Meillä ainakin. Tai siis lapsosella.Eikös kohta ole hiihtoloma? onko jo ensiviikolla jossain?
Mua ärsyttää muutenkin kun ettii googlella jotain ja kattoo tuloksista jotain vauvan ketjua ni siellä on tyyliin 1-2 osittaista vastausta ja 10 poistettuaJoo tunnelma on täällä ihan eri.
Meillä muksulla on viel viikko koulua ja sit loma Ja pidän itsekkin talvilomani samaan aikaan.Eikös kohta ole hiihtoloma? onko jo ensiviikolla jossain?
kiitos lisätiedosta. eipä tuossa ole kun 2013 microsoftcorporation kaikki oikeudet pidätetään. ja alempana windowss on aktivoitu muttei päivämäärää. eli onko otettu käyttöön 2013.. ei kai sentään. ei nyt niin vanha voi ollaResurssienhallinta -tämä tietokone -järjestelmän ominaisuudet
Lähdettekö reissuun? Ehkä pohjoiseen, etelässä kun ei ole luntaMeillä muksulla on viel viikko koulua ja sit loma Ja pidän itsekkin talvilomani samaan aikaan.
Mulla näkyy 6.8 2019 ja suunnilleen siihen aikaan tän koneen ostin.kiitos lisätiedosta. eipä tuossa ole kun 2013 microsoftcorporation kaikki oikeudet pidätetään. ja alempana windowss on aktivoitu muttei päivämäärää. eli onko otettu käyttöön 2013.. ei kai sentään. ei nyt niin vanha voi olla
Pakkasin kassin. Huomenna mökille.Jaaha. Missähän iltariennoissa sitä nyt riekutaan?
Ai sulla on ihan noin tarkka tieto . No Täytyy vielä katsella josko jostain koneen kätköistä löytyisi joku vinkki..Mulla näkyy 6.8 2019 ja suunnilleen siihen aikaan tän koneen ostin.
Oi Menetkö taas sen yhden miehen kanssa? sitten ehkä saat aisaaPakkasin kassin. Huomenna mökille.
Vanhimman tiedoston päiväys?Ai sulla on ihan noin tarkka tieto . No Täytyy vielä katsella josko jostain koneen kätköistä löytyisi joku vinkki..
Pakkasin kassin. Huomenna mökille.
Menen sen saman miehen kanssa. Ja puusauna.Oi Menetkö taas sen yhden miehen kanssa? sitten ehkä saat aisaa
Pihapiiristä ainakin räppäsen uudet kuvat koska menetin ne vuosi sitten. Puhelin hävisi/pöllittiin.Laita kuvia maisemista meille!
Söpöä. teillä on taas sutinaa...se on kevät kohta ja lempeä ilmassaMenen sen saman miehen kanssa. Ja puusauna.
Voi ihme kun en löydä ei näytä mitään tietoja, päivityshistoriakin on tyhjäVanhimman tiedoston päiväys?
Ei kummemmin, lähikaupunkien tapahtumia kierrellään jos on jotain lapsille mielenkiintoista. Tai no puolison kanssa suunnataan romanttiselle risteilylle kun on vähän juhlapäivää näillä mainLähdettekö reissuun? Ehkä pohjoiseen, etelässä kun ei ole lunta
Joo, miehet on joskus puupäitä.Söpöä. teillä on taas sutinaa...se on kevät kohta ja lempeä ilmassa
Voi ihme kun en löydä ei näytä mitään tietoja, päivityshistoriakin on tyhjä
En,ihan uuden ostin kyllä. ainakin mielestäni.. En ymmärräOotko ostanut käytetyn koneen ja kaikki tiedot siis on poistettu?
Täällähän on muillakin lempeä ilmassaEi kummemmin, lähikaupunkien tapahtumia kierrellään jos on jotain lapsille mielenkiintoista. Tai no puolison kanssa suunnataan romanttiselle risteilylle kun on vähän juhlapäivää näillä main
Saako udella että kauan olette olleet yhdessä?Ei kummemmin, lähikaupunkien tapahtumia kierrellään jos on jotain lapsille mielenkiintoista. Tai no puolison kanssa suunnataan romanttiselle risteilylle kun on vähän juhlapäivää näillä main
Mä en oikeasti tajua mitään tietokoneista joten älä ainakaan mun sanomisieni vuokseni huolestu!En,ihan uuden ostin kyllä. ainakin mielestäni.. En ymmärrä