Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mitäs sun pitsaan tulee, onko aina samat täytteet vai tykkäätkö vaihtelusta?:)

Mää olen jumittanut vuosia samoissa täytteissä, kun ei oo tullut vastaan parempiakaan vaihtoehtoja:oops:

Mä vaihtelen mielen mukaan. Tän päiväinen on pyöreä, ohutpohjainen, teen sen pitsakivelle jotta siitä tulee oikeanlainen, täytteenä on tomaattisoossia, juustoa, tonnikalaa, makeahkoja, etikkasäilöttyjä suppilovahveroita ja kevyesti paistettuja sipulisuikaleita.

Mies taiteili toisen, siinä on kanaa, chorizoa, sipulia ja toki tomaattisoossi ja juusto myös. Se on perinteinen "suomalainen" peltiversio.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
Mä vaihtelen mielen mukaan. Tän päiväinen on pyöreä, ohutpohjainen, teen sen pitsakivelle jotta siitä tulee oikeanlainen, täytteenä on tomaattisoossia, juustoa, tonnikalaa, makeahkoja, etikkasäilöttyjä suppilovahveroita ja kevyesti paistettuja sipulisuikaleita.

Mies taiteili toisen, siinä on kanaa, chorizoa, sipulia ja toki tomaattisoossi ja juusto myös. Se on perinteinen "suomalainen" peltiversio.
Olen kanssa miettinyt, että pitäis ostaa pitsakivi...
Kaverilla on sellanen ja sanoo aina sen olevan ihan ehdoton.
Niin ja noi täytteet kuulostaa hyvältä, varsinkin kun mukaan ei tuu hometta eikä ananasta:coffee::coffee:
Et kysynyt multa mutta vastaan. :X3:
Mulla on vakipizza mutta joskus syön muuta pizzaa vaihtelun vuoksi. :p
No en niin ja ihan sen takia, että tiedän mitä olisit ehottanut:p:p ''Laita siihen smetanaa'':p:D
 
Olen kanssa miettinyt, että pitäis ostaa pitsakivi...
Kaverilla on sellanen ja sanoo aina sen olevan ihan ehdoton.
Niin ja noi täytteet kuulostaa hyvältä, varsinkin kun mukaan ei tuu hometta eikä ananasta:coffee::coffee:

No en niin ja ihan sen takia, että tiedän mitä olisit ehottanut:p:p ''Laita siihen smetanaa'':p:D
:oops:

Ja fetaa, kebabia, tomaattia ja sipulia. :p
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Ellimaar
Onpa ilkeä vaiva(n) Halaus:love:
Mulla refluksi oireilee joskus noin, kokeile jotain närästyslääkettä, tai jos sulla on ruokasoodaa niin sitä, josko saisit helpotusta oloon:unsure:
Ei tää oikein närästykseltä tunnu, ei korvenna mitenkään..astmaanhan liittyy kyllä myös närästys, mutta tää on erilaista...hankala kuvailla miten sattuu.(n)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mitäs sun pitsaan tulee, onko aina samat täytteet vai tykkäätkö vaihtelusta?:)

Mää olen jumittanut vuosia samoissa täytteissä, kun ei oo tullut vastaan parempiakaan vaihtoehtoja:oops:
Mä olen vähän samanlainen jämähtäjä, onneks mies ottaa joskus eri vaihtoehtoja niin silloin tällöin tulee bongattua joku uus:)
Mulla on vähän niin et miksi hyvää vaihtaisi, jos joku on selkeästi "paras" niin sit ottaa/tekee aina sellaisen:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ei tää oikein närästykseltä tunnu, ei korvenna mitenkään..astmaanhan liittyy kyllä myös närästys, mutta tää on erilaista...hankala kuvailla miten sattuu.(n)
Mut suhteellisen helppo poissuljettava, tai siis kun lääkkeestä ei ole sillä tavalla haittaakaan niin et joko se auttaa tai sit on jotain muuta. Mulla tulee välillä itsellä siis sellainen syvä, viiltävä, pistävä kipu juurikin sisäänhengittäessä "tissien väliin".
Sekoitan n. 1-1,5tl ruokasoodaa n.1-1,5dl veteen niin helpottaa yleensä puolessa tunnissa...
 
Mut suhteellisen helppo poissuljettava, tai siis kun lääkkeestä ei ole sillä tavalla haittaakaan niin et joko se auttaa tai sit on jotain muuta. Mulla tulee välillä itsellä siis sellainen syvä, viiltävä, pistävä kipu juurikin sisäänhengittäessä "tissien väliin".
Sekoitan n. 1-1,5tl ruokasoodaa n.1-1,5dl veteen niin helpottaa yleensä puolessa tunnissa...
Ok, mun mielestä tää liittyy mulla tohon keuhkojen suuhun jotenkin...sisäänpäin hengitys sattuu ja yskästessä tuntuu niinkun siinä samassa kohtaa olis joku este...''hämähäkinverkko'' tai jotaino_O
 
Ellu voisko sulla olla, yskimisestä johtuva, jonkinlainen venähdys rinnan lihaksissa tai vaikka jumiuma rintarangassa tai -epätodennäköinen mutta mahdollinen- rasitusmurtuma jossain rinnan luussa?
Sekin voi tietysti olla ja tätä olotilaa ei auta yhtään se, että vähänväliä vetää suonta jostain (liittyy kuulema hapenpuutteeseen elimistössä).(n)
Ens viikolla aattelin soittaa hoitajalle ja jutella siitä ettei toi toinen piippu oo mun mielestä alkanut auttamaan silleen kun pitäis (sen käytön tarve pitäis vähentyä ja pikkuhiljaa loppua kokonaan).
 
Mä jostain syystä karsastan kebabbia pizzassa, en oo varmaan ikinä siinä syönyt vaikka muuten kebsua syönkin. Ehkä johtuu siitä et jos tekee kebsua mieli niin se on sitten oltava salaattikebabbi:LOL:
...eipäs ku rullakebsuahan mä nykyään syön:oops:
Kebupitsa vaatii tulisen kastikkeen:p
Muuten se maistuu ihan nössöltä(n)
 
Karvavauva ei koskaan kerjää! Paitsi just äsken!:cautious:
Tuli melko lähelle tuijottelemaan kun söin karjalanpiirakkaa!:D
Kysyin että voinks mä auttaa jotenkin, ni veti korvat taakse ja lähti kepittää nolon näköisenä naama roikkuen pois!:ROFLMAO:
 
r0s
Karvavauva ei koskaan kerjää! Paitsi just äsken!:cautious:
Tuli melko lähelle tuijottelemaan kun söin karjalanpiirakkaa!:D
Kysyin että voinks mä auttaa jotenkin, ni veti korvat taakse ja lähti kepittää nolon näköisenä naama roikkuen pois!:ROFLMAO:

Mä just tänään, mummulassa, totesin, että veljen koirasta on tainnut tulla vanha ja dementitunut, kun se jäi -ruokaillun alkaessa- tönöttämään odottavan näköisenä MUN jalkojen juureen. :ROFLMAO:

Ikinä en oo koiralle pöydästä antanut enkä anna.
 
Mä just tänään, mummulassa, totesin, että veljen koirasta on tainnut tulla vanha ja dementitunut, kun se jäi -ruokaillun alkaessa- tönöttämään odottavan näköisenä MUN jalkojen juureen. :ROFLMAO:

Ikinä en oo koiralle pöydästä antanut enkä anna.
asiaa, hurttia ei pidä opettaa siihen että tulevat ihmisten ruokapöytään kerjäämään
 

Yhteistyössä