Nyt eletään uutta vuosituhatta, modekin sen tietää ja vetää kotona rennosti mimosadrinkkejä, eikä välitä enää pätkääkään palstasta.
Siis missä me nyt ollaan?
Kakspluspalstan keskusteluosastolla?
Aiemmin kai vähääään tän tyliset ketjut ois paiskottu varoituksitta seksi-osastolle.
Nyt eletään uutta vuosituhatta, modekin sen tietää ja vetää kotona rennosti mimosadrinkkejä, eikä välitä enää pätkääkään palstasta.
Meillä mätkähti auton päälle syssyllä julmetun kokonen karahka, hulluntuuria oli että autoon ei tullut lommoa, painavampi varsiosa oksasta meni ohi ja ne ohuemmat oksat oli auton päälläToivottavasti ei ala paiskomaan oksilla, vanhalla talolla mänty pudotti auton viereen parimetrisen oksan joskus vuosia sitten
pitää vaan valita sanat huolella, robomode on tarkka mutta tyhmäVarmaan joo.
Jos mä päätän kertoa mitään suihinottoaiheeseen oikeasti viittaavaakaan, niin jo sensuroidaan.
Onneks ei keneenkään sattunutMeillä mätkähti auton päälle syssyllä julmetun kokonen karahka, hulluntuuria oli että autoon ei tullut lommoa, painavampi varsiosa oksasta meni ohi ja ne ohuemmat oksat oli auton päällä
Emmää ny viittä kerrallaNo eikös emar ole?
Venytä sitämulla on kielikin onnettoman lyhyt
Meillä mätkähti auton päälle syssyllä julmetun kokonen karahka, hulluntuuria oli että autoon ei tullut lommoa, painavampi varsiosa oksasta meni ohi ja ne ohuemmat oksat oli auton päällä
jaa jalkaa suuhun...eiku..Mun maksimi on kolme kerrallaan ellei käsipeliä lasketa. Sit sopii viisikin.
Mun jalat ovat toki silloin vielä vapaina.jaa jalkaa suuhun...eiku..
Ai onks se mies?Vetää itteään käteen 1000-kertaisella nopeudella niin että kipinää lyö ja koneöljyä tarttee tonkallisen.
Rättis varmaan osais tuohon vastataAi onks se mies?
Eikö tuolla tahdilla tuu jo oikosulku
On se mies ku on niin yhden asian tyyppi. Sen osia on jo moneen kertaan vaihdettu öööö Motonetissä.Ai onks se mies?
Eikö tuolla tahdilla tuu jo oikosulku
Heips. Näkeekö tietokoneesta jostain asetuksista milloin se on otettu käyttöön? joku ensiavaamisen ajankohta jäänyt talteen
Mulla on kaksoiselämä.Echo, hävytön, on taas käynyt vauvalla vieraissa.
Mulla on kaksoiselämä.
Mä en oo käyny vauvalla periaatteessa ikinä, no lukenu jotai kun googlella ettiny tyyliin puhkeavista hampaista tms.Echo, hävytön, on taas käynyt vauvalla vieraissa.
voisitko kertoa lisää,hiukan tarkemmin että mistä sen löytää?Mulla näkyy järjestelmän asetuksista Windowsin asennuspäivä.
Joo tunnelma on täällä ihan eri.Mä en oo käyny vauvalla periaatteessa ikinä, no lukenu jotai kun googlella ettiny tyyliin puhkeavista hampaista tms.
Ja kerran menin kun joku nillitti sitä et täällä on niin hiljasta ja siellä on niin paljon porukkaa mut jotenkin mä en sisäistänyt sitä palstaa... Tää kaksplussa on vaan niin selkeä ja kotoinen et kyl ruoho on tällä puolen mun makuun vihreämpää
Resurssienhallinta -tämä tietokone -järjestelmän ominaisuudetvoisitko kertoa lisää,hiukan tarkemmin että mistä sen löytää?