Tänään pääsee aikanaan nukkumaan, pizzan tainnuttava vaikutus
Joskus voi vätkyillä.Tänään on kyllä ollut ihan vätky päivä, mikään ei huvita
Onneksi mä en oo ainutTänään on kyllä ollut ihan vätky päivä, mikään ei huvita
Teille? Tuletteko kylään?Mekko, mekko, kun olet muuttanut niin annatko meille sun uuden osoitteen?
Nii, meille pastailijoilleTeille? Tuletteko kylään?
Annan jos joku tulee käymään.Nii, meille pastailijoille
Algoma varmaankin tulis kyläilemään
Ja tämä deripaskan joutuminen usan pakotelistalle aiheutti alumiinin hinnan pompsahtamisen noin 30%Uutisista hyvää iltaa.
Raporttien mukaan Deripaska oli Venäjän presidentin pyynnöstä investoinut 800 miljoonaa dollaria eli noin 738 miljoonaa euroa Sotšin olympialaisten tilojen rakentamiseen.
Yhdysvaltain valtiovarainministeriö on lähettänyt venäläisen oligarkin Oleg Deripaskan asianajajille kirjeen, jossa se selventää, miksi oligarkki joutui vuonna 2018 pakotelistalle.
Ei aina tartte sykkii täysillä. Välillä on hyvä relataTänään on kyllä ollut ihan vätky päivä, mikään ei huvita
Hukkaan heitetty erektio kyllä turhauttaa... No onneksi on alle viikkoSepä se mutta en saa naista vasta ku ensi perjantaina
Ota se treenin kannalta, elintärkeän lihaksen kuntoa pitää pitää yllä, vai mitä?Hukkaan heitetty erektio kyllä turhauttaa... No onneksi on alle viikko
Ei kelle tahansa.Ei kannata kaikille hulluille osoitetta antaa
Ehdottomasti. Onneksi se sentään treeenaa itsekin minun tietämättänikinOta se treenin kannalta, elintärkeän lihaksen kuntoa pitää pitää yllä, vai mitä?
hehPäiveNpää!
kun kirjauduin, tää heitti mut palstalle ”haaveena vauva 2020” ihan voin kertoa että ei ole.
PäiveNpää!
kun kirjauduin, tää heitti mut palstalle ”haaveena vauva 2020” ihan voin kertoa että ei ole.
onko mulla brittilässä asuva lapsi?heh
jos se sun brittilässä asuva lapsonen sekoittaa asiaa? Mitä tykkää brexitistä? Jääkö sinne?