Sulla ei ainakaan vintillä toimi valonyt ei taas toimi mikään.
Sulla ei ainakaan vintillä toimi valonyt ei taas toimi mikään.
Pane se toisaalleOtin 15 kpl peuran laumasta kuvan, mutta eihän sitä tänne saa fiksusti... Tosin kuvan laatu hieman kärsi zoomauksesta
Herttinen sentään nainen...pöksyt jalkaan ja siveysvyö tiukalle niinku olis joMä tarjoan pyllyä kaikille. pimppu on märkä.
Tuo oli paviaani-harmailija.Herttinen sentään nainen...pöksyt jalkaan ja siveysvyö tiukalle niinku olis jo
PannaanPane se toisaalle
Oho, täällä ei muuten enää erota kuka on kekä...Tuo oli paviaani-harmailija.
Ei niin.Oho, täällä ei muuten enää erota kuka on kekä...
Mun nikissä on 3 pistettä. Ei 4.Oho, täällä ei muuten enää erota kuka on kekä...
Joskus on kyllä jopa 6.. tai en kyllä osaa laskea niin vaikea sanoa.Mun nikissä on 3 pistettä. Ei 4.
Ei muakaan nyt kun tajusin ettei tää uudistus ole meitä rekkautuneita varten yhtään hyväEi naurata.
NiinpäEi muakaan nyt kun tajusin ettei tää uudistus ole meitä rekkautuneita varten yhtään hyvä
Miksi yp ei korjaa asiaa??Ei muakaan nyt kun tajusin ettei tää uudistus ole meitä rekkautuneita varten yhtään hyvä
Niin saakelisti. Sakaaleitakin. Lisäksi villisiat käy joka kesä vetämässä appiukon perunoista osan. Mää ihmettelin miksi sillä oli radio soimassa pellolla, mutta se oli kuulemma pelotteenaonko virossaki peuroja?
Nyt on pantu ja kuvatkin löytyy sieltäPane se toisaalle
mitä peuroja siellä on? niitähän on usseempaa sorttiaNiin saakelisti. Sakaaleitakin. Lisäksi villisiat käy joka kesä vetämässä appiukon perunoista osan. Mää ihmettelin miksi sillä oli radio soimassa pellolla, mutta se oli kuulemma pelotteena
Kuten jo mainitsin, niin taitaa olla metsäpeuroja. En oikein tiedä, mulle peura on peuramitä peuroja siellä on? niitähän on usseempaa sorttia
Suomessa on pääasiassa ameriikalaista laukonpeuraa etelässä ja mehtäpeuraa kainuussa
Tuo laukonpeura-nimitys on vuodelta kivi ja kirves. Voiko rollaattorin avustamana käydä metsällämitä peuroja siellä on? niitähän on usseempaa sorttia
Suomessa on pääasiassa ameriikalaista laukonpeuraa etelässä ja mehtäpeuraa kainuussa
Niinpä,huono juttuEi muakaan nyt kun tajusin ettei tää uudistus ole meitä rekkautuneita varten yhtään hyvä
Ai panokuvat vai ?Nyt on pantu ja kuvatkin löytyy sieltä