sama juttu. Tosin ei tossa sanottu että itselleen sitä vauvaa haaveileeMulle se ainakin ois suunnilleen pahin painajainen.
sama juttu. Tosin ei tossa sanottu että itselleen sitä vauvaa haaveileeMulle se ainakin ois suunnilleen pahin painajainen.
muistin just et se joku toinen kertoi, ei ei mennytkään sinne, mut sopisi hyvin tuohon sun lennätyskuvaukseenonko mulla brittilässä asuva lapsi?
Aamuseisiö on olemassa sen takia että emäntä saa nykäistyä äijän hommiin sieltä sängynpohjaltaEhdottomasti. Onneksi se sentään treeenaa itsekin minun tietämättänikin
Syöt yhden laskiaispullan päivässä koko vuoden, etkä mitään muuta!Morjensta.
Jos teillä löytyy vinkkejä miten saadaan nää 2 yhdistettyä, niin vinkatkaa:
-10-15 kilon laihdutus
-armoton laskiaispullahinku
Yhden laskiaispullan voi syödä. Mä en ole syönyt ollenkaan.Morjensta.
-10-15 kilon laihdutus
Juuri näin. Mulle vois olla semmonen laskiaispullakalenteri.Syöt yhden laskiaispullan päivässä koko vuoden, etkä mitään muuta!
Muuten vain hihittelen.Mikäs Mekkoa naurattaa?
Mulla on mennyt 20 laskiaista ilman sitä perinnettä eikä ole edes hankalaa ollut.Yhden laskiaispullan voi syödä. Mä en ole syönyt ollenkaan.
OkMulla on mennyt 20 laskiaista ilman sitä perinnettä eikä ole edes hankalaa ollut.
Pulla ei ole niin paha kuin esim. viineri tai berliininmunkki.On se nyt kumma että ihminen on käynyt kuussa ja pystyy tutkimaan kaukaisia galakseja, mutta melkein ainut mahdollinen herkuttelutapa edelleen on ottaa "kourallinen jäisiä marjoja".
Morjensta.
-10-15 kilon laihdutus
Sattuu keskelle rintakehää, kun hengitän sisäänpäin
HalausSattuu keskelle rintakehää, kun hengitän sisäänpäin
http://sunspelt.fi/tuotteet/suomalainen-luomukvinoa/Luomukvinoaa oon käyttänyt kun tuosta kuulin.
Kiitos, on tätä jatkunut jo pari päivää niin sais jo loppuaHalaus