JooAi panokuvat vai ?
JooAi panokuvat vai ?
Ai nekin. No mä pistän kohta, kun kerran haluatteAi panokuvat vai ?
Ei Virossa metsäpeuroja ole. Sen sijaan isokaurista, vanhemmalta nimeltään saksanhirveä, kutsutaan Virossa punapeuraksi.Kuten jo mainitsin, niin taitaa olla metsäpeuroja. En oikein tiedä, mulle peura on peura
Aivan se ja sama. Puhutaan riistaeläimestä niin menee ainakin oikeinEi Virossa metsäpeuroja ole. Sen sijaan isokaurista, vanhemmalta nimeltään saksanhirveä, kutsutaan Virossa punapeuraksi.
Virossa on myös runsaasti metsäkaurista.
En näe mitään allekirjoituksia ainakaan luurillaHarmaa huijari! Katso kuvaa tarkkaan niin näet että profiilin allekirjoituksessa lukee jotakin. Eli rekisteröitynyttä et voi huijata.
Niiiiinpä. voi huijata kaikki kaikkia tämän toimimattoman uudistuksen vuoksiEn näe mitään allekirjoituksia ainakaan luurilla
Käytä luurissa pöytäkoneen versiota. Mulla näkyy sillä tavalla.En näe mitään allekirjoituksia ainakaan luurilla
No en. Nyt kyllä pannaan hanttiin. Kyllä sen näinkin pitäisi toimiaKäytä luurissa pöytäkoneen versiota. Mulla näkyy sillä tavalla.
Muista että mun nikissä on 3 pistettä.
Mies osaa aina katsoa perää, oli kysymys sitten kaadettavasta riistasta tai naisesta.Aivan se ja sama. Puhutaan riistaeläimestä niin menee ainakin oikein
Ei voi huijata kaikkia. Mä näen ainakin kahden mustan profiilin allekirjoituksen.Niiiiinpä. voi huijata kaikki kaikkia tämän toimimattoman uudistuksen vuoksi
Jotkut pistää profiilin allekirjoitukseen. Tosin itse en niitä näe paitsi Mekon kuvan näin. Oliko se allekirjoituksessa?Miten noita kuvia saa laitettua? Ei toimi tuosta lisää kuva jutusta...
ne ei taida näkyä kännykässäEi voi huijata kaikkia. Mä näen ainakin kahden mustan profiilin allekirjoituksen.
Mulla näkyy myös puhelimessa.ne ei taida näkyä kännykässä
Ei mulla näy.Mulla näkyy myös puhelimessa.