Ihanaa! just aamulla kattelinkin piinalistaa ja mietin, että oletkohan testannut.
Ihanaa! just aamulla kattelinkin piinalistaa ja mietin, että oletkohan testannut.
Mä oon nyt perehtynyt aiheeseen kun tuntuu itsellä nyt olevan juuri tästä laadusta/määrästä/iästä kiinni se et ei raskautuminen onnistu enää helposti.Oon tämän PCO:n kanssa miettinyt tuota munasolujen laatua; mulla oli kakskymppisenä 90-180 päivän kierto eli ovulointi tuolloin on ollut hyvin epätodennäköistä. Tyypillisin kierto oli tuo 3kk mutta joinain vuosina oli menkat vain pari kertaa vuodessa.
Kolmekymppisenä kierto vakiintui suunnilleen 60 päivään ja näissä varmaankin ovuloin, kun olen kertaalleen ollut hetken raskaanakin tällaisesta luomukierrosta. Eli voisi ainakin villeissä fantasioissa uskotella, että niitä hyvälaatuisia munasoluja olisi vielä jäljellä, jos niitä ei kakskymppisenä hirveästi kulunut? Korjatkaa, jos on tarkempaa tietoa! En ole aiheeseen syvällisesti perehtynyt, joten tämä järkeily voi olla ihan pielessäkin.
Päivitetäänkö tuota ensimmäisen sivun Haaveilijat- listaa vielä? Voisin nimittäin tulla sinne mukaanHei vaaan kaikille! Olen tässä jo pari kuukautta lueskellut tätä palstaa taustalla ja nyt ajattelin, että liityn itsekin mukaan Ollaan tänä vuonna 29/31w täyttävä pari, 7 vuotta ollaan oltu yhdessä ja 2 vuotta naimisissa. Vuoden vaihteessa päätettiin, että nyt saisi pikkuinen tulla jos on tullakseen. Pillerit lopetin jo pari vuotta sitten, ollaan molemmat perusterveitä ja kuukautisten kanssa mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmia. Vähän on semmoset fiilikset että vaikka nainen olen, niin mistään en mitään tiedä Siksi on kyllä tullut lueskeltua teidän vinkkejä täällä. Mulla on ollut jo reilun vuoden semmoinen menkkaäppi joka näyttää myös suuntaa ovulaation ajankohdalle, joten ajattelin alkuun ihan vain sitä seurailla ja sitten jos ei ala mitään tapahtua, niin hankin varmaan niitä tikkuja. Tänään vessassa käydessä näytti että menkat ois alkamassa eli eka yrityksestä ei ainakaan tainnut tärpätä. Mutta ilmeisesti se aika tuurissaan onkin, että heti ekasta onnistuisi niin en edes kovin suuria odotuksia ladannut siihen. Onhan tämä elämä kyllä nyt siis varsin jännittävää, kun ei yhtään tiedä mitä lähitulevaisuudessa mahdollisesti (toivottavasti) tapahtuu!
Mikä dpo siis?
Google on s*atanasta. Mulla on ollut närästystä oviksesta lähtien, eikä mua närästä koskaan eli tokihan tämäkin on raskausoire! Ja siis dpo5...Vi**u mikä pvä Ja klo on vasta vähän yli 11sta. Ihan ku ois kännissä, oksettava olo oli aamulla läsnä. Tuntuu et kaikki mitä muut sanoo, menee ohi ja lujaa. Äsken löysin itseni googlaamassa "nenäverenvuoto ja raskaus" Kesken ajon alko vuotaa verta ihan hulluna ja jouduin jäämään asiakkaan luo 30min ajaksi, kun ei meinannut millään loppua. 4pvä on ollut jo merkkejä, et saattais alkaa vuotaa kunnolla, ku joka kerta niistäessä jääny verta paperiin. Miksi pitääkin ihan kaikki kattoo googlesta
Pregnylit tilattu apteekkiin, mulla se hinta on tässä kohden aika ratkaiseva koska injektioita tulee useampia. Ovitrellellä olis tullut hintaa noin 150€ vs pregnylistä 7,50€ (Kela-katto täynnä, tähän kiertoon ostettu parit Pergoveris 900 kynät). Talous on muutenkin edelleen vähän heikoilla kun olin loppuvuodesta pidempään pois töistä keskiraskauden keskenmenon vuoksi ja nää pistoshoidot on melko tyyriitä. Ehkä tää tästä nyt kääntyy taas voiton puolellePregnyl on kelakorvattava ja ovitrelle ei.
Ovitrelle myös valmiina ns. Kynässä.
Mä valitsin ovitrellen kun ajattelin et se on helpompi pistää. Tosin se olis sit ollut ihan sama kun menopurin sai itse sekotella. Siinä konkurssissa ei se ovitrelle enää tuntunut miltään siis kun lääkkeisiin meni n800e muutenkin.
Onnea piinailuunMulla oli ultrassa kaikki hyvin. Ovuloinut olen ja kohdun limakalvo just passeli. Piinailu siis jatkukoon.
Mä tunsin ainakin selkeän krampin dpo9 9 (sattu aivan pirusti pari min eikä vastaavaa oo muissa kierroissa ollut) seuraavana päivänä tuli sit pientä tuhrua myös. Testiin (10 herkkyys) piirtyi myös eka haamu dpo9 eli varmaa oli joku loppu rutistus kiinnittämisestä minkä tunsin.Milläs haarukalla se kiinnittyminen tapahtukaan? Viikosta puhutaan monissa paikoissa, mutta voisiko olla esim. Dpo 5 tai vaikka dpo 10?
Okei aika nopeasti tuli näkyviin, kivaa! Itsekin oon pohtinu ku kattonu noita hcg arvoja, että kuinka nopeasti hcg tä alkaa erittymään kiinnittymisen jälkeen ( niin että näkyy vaikka 25 mlu testissä)Mä tunsin ainakin selkeän krampin dpo9 9 (sattu aivan pirusti pari min eikä vastaavaa oo muissa kierroissa ollut) seuraavana päivänä tuli sit pientä tuhrua myös. Testiin (10 herkkyys) piirtyi myös eka haamu dpo9 eli varmaa oli joku loppu rutistus kiinnittämisestä minkä tunsin.
Rfsu 25mlu testi nega, tänään dpo 12-13, eli eikö pitäisi jo näkyä jos olisi plussa
Pitäis asentaa sellainen esto puhelimeen, että dpo0 jälkeen EI pysty käyttää googleaGoogle on s*atanasta. Mulla on ollut närästystä oviksesta lähtien, eikä mua närästä koskaan eli tokihan tämäkin on raskausoire! Ja siis dpo5...
Tsemppiä ja plussatuulia!
Lisäilen sut sinne!Päivitetäänkö tuota ensimmäisen sivun Haaveilijat- listaa vielä? Voisin nimittäin tulla sinne mukaan
Kurkumainen / 29 / 1. / 01/20