Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut vauva.fi:llä on sit v-ttumainen feministi-robomode, kirskuu, piipittää ja natisee joka asiasta.

Koska ajattelu on sillä mallia tippaleipä, niin kerkiää nanosekunnissa poistamaan monia, ihan järkeviä ketjuja. Se on säädetty liian herkälle ja varotusvalot palaa jatkuvasti.

Meidän robomode ja vauvan robotti vois yhtyä/yhdistyä, niin siinä ois win-win -tilanne. Meidän mode sais 1000 x/minuutti ja vauvan mode kolisisi siinä rytäkässä niin, että kerranki ois hiljaa ja antas ihmisten kirjotella rauhassa. Alapään hiekat ei enää sillä hiertäis kun laittas Mobil-öljyä. (n)

Viimeksi muokattu:
Echo, hävytön, on taas käynyt vauvalla vieraissa. :cautious:
Mä en oo käyny vauvalla periaatteessa ikinä, no lukenu jotai kun googlella ettiny tyyliin puhkeavista hampaista tms.
Ja kerran menin kun joku nillitti sitä et täällä on niin hiljasta ja siellä on niin paljon porukkaa mut jotenkin mä en sisäistänyt sitä palstaa... Tää kaksplussa on vaan niin selkeä ja kotoinen et kyl ruoho on tällä puolen mun makuun vihreämpää:oops:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en oo käyny vauvalla periaatteessa ikinä, no lukenu jotai kun googlella ettiny tyyliin puhkeavista hampaista tms.
Ja kerran menin kun joku nillitti sitä et täällä on niin hiljasta ja siellä on niin paljon porukkaa mut jotenkin mä en sisäistänyt sitä palstaa... Tää kaksplussa on vaan niin selkeä ja kotoinen et kyl ruoho on tällä puolen mun makuun vihreämpää:oops:
Joo tunnelma on täällä ihan eri.:)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä