Iltaa, ukko vetelee sikeitä ja mä tuijotan telkkua. Ja palsta on perseestä.
Joo mulle tullut kanssa tänään sellasia viesti ilmoituksia täällä, että kalamies tai joku toinen olis kirjoittanut mulle jotain, mutta eivät sitten olleetkaan...Vieläkin jännempää, vaikka lähettäjänä vierailija niin minulle sanoi että Krut lähetti tämän viestin. Ryssiineet kunnolla tään uudistuksen eli otti vissiin Krutin IP- osoitteesta Krutin nimen mulle.
Mulla toimii kaikki, missä ne pyllykuvat?Hupsis...
Nyt näät enää vaan meiän tissikuvat, mutta et pyllykuvia kun toimii vaan yläosasta....
Jäivät moden haaviin, haluaa vissiin ''iltalukemista'' itelleen ennen unille menemistä.Mulla toimii kaikki, missä ne pyllykuvat?
Mie laitoin ettäJoo mulle tullut kanssa tänään sellasia viesti ilmoituksia täällä, että kalamies tai joku toinen olis kirjoittanut mulle jotain, mutta eivät sitten olleetkaan...
*miettii samalla miten noi musavideot ja kuvat saa liitettyä*
Saisivat kyllä ton video asian korjata ja sitä ihmettelen kun en saa ees aijaan kautta laitettua tänne kuvaaMiten mun vastaus nuin meni??!! Siis kun...hakasulkuun pienillä ääkkösillä media ja heti perään on yhtäkuin- merkki ja taas hakasulku. Sit juutuupista kopsatusta linkistä ne viimoset 9 merkkiä ja siihen heti perään hakasulku ja vinokenoviiva ja pienellä media ja hakasulku ja....no pirullista on! *kurtistaa kulmiaan*
Kato tuota mun ohjettaMiten mun vastaus nuin meni??!! Siis kun...hakasulkuun pienillä ääkkösillä media ja heti perään on yhtäkuin- merkki ja taas hakasulku. Sit juutuupista kopsatusta linkistä ne viimoset 9 merkkiä ja siihen heti perään hakasulku ja vinokenoviiva ja pienellä media ja hakasulku ja....no pirullista on! *kurtistaa kulmiaan*
Siis nuinhan mä olin selittävinäniKato tuota mun ohjetta
SillälaillaSiis nuinhan mä olin selittävinäni
On kyllä melekosta sätöstelyä nyt nuitten musavideoiden kans..ja kuvaviritelmiä en edes yritäkään kun en oo oikein aikaisemminkaan osannu!Saisivat kyllä ton video asian korjata ja sitä ihmettelen kun en saa ees aijaan kautta laitettua tänne kuvaa
Annahan tulla sitteaaaa mää tein sen
On todellakinOn kyllä melekosta sätöstelyä nyt nuitten musavideoiden kans..ja kuvaviritelmiä en edes yritäkään kun en oo oikein aikaisemminkaan osannu!
*punastelee* *ja laskee varpaita*Sillälailla
Siis saan kuvan liitettyä aijaan kautta allekirjoitukseen...emminä muuten osaaAnnahan tulla sitte
Olet hyödytönSiis saan kuvan liitettyä aijaan kautta allekirjoitukseen...emminä muuten osaa
Mihinkä hiien allekirjotukseen??!!*tippuu kokonaan...johonkin*Siis saan kuvan liitettyä aijaan kautta allekirjoitukseen...emminä muuten osaa
Siis allerkirjotukseen....emmää tiiä miten se neuvotaan *valuu perässä lattialle*Mihinkä hiien allekirjotukseen??!!*tippuu kokonaan...johonkin*
Pittääkö täällä olla nykyään joku iitee alan yli-insinööritohtoriprofessori??*valuu maanmatoseksi*