Mulla näkyy nuo mainokset hyvin tuon uudistuksen jälkeen
Mulla ei näy. Selaimessa on mainosten blokkaaja.Mulla näkyy nuo mainokset hyvin tuon uudistuksen jälkeen
Olisin voinut kutsua täällä käymään, mutta lähdetään huomenna illalla SuomeenEka otin niit kalajuttuja. Sit testasin lämpimät ruoat. Ja maistoin kaikkia jälkiruokia jäätelöä lukuunottamatta.
Nyt tietää, mikä on hyvää ja voi aloittaa alusta salaattipöydästä.
Onneksi laittoivat tuon ”ilmoita asiaton viesti”. Tuskin sekään toimii paremmin kuin aikaisemminMiten noita kuvia saa laitettua? Ei toimi tuosta lisää kuva jutusta...
Niinpä. Yritän vaikka kuinka ilmoittaa viestejä, mutta ei ne mihinkään poistu. Joutuu vain odottamaan 25 sec ilmoitusten välissä. Muuta vaikutusta en ole huomannutOnneksi laittoivat tuon ”ilmoita asiaton viesti”. Tuskin sekään toimii paremmin kuin aikaisemmin
Isompi röyh.röyh...
Alkoi tekee mieli lohta mihin on tiristetty sitruunaa pinnalleIsompi röyh.
Limemarinoidut silakat päätyvät ehdottomasti kotikeittiöönkin. Marinadissa ilmiselvästi suolaa, sokeria, etikkaa, mustapippuria, raakaa sipulua, hiven limetin kuorta ja tiraus limemehua.
Nyt olisi hyvä kuha-aika. Pitäisi pistäö paatti mereen, mutta jos tulee kylmä, niin voi käydä huonostiAlkoi tekee mieli lohta mihin on tiristetty sitruunaa pinnalle
Kuva tai ei uskota.Ei vitsit. Otin selfien parran kanssa ja ilman partaa, niin kyllä te olitte oikeassa, että parralla on parempi...
Ei tänne kehtaa pistää. Joutuu harmaiden kiusaamaksi... Voin pistää privana, mutta haluan myös kuvaa vaihdossa ja mieluiten ilman partaaKuva tai ei uskota.
OkEi tänne kehtaa pistää. Joutuu harmaiden kiusaamaksi... Voin pistää privana, mutta haluan myös kuvaa vaihdossa ja mieluiten ilman partaa
Mää pistän ku menen koneelle
Joko katsoit locke&key?Iltaa
En vieläJoko katsoit locke&key?
Kannattaa katsoa. Katsoin, koska eltsunen suositteli ja oli ihan hyvä sarjaEn vielä
Jaa teillä oli joku pikareissu.Reilu vartti ni ois kotona.
*melonilonkeroröyhy*
Jooh,meinaan kyllä katsoaKannattaa katsoa. Katsoin, koska eltsunen suositteli ja oli ihan hyvä sarja