ja nyt ainoot selkeet oireet ollu kp16, eli kp17 ois saattanut olla ovis? Voihan tuo olla vielä tulossakin, mut ei kyllä enää mitään oiretta oo näkynyt. Jos se ois tuolloin ollut, niin ois ehkä just keretty alottaa ahkerampi kausi... Mut ei nyt niin millään jaksais ihan niin säännöllistä touhuilua, jos meni jo, tai on vasta mystisesti tulossa. Nyt tais olla kp26. Ja mikä siinä on, että vaikkei sitä seksiä oikein jaksais, niin kyllä se sit lopulta aina kivaa on kunhan vaan innostuu. Meillä vaan paha tapa mennä sänkyyn aina niin myöhään, että kyllä siinä ensimmäisenä on nukkuminen mielessä eikä mikään muu.
 
@Alinna86 onneksi tutkimukset alkamassa, helpottaa huomattavasti. Tsemppiä ❤

Nyt ei toimi taas tuo reagointinappi, olisin laitellut tsemppauksia sitä kautta.

Dpo 2 ja eiköhän se tosiaan ole ovis tapahtunut, kun huono olo, päänsärky, väsymys, tukkoisuus, rintojen arkuus yms oireet ovat taas täällä. Ei tarvi paljoa tunnustella.. jos luteaalivaihe jää yhtä lyhyeksi, kuin viimeksi, niin kohtahan tässä tietää tämän kierron tuloksen. Ja jos ei ihmeplussaa tule, niin pääsee varaamaan ajan munatorvien aukiolotutkimukseen. Jes (y)
 
@amadecasa ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen kuullut kavereilta, joilla pitkiä kiertoja, että oviksen ajankohta voi huomattavastikin vaihdella. Olisiko jollain muulla omakohtaista kokemusta? En ole itse saanut yritysaikana ovista bongattua vasta kuin nyt kaksi kiertoa ja ovisplussa tullut testiin täysin samana kiertopäivänä.

Ovuloimattomat kierrot olin luullut normaalikierroiksi, kun kuitenkin suht nopeasti limakalvo lähtenyt poistumaan, esim. kp 32. Siksi en ollut tajunnut, että jotain häikkää voisi olla. Kaikkea sitä oppii.
 
voi ei @rosanne :( onpa kamalaa ja vielä kun noin yllättäen ja keskellä lapsen yrittämistä :( voimia sinne kovasti <3

@minttuni mäkin epäilen että mulla ollu ovuloimattomia kiertoja vaikka ollu säännöllisiä noin 28 päivää. Ei siis ees myöhässä menkat. Mittasin siis viime pe kp 21 progesteronin ja oli niin huono tulos et tuskin ovuloin. Toki nyt mietin et oisko vaan tää kierto, kun muutenkin ollu nyt niin oireetonta ja pe jo pitäs alkaa menkat. Ovislimoja luulin olleen kyllä kun tuli ihan samanlaisina ja normiaikaan mut vissiin vaan hämäystä. Tänään ensikäynnillä selvinnee lisää.

voi ei @Kasikuus oon niin pahoillani :( Vielä kun mieskin oli noin innoissaan jo ja sulla oli niin lupaavan kuuloinen tää kierto. Hitto et on epäreilua tää kyllä :(

Ja pahoittelut myös muille uuteen kiertoon joutuneille <3

Mulla siis kohta ensikäynti Felicitaksella. Jännittää mutta samalla toivon että sais selvyyttä tilanteeseen ja jotain apua myös. Toivottavasti ois mukava ja kannustava lääkäri. On myös hienoo et ilmeisesti ultrataan niin kuulen onko paikat palautunut parin kuukauden takaisesta kkm:stä...
 
Tsemppiä uuteen kiertoon kaikille keillä se edessä ♥

@Päärynä5 mulle ainakin mirenan poistossa suositeltiin et yhdet menkat välissä olis hyvät et kerkee limakalvo vahvistumaan.

Täällä oli joku päivä puhetta keltaisesta vv:stä. Mulla oli sitä plussauksen jälkeen aika runsaastikin sen aikaa kun kerkesin raskaana olemaan. Esikoisesta en muista yhtään oliko tollasta. Mutta nyt alko tässä kierrossa toi jo eilen eli dpo 3 mutta tiedä sitten liittyykö jotenki viel tähän km hormooni myräkkään :)

Jotenkin kyl semmonen olo että ei tässä kierrossa raskaaksi olla tultu... En jaksa uskoa että yhdet tallettelut ovis päivänä meille riittäisi. Oon nyt yrittänyt asennoitua että ne yhdet menkat km:n jälkeen on varmasti kohdulle hyväksi jos sitä ei sit ois niin maassa kun ne reilu viikon päästä alkaa :) Vielä ei oo kyllä sukkapuikko tökkimiset alkanut kohdussa mikä on enteillyt mulla nega kierroissa sitä että menkat tulossa. Yleensä tullu ekan kerran dpo3-5 et katsellaan koska alkaa :) Tänään kyl juili tota munista aivan sika kovaa piti ihan lämpöpussi hakea kun tuntu et joku kairaa veitsellä
 
@Shibali jep, vähän yllättänyt ovuloimattomuus. Luulin ennen, että kun menkat tulee säännöllisesti, niin kaikki on ok. Vähänpä tiesin, vaikka toki jo yrityksen alkaessa oli ymmärrys, että ei niin vain aina onnistu. Ensi kuussa seuraavan kerran ultrataan ja kai sitten jossain vaiheessa pitää verikokeisaakin käydä, jos ei näytä ok:lta. Kerro sitten, miten käynti meni. Tieto siitä, missä vika on, voi helpottaa. Ja myös tieto siitä, että apua saa. :)

@Zennuli toivottavasti tärppää mahdollisimman pian. Jopa tästä kierrosta mahdollisesti. Tai sitten tosiaan hyvä ajatella, että menkat välissä tekee hyvää. Tsemppiä ❤

Noniin muokataanpa jos hymiöt näkyisi.
 
Omaa napaa laittelen.

mulla alkoi tänään vuoto. En tiedä onko se keskiviikkoisesta mirenan poistosta johtuvaa tyhjennysvuotoa vai alkoiko nyt kuukautiset. Mutta mulle voisi merkata (jos olen oikein ymmärtänyt) niin kp 1 ?

Pitääkö minun myös antaa jotain muita tietoja? Muistelisin, että oli jotain onko ensimmäinen lapsi yms yms. :)
 
Uskaltaisinko tänne ei virallisesti yritetä ja muutenkin ajatus kauhistuttaa, vaikka olen jo muutaman vuoden asiasta puhunut et jos vielä. Tää oli eka kierto kun ajateltiin, et jos annetaan mahdollisuus. nyt on siis menossa kp19 menossa ja mulla on aika lyhyt kierto yleensä. 25/27.
Mulla on ollut kaikenmaailman oireitakin jo mutta oon varmaan valeraskaana kun ei kai ne vielä olis kuuluneet alkaa.
 
Hei mitkä mahikset ois saada digiin oikea positiivinen tulos kun nyt dpo10? Ei viitsis digiä tuhlata turhaan. Aamun pahaolo jatkuu aaltoillen ja selkää ja vatsaa kirvelee välillä. Ihan on olo ku menkat alkais
Se taitaa olla niin yksilöllistä. Minä sain digiin 1-2 jo dpo 9 iltapäiväpissasta, ilman kummempaa pidätystä. Joku toinen saa vasta dpo 14 aamupissasta saman :)
Muoks. Edellisessä raskaudessa sain 3+3 digiin negan ja pregcheckiin haaleaakin haaleamman viivan, eli myös samalla ihmisellä vaihtelee.
Mutta tuo sun jälkimmäinen testi on selkeästi kyllä plussa <3 onnea!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mirkkuli26

Yhteistyössä